Husk meg
Brukernavn
Passord

Sære folk og billetter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

rikkem90

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 4

Lagt til: 29 apr 07, 10:54

Det som skuffer meg mest på nye stadion er at man må jo sette all sin kraft for å få tak i billetter.

Jeg er mildt sagt oppgitt over den ikke fullt så gode servicen jeg har fått i Aristokratens avdeling i Torvbyen. Først klarte de ikke å skrive ut billetter, og deretter fortalte personen der meg at det ikke ble noe utsalgssted på stadion for billetter som ikke var solgt! Jeg trodde de ville tjene penger?

 Så- er det noen rundt forbi som vet om et utsalgssted nå på en søndags formiddag?


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 29 apr 07, 11:02
Endret: 29 apr 07, 11:04
Forstod det sånn at Aristokraten ved brohodet skulle være åpen fra kl 1200.

f-b.no/apps/pbcs.dll/article

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 apr 07, 11:02
Opprinnelig postet av rikkem90

Det som skuffer meg mest på nye stadion er at man må jo sette all sin kraft for å få tak i billetter.

Jeg er mildt sagt oppgitt over den ikke fullt så gode servicen jeg har fått i Aristokratens avdeling i Torvbyen. Først klarte de ikke å skrive ut billetter, og deretter fortalte personen der meg at det ikke ble noe utsalgssted på stadion for billetter som ikke var solgt! Jeg trodde de ville tjene penger?

 Så- er det noen rundt forbi som vet om et utsalgssted nå på en søndags formiddag?

Åpner kl.12.00 Aristokraten  ( ved gangbroa, kråkerøysiden ).


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 apr 07, 14:09
prøver å styre unna den sjappa i torbyen, hver gang jeg har ringt dit og spurt om noe har de enten sagt feil eller ikke klart å svare....

virker også utrolig uprofft nesten som etpar unger som bokstavelig talt leker butikk, klarer ikke skrive ut billetter osv....
latterlig

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 apr 07, 14:11
Sikkert bare å ta i et tak

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 30 apr 07, 00:10

de er vel inne i en overgangs fase?   med flytting av butikken å greier, uten at jeg skal si for mye om saken.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


rikkem90

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 apr 07
Innlegg: 4

Lagt til: 30 apr 07, 00:53
Endret: 30 apr 07, 00:54
Jo, de er nok det. Men det skal ikke være så mye å forlange at de kan jobben sin. Jeg mener, ærlig talt, de blir helt sikkert lei av å høre folk spørre etter billetter, men da bør de ikke jobbe der


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24