Husk meg
Brukernavn
Passord

Supporterkorpset - Får ikke spille mer på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 27 apr 07, 15:43
Opprinnelig postet av Bob Page
Tragisk. Det var jo noe av den beste underholdninga før kamp og god "oppvarming" for Plankehaugen.


Nå må du kødde med meg, eller så er vi uenig.

Versjonen av foreksempel "For Fredrikstad" spilles jo så sakte at den er umulig å synge etter. Dessuten er ikke vi Sølvguttene fra det blide Vestland heller. Kirkekor synger etter korps, en supporterklubb brøler sanger som støtter laget.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 07, 16:03

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Bob Page
Tragisk. Det var jo noe av den beste underholdninga før kamp og god "oppvarming" for Plankehaugen.


Nå må du kødde med meg, eller så er vi uenig.

Versjonen av foreksempel "For Fredrikstad" spilles jo så sakte at den er umulig å synge etter. Dessuten er ikke vi Sølvguttene fra det blide Vestland heller. Kirkekor synger etter korps, en supporterklubb brøler sanger som støtter laget.

 

Kødder ikke denne gangen nei . Legg merke til at jeg sriver før kamp. Under kamp trengs det selvsagt ingen musikk....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 16:27
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Bob Page
Tragisk. Det var jo noe av den beste underholdninga før kamp og god "oppvarming" for Plankehaugen.


Nå må du kødde med meg, eller så er vi uenig.

Versjonen av foreksempel "For Fredrikstad" spilles jo så sakte at den er umulig å synge etter. Dessuten er ikke vi Sølvguttene fra det blide Vestland heller. Kirkekor synger etter korps, en supporterklubb brøler sanger som støtter laget.

 

Kødder ikke denne gangen nei . Legg merke til at jeg sriver før kamp. Under kamp trengs det selvsagt ingen musikk....



Har du ikke lagt merke til at vi prøver å få i gang supportersanger før kampen starter Bob ?? Vi trenger ikke noe supporterkorps for å få oss i gang. Det greier vi jaggu sjøl.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 16:28
Elsker å høre fredrikstad gutter på stadion, det betyr mål Liker den tradisjonen

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 16:30
Opprinnelig postet av Dokka
Elsker å høre fredrikstad gutter på stadion, det betyr mål Liker den tradisjonen


Kan jo kjøre den igjennom høytaleranlegget, trenger ikke supporterkorpset til det.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 apr 07, 16:31
Ja, holder lenge for meg. Ikke så veldig gla i korpsmusikk jeg. Er der for å se fotball og støtte laget, helst uten korps.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 apr 07, 17:07

Personlig driter jeg i om det blir hornmusikk eller ikke. Men at FFK holder på å bevege seg i retning av kynisme er jeg ikke i tvil om. Det kan bli dyrt det også.........

   Dessuten dem hadde tid til å spille you never walk alone. Håper jeg slipper å høre den på Søndag, da den har ingenting med FFK å gjøre.......


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 07, 17:44
Opprinnelig postet av Bedreviteren


   Dessuten dem hadde tid til å spille you never walk alone. Håper jeg slipper å høre den på Søndag, da den har ingenting med FFK å gjøre.......



Dette var kun på åpninga av ny Stadion, og da fikk supporterkorpset spille også. Så hvorfor klage ?? At you never walk alone ikke burde spilles er jeg ellers enig i.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 27 apr 07, 22:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bedreviteren


   Dessuten dem hadde tid til å spille you never walk alone. Håper jeg slipper å høre den på Søndag, da den har ingenting med FFK å gjøre.......



Dette var kun på åpninga av ny Stadion, og da fikk supporterkorpset spille også. Så hvorfor klage ?? At you never walk alone ikke burde spilles er jeg ellers enig i.

regner med at det var et engangstilfelle ja.. alt annet blir patetisk..ingenting imot pool eller sangene deres,men om noen huer har fått for seg at vi skal adoptere den sangen blir vi ledd ut av alle andre...

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 apr 07, 00:01
Opprinnelig postet av Vlad
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bedreviteren


   Dessuten dem hadde tid til å spille you never walk alone. Håper jeg slipper å høre den på Søndag, da den har ingenting med FFK å gjøre.......



Dette var kun på åpninga av ny Stadion, og da fikk supporterkorpset spille også. Så hvorfor klage ?? At you never walk alone ikke burde spilles er jeg ellers enig i.

regner med at det var et engangstilfelle ja.. alt annet blir patetisk..ingenting imot pool eller sangene deres,men om noen huer har fått for seg at vi skal adoptere den sangen blir vi ledd ut av alle andre...

Hva mener du !er mange toppklubber i europa som har felles suportersanger,hørt om blå bobler med kai robert hehe

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 28 apr 07, 00:22

Da er røret og dobbeltmoralen på plass igjen, ikke i klubben, men på ny blant tilhengerskaren. Korpset har gjort en jobb, jobben er ferdig, ny stadion er på plass og ny policy gjelder! 

Kr. 35.000,- samt sesongkort til et korps med 20-30 mann, og vips vi har en kostnad /tapte inntekterer på 100.000,-.  Klubben må for h.....være kostnadsbevisst m.t.p. realitetene med ny stadion,spillere og administrasjon. Og hvem  av dere legger 100.000,- på bordet når ny spiller trengs til høsten??? Ikke deg nei, for igjen forventer du at Terje Høili skal betale?

Vi takker korpset for hygelig spill inne på stadion, håper de fortsetter "off the record", og gleder oss over at FFK som klubb tar ansvar for egen økonomi så man forhåpentligvis slipper å krype på knærne til Terje H. & co. og Værstefolk for å "slukke branner".

Tilslutt: Korpsmusikkens lyd bærer svært dårlig på den nye stadion, mot Lyn hørte man lyden kun når de var i nærområdet, og da er vel noe av  poenget også borte. Alt har sin tid.............. dette er fornuft, ikke arroganse!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 apr 07, 00:04
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Bob Page
Tragisk. Det var jo noe av den beste underholdninga før kamp og god "oppvarming" for Plankehaugen.


Nå må du kødde med meg, eller så er vi uenig.

Versjonen av foreksempel "For Fredrikstad" spilles jo så sakte at den er umulig å synge etter. Dessuten er ikke vi Sølvguttene fra det blide Vestland heller. Kirkekor synger etter korps, en supporterklubb brøler sanger som støtter laget.
Korps ødelegger alt som har med fotball og gjøre helt forferdelig flaut og harry,dette var det beste som kunde hende FFK

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 apr 07, 00:20
Beste som kunne hende FFK. Da har du ikke store forhåpninger...... Fillesak egentlig.......


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340