Husk meg
Brukernavn
Passord

Pål andrè trenger mer hjelp og støtte.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 26 apr 07, 22:28
Backene våre må bare litt mer opp i rævva på dem...... og da mener jeg at det ikke skal være rom for mer enn et matpapir mellom FFK-backene og raske tekniske vinger. PAC er rask nok han, men han må, og systemet  må tilrettelegges for dette ved behov.  Mer opp i mannen, slik PAC gjorde det mot Hoff på Ullevål i høst. Hoff var helt avkledd av PAC denne kvelden.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 apr 07, 23:26
Endret: 26 apr 07, 23:26

Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Backene våre må bare litt mer opp i rævva på dem......  Mer opp i mannen, slik PAC gjorde det mot Hoff på Ullevål i høst. Hoff var helt avkledd av PAC denne kvelden.

 

               


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 apr 07, 13:41

Hehe, litt av en påstand du kommer med der. At han ikke skal takle motgang? gutten har jo blitt klaga på i årevis og fortsatt viser han styrke til og komme igjen og igjen fremfor og grave seg ned, men min gode venn, ta en kikk på VG børsen ifjor og se på hva slags karakterer han fikk og si at han da var lagets dårligste.. hehe

 

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=2875&sesong_id=103

 

Han hadde en liten periode med svake kamper, noe også resten av laget hadde..


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 26 apr 07, 14:03

å vurdere en spiller ut fra det som står på vg-børsen ,fb  med flere er for meg helt latterlig.  Hva de får der er i mange tilfeller helt tilfeldig..   Den eneste som kommer med nogenlunde gode vurderinger av spillerene  er de som driver denne siden.  Det samme gjelder vurderingen av laget før hver sesong,

Fb er sannsynligvis den værste på begge deler.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 apr 07, 23:25
Opprinnelig postet av tomroar

å vurdere en spiller ut fra det som står på vg-børsen ,fb  med flere er for meg helt latterlig.  Hva de får der er i mange tilfeller helt tilfeldig..  

Det er slett ikke alltid jeg heller er enig med VG-børsen. Men jeg synes vel de stort sett er inne på noe. I løpet av en lang sesong tror jeg resultatet til slutt sier noe reellt om spillerens nivå.

Man kan si det tilsvarende om hver enkelt kamp. I blant er det feilaktige dommeravgjørelser, et stort antall stolpeskudd eller andre tilfeldigheter som avgjør en kamp. Men tabellen tilslutt er ikke er resultat av tilfeldigheter av den grunn.

Hvis en kaster et blikk på VG-børsen fra i fjor så finner man Czwartek og Bertelsen på henholdsvis 121. og 122. plass. Bertelsen spilte tross alt halve sesongen. Han omtales ofte her inne som en av våre beste spillere, mens Czwartek oftere kritiseres for å være vår dårligste. Betyr det at vi har en veldig jevn tropp, det kanskje?

Eller er det så enkelt at VG tar helt feil av Bertelsen, mens de har et korrekt bilde av Czwartek?

Jeg tror som sagt at VG-børsen tross alt ikke er helt på vidda. Jeg har ikke så mye å utsette på børsens topp ti, heller.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 apr 07, 20:40
Opprinnelig postet av tomroar

mulig jeg sliter litt, men hvorfor tar pac og prøver å dekke opp occean og sundgodt.  Hvorfor lar han ikek de andre gjøre det.

Det er ikke bare måla jeg ser, men hans prestasjon totalt,  de 3 siste sesongene han han vært en av de dårligste, det var kun en grei høstsesong i fjor som retter opp noe av inntrykket.

Starten på årets er akkurat det samme. Det er på tide med en utskifting på denne plassen.

Tror pga dårlig start at han har kommet inn i en blindgate som det blir vanskelig å komme ut av

 

Pål Andrè dekker dem opp fordi ingen andre gjør det! Hvis du mener at Pål Andrè har vært en av FFKs dårligste spillere de tre siste sesongene, lurer jeg på hvilke kamper du har sett... En egentlig 2.divisjonsspiller som har blitt omskolert fra spiss til høyreback, og som klarer seg meget godt på høyrebacken er en av våre dårligste?!?Utifra de forutsetningene han har hatt, syns jeg han har klart seg utmerket! Han har en enorm fart, god i duellspillet, men mangler kanskje litt på posisjoneringsevnen..Likevel så syns jeg det er rart at man skal sitte her og slenge dritt om spillerne våre(Det gjelder ikke bare deg). Spillerne leser nok ikke på disse sidene, men alikevel, vi burde støtte laget vårt!!! Stå på Pål Andrè, du er en veldig viktig spiller!!!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340