Husk meg
Brukernavn
Passord

Endelig FFK web-TV

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 apr 07, 07:38

Herregud folkens...må vel være ok bare noen gidder og gjøre det de gjør vel...

Primadonnanykker her eller..

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 apr 07, 09:00
Endret: 28 apr 07, 09:18
Opprinnelig postet av Lex
Herregud folkens...må vel være ok bare noen gidder og gjøre det de gjør vel...

Primadonnanykker her eller..

Ja, la oss alle innta den innstillingen, slik at all nyskapning og produktforbedring går i stampe - det viktigste er jo å ta til takke med det man allerede har!

Disse som "bare gidder å gjøre det" er tross alt mennesker som får betalt for jobben de gjør. De er nok glade for alle tilbakemeldinger, slik at de igjen kan videreutvikle og forbedre produktet, og i neste omgang tjene enda mer penger.

Når det er sagt, så synes jeg begge tilbudene er gode. Kvaliteten på FFK-tv er imponerende, selv om det irriterer meg at de har valgt en løsning som ikke fungerer på annet enn windows.

Jeg er spent på hvor lenge begge kommer til å kjøre forholdsvis like sendinger, eller om en aktør etter hvert faller av.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 apr 07, 11:14

Opprinnelig postet av Holters

Jeg er spent på hvor lenge begge kommer til å kjøre forholdsvis like sendinger, eller om en aktør etter hvert faller av.

De burde slått seg sammen og laget et utvidet og bedre produkt. Det tror jeg alle hadde vært tjent med.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 apr 07, 11:39

F-b har sendt 3 ganger og ffk-tv har 1 sending...la de komme inn i det før du klager er det jeg mener...

Tror ikke alt går i stampe av den grunn.

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 apr 07, 11:49
Opprinnelig postet av Lex
F-b har sendt 3 ganger og ffk-tv har 1 sending...la de komme inn i det før du klager er det jeg mener...

Tror ikke alt går i stampe av den grunn.

Ja, ja, deg om det. Jeg derimot mener at det er fint at folk sier ifra om ting de mener har forbedringspotensiale. Det er ikke det samme som "klaging" eller "primadonnanykker" som du påstår, men konstruktiv kritikk.

Jeg har for øvrig sett sending nummer to av FFK-tv nå, og denne gangen bruker de ikke den sceneskifteeffekten jeg skrev om over. Lyden trenger fortsatt utjevning, slik det ble nevnt forrige gang og som aavdst påpekte over. Vignettlyden er sinnssykt mye høyere enn et par av innslagene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 28 apr 07, 20:36
Jeg er helt 100% sikker på at alle som driver med media setter pris på saklig tilbakemelding. Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 28 apr 07, 21:11

Opprinnelig postet av morradi
Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.

Og jeg som trodde man lagde sendingen for at sponsorene skulle få flere steder å vise fram annonsene sine?


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 28 apr 07, 21:32
Opprinnelig postet av FFK1903
Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.


Link?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 28 apr 07, 23:08
Her har du linken:

addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 28 apr 07, 23:47
Takker og bukker! Funket fint

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 mai 07, 18:28
Hvor blir av??

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 mai 07, 18:39
et annet spørsmål, jeg kommer ikke inn på f-b.no eller ffk sine sider andre sider virker heller ikke her, noen som vil sjekke om det er slik hos dere også eller om det er noe feil på linjen her.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 mai 07, 18:41
Opprinnelig postet av ffk-4ever
et annet spørsmål, jeg kommer ikke inn på f-b.no eller ffk sine sider andre sider virker heller ikke her, noen som vil sjekke om det er slik hos dere også eller om det er noe feil på linjen her.

Begge to fungerer helt fint her.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 mai 07, 18:43
Da er det tydligvis noe med min tele2 linje,hmmm, takk for hjelpen

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 04 mai 07, 21:57
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av morradi
Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.

Og jeg som trodde man lagde sendingen for at sponsorene skulle få flere steder å vise fram annonsene sine?



Korrekt. Men, du vet, ingen seere - ingen annonsepenger:)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mai 07, 22:03
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvor blir av??


Lurer på det samme. FB er i hvert fall ute til annonsert tid om ikke annet. Syns fortsatt en av dem (enten TV2/FFK eller FB) kunne konsentrert seg om kampen som har vært, og laget en sending på mandag/tirsdag om den. Så kun den andre tatt for seg neste kamp med sending fredag. Nå kommer vel sendingen til TV2 først i morgen, eller kanskje søndag. Da er det litt kjedelig å høre om Viking-kampen egentlig.

FB kunne brukt mandagen på å gjøre intervjuer med spillere/trener/publikum om kampen som har vært (hvis det er søndagskamper selvsagt), og så lagt ut dette på tirsdag. Nå er Viking-kampen nesten foreldet og de fleste er vel interessert i det som skjer til helgen...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 07, 03:24
Endret: 05 mai 07, 04:00
Ligger visst ute nå! Mulig det har gjort det en stund, sendingen er nemlig ikke listet opp på hovedrammen med bilde, men ligger kun på høyremenyen som tekst.

Intervju med Prytz og Martyn. Harry Hansen analyserer Martyn litt, jeg flirte litt når han snakket, hørtes litt ut som Harald Eia i Joker Nord, Valle i fra Vellevold? Han kom også med en særdeles lang analyse av sjansene og spillet mot Viking, og til slutt litt om kampen mot Tromsø, med intervju av Grønis og skadeansvarlig.

Solheim starter fortsatt omtrent annenhver setning med "Hvordan føles det å..." :P Ser dog ut som de har justert ned lyden på overgangene denne gangen.

Grei sending!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 mai 07, 14:50
På PCen min avbrytes sendingen etter snaue to minutter, rett etter scoringen til Prydz. Noen andre som har problemer med sendingen?

---------------------------

Ære være Plankebyen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 07, 15:01
Opprinnelig postet av Per Egil
På PCen min avbrytes sendingen etter snaue to minutter, rett etter scoringen til Prydz. Noen andre som har problemer med sendingen?


Hadde samme problemet, men startet sendingen på nytt, og flyttet markøren til etter scoringen var ferdig. Da gikk resten av sendingen smertefritt.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 05 mai 07, 15:06
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24