Husk meg
Brukernavn
Passord

Endelig FFK web-TV

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 19 apr 07, 15:09
Endelig ser det ut som det blir noa av den lenge etterlengte web-tv satsningen. Fra fredag av kl 12. Blir moro å se.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 apr 07, 13:24
har ikke sett noe enda.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 20 apr 07, 13:48
Det har jaggu ikke jeg heller. Kommer nok.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 20 apr 07, 14:30
var nettop inpå fredrikstadfk.no..og det var jo ingenting der..:S

---------------------------

CUPVINNER 06


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 apr 07, 16:50
adressen er : www.ffk-tv.no.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 20 apr 07, 16:53

[quote=Bob Page]adressen er : www.ffk-tv.no.[/quote]

jamen hvor skal jeg gå inn på for å se det programmet

---------------------------

CUPVINNER 06


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 apr 07, 17:14
Det ser ikke ut som om noe program har blitt lagt ut enda,

Jeg håper inderlig ikke FFK har tenkt til å kjøre sitt webtv-tilbud på TV2 sin platform. Da ekskluderer de alle andre brukere enn de som benytter Windows og Internett Explorer. Det er rett og slett håpløst i disse dager. FireFox f.eks har 1/4 av markedet for nettlesere, samt at Mac tar stadig over markedsandeler fra PC

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 apr 07, 17:23
jeg benytter meg av firefox, og det funker som bare det på tv2 sin plattform det

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 apr 07, 17:30
Endret: 20 apr 07, 17:31
Opprinnelig postet av JipJap
jeg benytter meg av firefox, og det funker som bare det på tv2 sin plattform det


Hmmm, trykker jeg på videoene der så får jeg opp en boks på skjermen som forteller meg at siden foreløpig kun er tilgjengelig for Explorer. Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.

Men sløvt om de går ut og promoterer FFK-TV når det likevel ikke er ferdig.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 apr 07, 17:47
skjønner ikke hvorfor de har lagt sånn sperre der egentlig.

TV2-sumo har ikke den sjekken, og der funker det helt fint. (bør jo regne med at de presterer å bruke samme plattform også)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 apr 07, 23:48
Endret: 21 apr 07, 15:07
Opprinnelig postet av Bob Page
adressen er : www.ffk-tv.no.

Nå ligger det ute.

Og som fryktet: Fungerer bare i internett explorer og på PC.

Da har jeg fått sett sendingen. Overraskende god kvalitet, og god flerkameraproduksjon. Det var litt problemer med lyden, den var veldig ujevn og Solheim bør også få en egen mikrofon på skjortekragen. Ellers absolutt positivt fra klubben sin side. Det er tydelig at de har lagt ned store summer i FFK-TV.

Jeg synes forresten Grönhagen snakker veldig godt for seg, og jeg liker at han har sansen for psykisk trening, samt at han krever at folk som ikke er i startelleveren må prestere på 2. laget. Jeg tror vi vil se en bedre statistikk på bortebane i år.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 apr 07, 15:06
Endret: 21 apr 07, 15:06
Hvor ble av av det annonserte intervjuet med Ciaran Martyn?

Opprinnelig postet av fredrikstadfk.no
(...) Ciaran Martyn forteller om hvordan han har blitt tatt i mot og om hvordan han trives i Fredrikstad.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 apr 07, 15:15
Det tror jeg bare de som lager det kan svare på.

Var bra laget, imponerte meg.

K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 22 apr 07, 02:01
kjedelig...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 apr 07, 13:41

Blir det noen ny sending i dag? Blir jo to konkurrerende ffk-sendinger hver fredag dette da. Fra f-b.no og ffk-tv.

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 apr 07, 13:44
Endret: 27 apr 07, 13:44
Opprinnelig postet av aavdst

Blir det noen ny sending i dag? Blir jo to konkurrerende ffk-sendinger hver fredag dette da. Fra f-b.no og ffk-tv.

 


Og hittil - etter én sending - vinner FFK-TV på innhold og produksjon, mens FB-TV vinner på å være ute til annonsert tid...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 apr 07, 14:05
Regner med at FFK-tv har lettere for å få tilgang til  både spillere og informasjon fra FFK systemet siden de er klubbens egen kanal. Men det kan selvfølgelig gå utover den kritiske journalistikken. Men nå er kanskje ikke kristisk journalistikk det som skal være i framsetet på denne kanalen. FB-TV vil nok være mer kritiske i sine analyser etc.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 apr 07, 00:49
Ikke akkurat så veldig spennende denne gangen, så Fotballmagasinet på FB tidligere i dag, ikke mye nytt på FFK-TV. Intervju med Grønhagen, Bråthen, Tarik og Ulf Berg. Lurer fortsatt på hvor intervjuet med Martyn har tatt veien, det kunne jo vært litt interessant. Spørsmålene til Dag Solheim var vel litt for forutsigbare som de "Hvordan opplevde du det?"-spørsmålene. Litt kjedelig å høre folk fortelle om Aalesund-kampen en uke etter at den har vært omtrent, har jo lest hvordan Tarik opplevde taklingen og Bråthen redningen mange ganger nå. Skulle hatt et eller annen unikt som piffet opp sendingene.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 apr 07, 01:02
En liten detalj som irriterer meg både ved f-b.tv og ffk-tv er disse "mellomrom"-fanfarene. Jeg vet ikke den tekniske betegnelsen på dette fenomenet, men jeg snakker om den fanfaren mellom de ulike innslagene som markerer "scene-skifte". Lydnivået på denne (på begge kanaler) er veldig høy i forhold til lydnivået ellers. Dette fører til at jeg må sitte med hånden på volumknappen for å justere lyden opp og ned. Tale-lyden er såpass lav når de snakker i studio så da må jeg ha volumet høyt for å høre. Og plutselig "smeller" det i disse fanfarene at jeg hopper i stolen her. Litt pinlig når jeg sitter i kontorlandskap på jobb og skal se på

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 apr 07, 07:20
Endret: 28 apr 07, 09:08
Enig med deg, aavdst. Vignetten hos fbtv har både en grusom lyd, samt den blir brukt for ofte. "Sceneskifteeffekten" hos FFKtv skjønner jeg ikke helt. Det er et merkelig fargespekter de har valgt. Hadde det enda vært rødt og hvitt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3