Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromme,megafon og nye sanger mot Viking!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 apr 07, 22:55

Yes. Nå har jeg snakket med Ulf Berg, og han har tromme som vi skal teste ut nye sanger med.

Satser på å møtes halv 4 ved tifohuset ved nyestadion på Søndag.

Hvem kommer??

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 27 apr 07, 23:29

nå som supporterkorpset ikke lenger kommer gratis inn på kampene, er det sikker ei tromme å få tak i der.

kan jo ta med et par trompeter og en trekkbasun i samme slengen, så slipper vi å bare høre: bom bom bom bom i 90 min...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 apr 07, 23:31
Opprinnelig postet av shaggy

nå som supporterkorpset ikke lenger kommer gratis inn på kampene, er det sikker ei tromme å få tak i der.

kan jo ta med et par trompeter og en trekkbasun i samme slengen, så slipper vi å bare høre: bom bom bom bom i 90 min...

Full allerede?

Her var det mye piss

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 27 apr 07, 23:32
Endret: 27 apr 07, 23:34

godt svart. nå ble jeg plutselig tilhenger av tromme..

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 apr 07, 23:34

Opprinnelig postet av shaggy
godt svart. nå ble jeg plutselig tilhenger av tromme..

Som du roper, får du svar...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 27 apr 07, 23:39

Flertallet skal selvfølgelig råde i et sunt demokrati. på samme måte som at mindretallet skal bli akseptert for å ikke lenger delta når det skjer endringer man på ingen måte vil vedkjenne seg..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 27 apr 07, 23:58

Da håper jeg virkelig PH overdøver den forbanna tromma, og at den kommer til nytte. Sist gang gjorde vi IKKE det, og det hørtes jævlig ut. 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 apr 07, 00:08
Opprinnelig postet av Martin_

Da håper jeg virkelig PH overdøver den forbanna tromma, og at den kommer til nytte. Sist gang gjorde vi IKKE det, og det hørtes jævlig ut. 



Det har nok mye å si hvem som står for tromminga også å da. Zoran er ikke akkurat noen kløpper på det området. Hvis vi ikke har noen kyndige til å slå så er det bedre å la vær.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 apr 07, 00:10

Jeg tror fortsatt ikke folk på PH-feltet har mentalitet til å synge etter en tromme. Vi prøver dette på nytt, jeg håper det slår bedre ut, men jeg håper også at hvis det IKKE gjør det, at majoriteten forstår at dette ikke er noe for oss.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 apr 07, 00:17
Opprinnelig postet av Martin_

Jeg tror fortsatt ikke folk på PH-feltet har mentalitet til å synge etter en tromme. Vi prøver dette på nytt, jeg håper det slår bedre ut, men jeg håper også at hvis det IKKE gjør det, at majoriteten forstår at dette ikke er noe for oss.



Er ikke verre enn å prøve.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 apr 07, 01:10
Endret: 28 apr 07, 01:10
Opprinnelig postet av Martin_

Jeg tror fortsatt ikke folk på PH-feltet har mentalitet til å synge etter en tromme. Vi prøver dette på nytt, jeg håper det slår bedre ut, men jeg håper også at hvis det IKKE gjør det, at majoriteten forstår at dette ikke er noe for oss.



Problemet sist var jo at tromma heller ikke gikk i takt, den øka jo på lik linje som Haugen!

Men som sagt, tror det kan bli vanskelig å stille til søndag, hvis dere vil ha meg til å slå, men stiller lett neste gang!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 apr 07, 21:53
Opprinnelig postet av Martin_

Godt initativ, flott tiltak! Jeg er med.

Men ja til megafon, nei til tromme. PH bør satse på å få med hele feltet på SYNGING først. Det er min mening, men uansett, flott tiltak.



Øy du martin ? ;) For å bli med i BRH, Må man lizzom melde seg inn sånn som i plankehauegn da vell ?;) regner med det,, men hvor gjør du det henn ?? Jeg å fler syns det hadde vært arti å bli med I BrigadeRødHvit,,,,For dere tar vel imot skrikende aper som oss hehe :P For er det en ting vi kan, så er det å synge i samtlige 90 min. ;)  

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 apr 07, 07:14

Jeg er for tromme, megafon, trompet, synging, hopping, tostangsflagg og bønn for klubb og by.

Alle monnær drar!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 apr 07, 14:46
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg er for tromme, megafon, trompet, synging, hopping, tostangsflagg og bønn for klubb og by.

Alle monnær drar!!!!

 

er ikke ofte vi er enige Jonek, men denne støtter jeg 100% !!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 apr 07, 14:53
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg er for tromme, megafon, trompet, synging, hopping, tostangsflagg og bønn for klubb og by.

Alle monnær drar!!!!

 

er ikke ofte vi er enige Jonek, men denne støtter jeg 100% !!!

Det var hyggelig fredrikstadpatriot!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 19 apr 07, 15:01
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av Martin_

Godt initativ, flott tiltak! Jeg er med.

Men ja til megafon, nei til tromme. PH bør satse på å få med hele feltet på SYNGING først. Det er min mening, men uansett, flott tiltak.



Øy du martin ? ;) For å bli med i BRH, Må man lizzom melde seg inn sånn som i plankehauegn da vell ?;) regner med det,, men hvor gjør du det henn ?? Jeg å fler syns det hadde vært arti å bli med I BrigadeRødHvit,,,,For dere tar vel imot skrikende aper som oss hehe :P For er det en ting vi kan, så er det å synge i samtlige 90 min. ;)  


Nei, BRH har inget medlemsregister, og avgiften betales i form av støtte til laget. Du/dere bør bevise at dere har den rette mentaliteten, før du kan definere deg som et "medlem" av BRH.  Ta kontakt på stadion!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 apr 07, 17:08
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av Martin_

Godt initativ, flott tiltak! Jeg er med.

Men ja til megafon, nei til tromme. PH bør satse på å få med hele feltet på SYNGING først. Det er min mening, men uansett, flott tiltak.



Øy du martin ? ;) For å bli med i BRH, Må man lizzom melde seg inn sånn som i plankehauegn da vell ?;) regner med det,, men hvor gjør du det henn ?? Jeg å fler syns det hadde vært arti å bli med I BrigadeRødHvit,,,,For dere tar vel imot skrikende aper som oss hehe :P For er det en ting vi kan, så er det å synge i samtlige 90 min. ;)  


Nei, BRH har inget medlemsregister, og avgiften betales i form av støtte til laget. Du/dere bør bevise at dere har den rette mentaliteten, før du kan definere deg som et "medlem" av BRH.  Ta kontakt på stadion!



Okei jeg skjønner,,    Da er den grei

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 18 apr 07, 16:16
Opprinnelig postet av FFK Forever

Yes folkens. Nå er det Har spurt "Endre" her på forumet om han er villig til å slå litt siden han har spilt tromme i flere år.Noe han har sagt ja til. Trenger folk som har rytme og taktfølelse. Kan slå selv også,men vil helst at  noen andre kan gjøre det. Sist vi prøvde så ble det slått helt feil til feil sanger. Hvor kan vi møtes? Kan vi bruke Ph lokalene under tribunen til dette?

Hvem er med meg?

 

 

 

interessant

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 apr 07, 15:12
Opprinnelig postet av FFK Forever
Har spurt "Endre" her på forumet om han er villig til å slå litt siden han har spilt tromme i flere år.Noe han har sagt ja til. Trenger folk som har rytme og taktfølelse. Kan slå selv også,men vil helst at  noen andre kan gjøre det. Sist vi prøvde så ble det slått helt feil til feil sanger. Hvor kan vi møtes? Kan vi bruke Ph lokalene under tribunen til dette?

Hvem er med meg?

 

 

Er ikke 100% sikkert at jeg kan stille mot Viking, men kan jeg skal jeg slå! Hvilke minner tilbake til Korpset :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 apr 07, 18:21
Opprinnelig postet av endre
Er ikke 100% sikkert at jeg kan stille mot Viking, men kan jeg skal jeg slå! Hvilke minner tilbake til Korpset :)


Du må enten stå foran feltet sånn at alle kan se deg, eller stå kliss midt i sånn at alle kan høre deg. Det blir fort tidsforsinkelse, det skal ikke mer enn 40 meter til før det blir vanskelig å synkronisere skikkelig.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340