Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor var zoran?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 apr 07, 15:52
Opprinnelig postet av Holters
Der står det blant annet at Zoran ikke blir å finne på stadion resten av sesongen, at flere BRH-medlemmer har meldt seg ut av Plankehaugen og levert inn sesongkort, samt at et medlem har trukket seg som styremedlem i Plankehaugen.

I tillegg så virker det ikke fortsatt ikke som de forstår kritikken som kom her i forumet, men kaller det hele for "generell drittslenging fra forumsadister" og "folk som er tøffe på nettet".


Kanskje ikke dette var tøffe bråkmakere allikevel?  De tålte jo ikke en debatt engang og straffer ingen andre enn seg selv her.  Jeg merket ihvertfall ikke noe til at disse ikke var på kampen.  Jeg følte meg heller ikke pissa på fra Bastionen og har aldri følt meg pissa på fotballkamp ennå.  Tror faktisk jeg ville levert inne sesongkort selv dersom jeg skulle begynne å ha slike følelser etter en skarve fotballkamp.

Forumsadist.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 apr 07, 15:53

Zoran har altid gjort en god jobb og er sterkt delaktig i at stadion trøkket har fremstått som noe av det beste i norge de siste åra, når PH medlemer ber Zoran og holde kjeft så skjønner jeg at han ikke gidder og stå og holde på.. Visst det startes en supportergruppe som bare skal synge, samt at de som står i den gruppen ikke klager og syter som flere av PH medlemene, så er dette kunn positivt. Noe PH ikke klarer og få til, alt for mange som benytter seg av fordelene med PH feltet for og ha billig sesongkort og for og få billigere borteturer!!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 16 apr 07, 15:55
de som virkelig er tullinger viser sitt sanne ansikt......
tør påstå de aller fleste som liksom har så jævla sterke meninger om brh ikke engang er med å synger på feltet men sitter og hever pekefinger som de gjør på stadion.....

håper alle nå er fornøyd, hylekoret fikk vilja si.....

blir bare lei meg av hele greia.....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 07, 15:55

Selvfølgeli beklageli at det komer trusler om drap og annet, uansett hvem det er rettet mot, og det er klart det er beklageli om BRH velger å trekke seg ut, ihvertfall hvis de mener det de sier om at de skal synge å lage liv på kampene...

 

MEN.... ja, for jeg stiller meg spørsmålet, MEN, hvorfor i al verden, hvis dere har rent mel i posen, er på kamper for å synge og lage liv, hvorfor skal dere da trekke dere, boikotte og gå rett i forsvars posisjon, med en gang det kommer ett og annet synspunkt?! 

 

 Hvis dere er "snille" gutte og jenter som ikke gjør annet en å synge, så har dere min støtte, men som jeg har sagt tidligere, navnet dere har valgt, tyder ikke direkte på "snill gutt ryktet"

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 15:57
Endret: 16 apr 07, 15:57
Ille at folk skal bli drapstruet, det er bare å politianmelde mener jeg også, men mener nå at det er vel litt vel og begynne å boikotte ting hvis en ikke orker en konstruktiv debatt på et nettforum. Jeg vil si at eneste der som BRH og andre reagerte på var at TS i tråden ikke svarte for seg men ellers så omhandlet jo tråden generellt for og imot supportergrupperinger vil nå jeg si.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 16 apr 07, 15:57
Endret: 16 apr 07, 15:58

Artig lesing dette her...

Den lille promillen med såkalte ultras utroper seg til å være de "ekte" supporterne.  Vi resterende ti-tusener er jo bare dumme... Tror jeg ler meg i hjel!

Nå skal jeg snart hjem for å spise Grandiosa.

 PS! Synd at en så dyktig forsanger som Zoran gir seg. Takk for alt!!

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 apr 07, 15:59

Når der går så langt som drapstrusler er det blitt for alvorlig, og jeg skjønner godt de som da boikotter FFK! Håper nå all denne drittslengina på internett kan stoppe, det er utrolig feigt! Jeg er ikke for Brh, jeg syns noe av det de gjør er meningsløst og merkelig, men jeg får da for f*** ikke ut på internett og slenger dritt fordet! PH fungerte ikke i det hele tatt på lørdag, for det første er man så arrogante at man stiller forsangeren i midten, da er det ikke rart det blir surr.. For å få med alle, også de som sitter, bør forsangeren stå helt foran! Til alle dere som har kritisert uten å ha noe særlig peiling: Gratulerer! Håper dere har oppnådd det dere vil med det! Stå på Brh og Zoran, håper å se dere på neste hjemmekamp, savnet var stort!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 15:59
Opprinnelig postet av BøgeJon

Artig lesing dette her...

Den lille promillen med såkalte ultras utroper seg til å være de "ekte" supporterne.  Vi resterende ti-tusener er jo bare dumme... Tror jeg ler meg i hjel!

Nå skal jeg snart hjem for å spise Grandiosa.

 PS! Synd at en så dyktig forsanger som Zoran gir seg. Takk for alt!!

 

Så sant så sant


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 apr 07, 16:00
Opprinnelig postet av FFK Forever
Desverre mange idioter i Fredrikstad som ikke har peilig på fotballkultur. Jeg skammer meg over dere!
 


Jeg kommer til å gå på FFK-kamp slik jeg har gjort siden 70 tallet.  Kommer, ser på kampen og er nervøs, glad, sur, irritert,  osv ettersom hvordan kampen går og så går jeg hjem eller på pub.  Slik gjør flertallet av publikum i Fredrikstad, Oslo, Trondheim, Bergen etc. Om det betyr at jeg ikke har peiling på fotballkultur så får det være. 

Drapstrusler hører selvsagt ikke hjemme noe sted og fremsettes alltid av idioter.  Men når man kjører en knyttet neve som symbol for sin gruppe så er man enten dum eller naiv om man ikke tror at slikt provoserer noen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 07, 16:05
Endret: 16 apr 07, 16:07

Opprinnelig postet av DeKjök

Jeg kommer til å gå på FFK-kamp slik jeg har gjort siden 70 tallet.  Kommer, ser på kampen og er nervøs, glad, sur, irritert,  osv ettersom hvordan kampen går og så går jeg hjem eller på pub.  Slik gjør flertallet av publikum i Fredrikstad, Oslo, Trondheim, Bergen etc. Om det betyr at jeg ikke har peiling på fotballkultur så får det være. 

Drapstrusler hører selvsagt ikke hjemme noe sted og fremsettes alltid av idioter.  Men når man kjører en knyttet neve som symbol for sin gruppe så er man enten dum eller naiv om man ikke tror at slikt provoserer noen.

Så sant så sant!!! kunne ikke vært mer enig!!

 (bare at jeg har ikke vært på kamper siden 70 tallet, men midten av 90 tallet... hehe, men det har noe med alder å gjøre...)

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 16 apr 07, 16:11
Endret: 16 apr 07, 16:31
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Synes faktisk du selv skal holde kjeften din( ja jeg skriver det,) har sittet på stadion og vært på bortekamper siden starten på 1983 så ikke kom med dette svada pissepreiket ditt. Det var svar til deg, og har lest linken til Holters som han postet. Hva har alle sagt her inne, det blir bråk med et slikt navn en slik logo etc, selv om BRH har sagt de kun er en syngende supporter gjeng. La de holde seg vekk hvis det er all motgangen de tålte, ingen er uerstattelige. Sånn er det bare.

For det første er ikke dette et personangrep rettet bare eller direkte mot deg. Jeg tar alle som deg over en kam. Dessuten bekrefter du selv det jeg poengterer i mitt forige innlegg, om at det tydelig er stor rift om hvem som har vært supporter lengst. Da har du misstolket hele meningen.

Det er utrolig rart at det ikke var noen som sørget for at stemningen var bedre enn det som ble skvisa frem under kampen på lørdag.  Ære til alle de som sang å prøvde å få til noe, men fy så flaut av både PH og Klubben kan dolke noen som har sørget for at det i det heletatt har vært liv på tribunen så sinsykt. 

Jeg skjønner godt hvorfor du skriver at det blir bråk med et sånt navn, og en slik logo. Ja, det er fordi vi er redd for det vi ikke vet noe om. Det eneste BRH ønsker er at de skal bli forstått på lik linje med alle andre supporterklubber. For om du har lest inlegget til FigthOfTheRat i slutten av Pent Kledde tråden, ser du hvilke verdier BRH har. Alt dette tror jeg handler om frykt for det ukjente og at PH desverre kan se på BRH som en motstader om medlemsmassene og intektene det bringer.

Og et svar på personangrepet ditt til meg; jeg satt som drittunge sammen med fatter fra jeg selv begynte å spille fotball tilbake i 82, sitti i plankehaugstyret en gang i tiden, dessuten er det en grunn til at du faktisk kan bruke denne siden å poste meldinger på.. Om du kjenner FFksupporter.net sin historie så skjønner du hvorfor..


 

Mod: Fjernet unødvendig mange siteringer

---------------------------

fuck off sandefjord...


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 16 apr 07, 16:13
Endret: 16 apr 07, 16:31

 

Opprinnelig postet av DeKjök


Jeg kommer til å gå på FFK-kamp slik jeg har gjort siden 70 tallet.  Kommer, ser på kampen og er nervøs, glad, sur, irritert,  osv ettersom hvordan kampen går og så går jeg hjem eller på pub.  Slik gjør flertallet av publikum i Fredrikstad, Oslo, Trondheim, Bergen etc. Om det betyr at jeg ikke har peiling på fotballkultur så får det være. 

Drapstrusler hører selvsagt ikke hjemme noe sted og fremsettes alltid av idioter.  Men når man kjører en knyttet neve som symbol for sin gruppe så er man enten dum eller naiv om man ikke tror at slikt provoserer noen.

Det det er disse "noen" jeg snakker om her.  Det eneste jeg ønsker er at de som står i plankehaugen synger av full hals.

Er nettopp derfor vi står der for å synge og støtte laget i våre hjerter.Det er det tydeligvis ikke alle som har forstått. Mange står der kun pga billige billetter og holder kjeft gjennom hele kampen.

Håper vi kan få delt ut ark fremover(helst på hver eneste kamp) at står man i plankehaugen så skal man synge. Punktum

Det finnes nok av plasser på stadion til folk som ikke vil synge.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 apr 07, 16:18
Håper Zoran og gjengen kommer tilbake da de er viktige for FFK men når dere boikotter på grunn av dritt slenging så gjør heller som Morgan og bit det i dere,slik kommer det alltid til og være i fredrikstad uansett.Enkelte slenger dritt uansett om du redder klubben eller hva det enn måtte være.De som slenger dritt om Zoran og co som ofrer seg slik for FFk som de gjør ødelegger ikke bare for seg selv men for hele klubben.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 apr 07, 16:19
Kunne vært interessant å tatt en optelling over de som er negative og vet best hva som er bra for FFK innen synging/grupper og hvor mange av de som faktisk er med å synger på PH-feltet.

Ofte de som har sterkest meninger om sånt ikke med noe som er "litt" merkelig.

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 16 apr 07, 16:23

Opprinnelig postet av paco
Håper Zoran og gjengen kommer tilbake da de er viktige for FFK men når dere boikotter på grunn av dritt slenging så gjør heller som Morgan og bit det i dere,slik kommer det alltid til og være i fredrikstad uansett.Enkelte slenger dritt uansett om du redder klubben eller hva det enn måtte være.De som slenger dritt om Zoran og co som ofrer seg slik for FFk som de gjør ødelegger ikke bare for seg selv men for hele klubben.

Plankehaugens sang er grunnen til at FFK vant cupen ifjor, og den som har størstedelen av ansvaret for at plankehaugen har syngi gjennom hele 2006 er deg Zoran.

---------------------------

fuck off sandefjord...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 apr 07, 16:26
Endret: 16 apr 07, 16:26
Opprinnelig postet av javell

Plankehaugens sang er grunnen til at FFK vant cupen ifjor...


Tja, det der må vel kalles en sannhet med modifikasjoner.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 16 apr 07, 16:30

Forsangeren om lørda`n gjorde en grei jobb... bare synd mange andre som ikke synger.. ser dette som en billi mulighet te å komme på stadion.. håper dette endrer seg.. kansje samle de ivrigste inn mot midten eller lignede...

stå på BRH!

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 07, 16:31

at det kun var PH som gjorde at FFK vant cupen er vel litt å ta i, men at PH gjorde en god jobb på cupfinalen er helt sant, men det gjorde publikum generelt også, ikke fortell meg at PH har 15-17000 syngende medlemer.

 

(syns også spillerne skal ha litt skryt for å vinne cupen gitt.. hehe)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 16 apr 07, 16:35
Endret: 16 apr 07, 16:36

Opprinnelig postet av danila
Var på FFK-Lyn og overværet denne fantastiske dagen med stor glede. Flott stadion, god stemning og seier. Men det var en ting som slo meg. Jeg sto selv sammebn med plankehaugen og synes at det bar litt preg av kaos. Det er jo mye fler som står og skal synge nå. Ståfeltet er så stort at det til tider råder kaos. Noen synger her og noen synger der. Kun en sjelden gangfungerer det sammen. I tilegg er det en fire fem tilfeldige som er spredd rundt som plutselig har for seg at det er de som er forsangere. Trodde det var sånn at det var zoran som sto for den delen jeg.. (om han sto der på stadion er det iallefall alt for stort og i tilegg for bratt til å både se og høre han) Han har jo gjordt dette i flere år. Så kampen rosenborg-tromsø på tv og der så jeg at kjernen hadde en forsanger som var utstyrt med ropert. Dette må da være no. Hadde Zoran fått en ropert til å stå foran og dra igang plankehaugen med hadde vi nok fremstått mye mer sammensveiset og "proffesjonelle" Eller hva synes dere??

 

små kaos.. men dette ordner seg sikkert etterhvert...!

 

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 16 apr 07, 16:35
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

at det kun var PH som gjorde at FFK vant cupen er vel litt å ta i, men at PH gjorde en god jobb på cupfinalen er helt sant, men det gjorde publikum generelt også, ikke fortell meg at PH har 15-17000 syngende medlemer.

 

(syns også spillerne skal ha litt skryt for å vinne cupen gitt.. hehe)

Om PH hadde holdt kjeft en hel kamp under cuprundene hadde ikke ffk klart å dra seieren i land i flere av rundene. Det er en grunn til at Zoran en av de få som ikke har noe med klubben å gjøre står med et så bredt smil fra cupseieren med pokalen i handa...  (eller hva det enn var han gjorde)

---------------------------

fuck off sandefjord...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24