Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor var zoran?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

danila

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 1

Lagt til: 16 apr 07, 14:45
Var på FFK-Lyn og overværet denne fantastiske dagen med stor glede. Flott stadion, god stemning og seier. Men det var en ting som slo meg. Jeg sto selv sammebn med plankehaugen og synes at det bar litt preg av kaos. Det er jo mye fler som står og skal synge nå. Ståfeltet er så stort at det til tider råder kaos. Noen synger her og noen synger der. Kun en sjelden gangfungerer det sammen. I tilegg er det en fire fem tilfeldige som er spredd rundt som plutselig har for seg at det er de som er forsangere. Trodde det var sånn at det var zoran som sto for den delen jeg.. (om han sto der på stadion er det iallefall alt for stort og i tilegg for bratt til å både se og høre han) Han har jo gjordt dette i flere år. Så kampen rosenborg-tromsø på tv og der så jeg at kjernen hadde en forsanger som var utstyrt med ropert. Dette må da være no. Hadde Zoran fått en ropert til å stå foran og dra igang plankehaugen med hadde vi nok fremstått mye mer sammensveiset og "proffesjonelle" Eller hva synes dere??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 apr 07, 14:47
zoran og hele brh boikotta hele kampen...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 07, 14:50

Opprinnelig postet av Husgutt
zoran og hele brh boikotta hele kampen...

 

folk som støtter laget i tykt og tynt det tenker jeg.............................................

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 apr 07, 14:52
De var på kampen, men sang ikke.. de vil sette et standpunkt. Og man merket tydelig at det manglet noen som organiserte syngingen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 apr 07, 14:56
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
De var på kampen, men sang ikke.. de vil sette et standpunkt. Og man merket tydelig at det manglet noen som organiserte syngingen.

Jo, ja, men ingen er uerstattelige. Gir denne gjengen seg, vil andre etter vært komme til. Det vil gå seg til med tiden, så det er langt ifra noen krise. Overgangen blir bare litt for brå. Men det er klart, det beste er selvfølgelig at alle fortsetter å støtte FFK, samt at nye kommer til.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 apr 07, 14:57
Endret: 16 apr 07, 15:02
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
De var på kampen, men sang ikke.. de vil sette et standpunkt. Og man merket tydelig at det manglet noen som organiserte syngingen.


Hva slags standpunkt er det snakk om? Har dette noe med bråket/diskusjonen/debatten etter Lillestrøm-kampen å gjøre?

Noen fra BRH som tar seg bryet med å redegjøre?

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 15:01

Opprinnelig postet av Husgutt
zoran og hele brh boikotta hele kampen...

Stemmer dette så kan de jo bare holde seg vekk, det viser jo hvilke supportere av klasse de er som de sjøl hele tiden snakker om. Men velger å ikke tro det er dette som er skjedd.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 apr 07, 15:04
Endret: 16 apr 07, 15:05
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Husgutt
zoran og hele brh boikotta hele kampen...

Stemmer dette så kan de jo bare holde seg vekk, det viser jo hvilke supportere av klasse de er som de sjøl hele tiden snakker om. Men velger å ikke tro det er dette som er skjedd.

Var mange av BRH folka som var på kampen, så blir feil å ta alle over en kam her

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 apr 07, 15:10
Opprinnelig postet av A9$h

...så blir feil å ta alle over en kam her



Ja, jeg har lyst til å høre hva Zoran/Brigade Rød-hvit sier om saken før hylekoret starter for fullt.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 16 apr 07, 15:25
Syntes selv det var lite synging og generelt tamt fra Plankehaugen på Lørdag. Hva er begrunnelsen til å boikotte kampen? Det er tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg..

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 apr 07, 15:27
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av A9$h
...så blir feil å ta alle over en kam her

Ja, jeg har lyst til å høre hva Zoran/Brigade Rød-hvit sier om saken før hylekoret starter for fullt.

Du kan lese litt om saken i denne tråden:
www.ultrasfeltc.com/forum/viewtopic.php

Der står det blant annet at Zoran ikke blir å finne på stadion resten av sesongen, at flere BRH-medlemmer har meldt seg ut av Plankehaugen og levert inn sesongkort, samt at et medlem har trukket seg som styremedlem i Plankehaugen.

I tillegg så virker det ikke fortsatt ikke som de forstår kritikken som kom her i forumet, men kaller det hele for "generell drittslenging fra forumsadister" og "folk som er tøffe på nettet".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 16 apr 07, 15:28
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Husgutt
zoran og hele brh boikotta hele kampen...

Stemmer dette så kan de jo bare holde seg vekk, det viser jo hvilke supportere av klasse de er som de sjøl hele tiden snakker om. Men velger å ikke tro det er dette som er skjedd.

Alorlig talt.. Hvor faen var du når FFK var i andre divisjon? Det er så mange som har kommet til som supportere nå de siste årene som kaller andre for medgangssupportere.. Du gjør meg kvalm. En supporter er en supporter uanset om han er ny av året eller har årringer i ræva etter 50 år på en benkerad på gamle stadion..

Noen ganger blir det for mye kjærringslærv her inne.. Om det ikke er noe positivt å komme med, evt rykter om spillere kan sånne som deg ffk-4ever, holde helt kjeft.. Du skaper bare tvil om ffksupporternes unisone holdninger blant fotballnorge.

---------------------------

fuck off sandefjord...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 16 apr 07, 15:30
Overvar en kamp i en større europeisk liga sist høst. Det var ca 45.000 tilskuere. Forsangerene(2) stod på et stillasje foran hjemmesupporterene med headset og høytalere mot tribunen. Foran disse stod det fire-fem mann med pauker. Det var kjempetrykk i 2X45.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 15:37
Opprinnelig postet av javell
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Husgutt
zoran og hele brh boikotta hele kampen...

Stemmer dette så kan de jo bare holde seg vekk, det viser jo hvilke supportere av klasse de er som de sjøl hele tiden snakker om. Men velger å ikke tro det er dette som er skjedd.

Alorlig talt.. Hvor faen var du når FFK var i andre divisjon? Det er så mange som har kommet til som supportere nå de siste årene som kaller andre for medgangssupportere.. Du gjør meg kvalm. En supporter er en supporter uanset om han er ny av året eller har årringer i ræva etter 50 år på en benkerad på gamle stadion..

Noen ganger blir det for mye kjærringslærv her inne.. Om det ikke er noe positivt å komme med, evt rykter om spillere kan sånne som deg ffk-4ever, holde helt kjeft.. Du skaper bare tvil om ffksupporternes unisone holdninger blant fotballnorge.

Synes faktisk du selv skal holde kjeften din( ja jeg skriver det,) har sittet på stadion og vært på bortekamper siden starten på 1983 så ikke kom med dette svada pissepreiket ditt. Det var svar til deg, og har lest linken til Holters som han postet. Hva har alle sagt her inne, det blir bråk med et slikt navn en slik logo etc, selv om BRH har sagt de kun er en syngende supporter gjeng. La de holde seg vekk hvis det er all motgangen de tålte, ingen er uerstattelige. Sånn er det bare.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 15:39
Og du Javel var vel ikke så gammel da?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 apr 07, 15:41
Endret: 16 apr 07, 15:42
Opprinnelig postet av Holters

Du kan lese litt om saken i denne tråden:
www.ultrasfeltc.com/forum/viewtopic.php

Der står det blant annet at Zoran ikke blir å finne på stadion resten av sesongen, at flere BRH-medlemmer har meldt seg ut av Plankehaugen og levert inn sesongkort, samt at et medlem har trukket seg som styremedlem i Plankehaugen.

I tillegg så virker det ikke fortsatt ikke som de forstår kritikken som kom her i forumet, men kaller det hele for "generell drittslenging fra forumsadister" og "folk som er tøffe på nettet".


Jøss, det var da en pussig - og kanskje noe overilt - reaksjon. Jeg skjønner fortsatt ikke hva det er som gjør at BRH føler seg urettferdig behandlet. At de har gått rett i skyttergrava og intnatt offerrollen gjør at jeg sliter litt med å få sympati for deres sak.

Jeg synes tribunekultur generelt og ultrasfenomenet spesielt er veldig interessant, og jeg har forsøkt å lese meg opp på temaet. Jeg liker ideen som at sangen aldri skal stoppe, men rulle videre uavhengig av hva som foregår på banen. Jeg er dessverre av den oppfatning om at dette aldri vil være mulig på norske fotballbaner da vi er for sterkt inspirert av engelsk tribunekultur. Der, som her, stopper ofte sangen når det skjer noe spesielt på banen - det være seg taklinger, sjanser eller mål. I tillegg tror jeg ikke sindige nordmenn har lynne til å holde engasjementet gående i 90 minutter.

Men det er mulig jeg tar feil. Kanskje vi en dag kan kalle PH-feltet en curva. Det hadde i så fall vært heftig.

---------------------------

Ære være Plankebyen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 apr 07, 15:42
Opprinnelig postet av javell
Du skaper bare tvil om ffksupporternes unisone holdninger blant fotballnorge.


De som skaper tvil om FFKsupporternes unisone holdninger er vel de som velger å boikotte.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 07, 15:48
At zoran velger å trekke seg er selvfølgeli beklageli, men ...... han har da sagt noe lignende både i 2005 og i 2006... så jeg vet ikke om det er så mye i det..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 apr 07, 15:48

Skal man ha fordeler av og ha syngende supportere som synger og står på som samler folk til og synge og som lager bannere og liv til kamp?

 

Isåfall burde disse menneskene bli behandlet som andre supportere og ikke som trøbbelmakere og potesielle kriminelle.

 

Skjønner derfor godt at de ikke vil når de ikke får drive på med sitt.../ sang og engasjenment.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 16 apr 07, 15:49

Dette er bare tragisk!

Brh medlemmer har blitt drapstuet av noen forbanna idioter.Ble jævli forbanna når jeg hørte det.

En oppfordring til Brh. Politianmeld disse idiotene! Ingen skal finne seg i å få slikt drit slengt etter seg.

Desverre mange idioter i Fredrikstad som ikke har peilig på fotballkultur. Jeg skammer meg over dere!

 

Stå på Brh!!   Dere har min og mange andre sin fulle støtte!!

Prøvde så godt vi kunne og dra i gang sanger på lørdag,funka vel sånn noenlunde.Honnør til  Glenn som gjorde en bra  jobb som forsanger.

 

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24