Husk meg
Brukernavn
Passord

Ståplasser på PH-feltet...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 apr 07, 08:45

Beskylder ingen her for å være indianere heller. Bare at jeg har en stor følelse av at Aristokraten er slække når det gjelder slikt. Nå skal det sies at jeg leste litt fort her oppe, men jeg er sikker på at det stemmer. Jeg bor i Oslo og foreldrene mine har ofte kjøpt billetter og slikt til meg (sesongkort bl.a) og har inntrykket av at kontrollrutinene ikke akkurat er steinharde..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 apr 07, 10:12

I fjor når jeg kjøpte billetter til PH-feltet, ble jeg bare spurt om medlemskap, ikke krevd å vise kortet (selv om jeg alltid dro det opp). Og på gamle stadion i fjor var det streng kontroll mht medlemskortet. Slapp to ganger inn uten å vise. Den ene ganger var mot LSK, da hadde jeg ikke fått kortet enda og fant ikke kviteringa sånn med en gang. Ble da bare vinket inn. Andre gangen prøvde ho som var vakt å være "morsom" med meg... Sa det at jeg ikke slapp inn uten kort, selv om ho viste at jeg var medlem og hadde sett kortet mitt før...  Jeg slapp da inn til slutt.

 

Når det gjelder avrivning av bilett, skulle det ikke være elektroniske lesere, ala cupfinalen på Ullevåll i fjor ?

 

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 apr 07, 22:44
Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av Jepmaster
Må man ikke vise kortet når man kjøper billett på aristokraten heller?

 

Seriøst?? ??  Er faen ikke rart det er mange indianere på feltet da? Sikkert hævvevis av kids og annet ræl som kjøper billetter der, fordi de ikke har fått tak i andre steder. Eller folk som syns det er tøft å "stå i gjengen", selv de ikke bidrar til dritt..

Noen her som kjenner eller vet hvem som har ansvaret? her må det virkelig gjøres noe!!!



 Helt enig,, Bortafor dær vi sto,, ja dær sto det sånne "kule" folk ,, det var tragisk,, småkids gamle gubbær å folk som lizzom er med i gjengen,, jeg ble lei meg...

Men sang døm æ???  NEEEEI,,,,   døm må skjekke medlemskorta, mener nå jeg

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 apr 07, 23:47
Hvorfor det?
Stadion er for alle.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Liine

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 06
Innlegg: 19

Lagt til: 20 apr 07, 23:56
Opprinnelig postet av T.Olsen
Hvorfor det?
Stadion er for alle.


Korrekt:D Men Plankehaugen er til for de supporterne som synger..

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 apr 07, 00:04
Opprinnelig postet av Liine
Opprinnelig postet av T.Olsen
Hvorfor det?
Stadion er for alle.


Korrekt:D Men Plankehaugen er til for de supporterne som synger..

Er vel enig der, men når det ikke er flere billetter å oppdrive annet enn i plankehaugen feltet,
da skjønner jeg jo godt at folk kjøper billett der, slik at de får sette kampen - medlem eller ei.

Kan jo skjønne at det kan være frustrerende i og med at de ikke synger, men hva med å tenke positivt?
Dette var jo da folk som sikret seg billett før slappe pl-medlemmer, og de viste kanskje ikke sin støtte med synging, men de fylte i alle fall stadion.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Liine

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 06
Innlegg: 19

Lagt til: 21 apr 07, 00:11
Har full forståelse for at man velger å gjøre den på den måten da ja, hadde nok gjort det selv om jeg var ihugga fotballsupporter som mangla billett.. Uansett, det blir nok bedre plass på stadion etterhvert kan jeg tenke meg, var vel bare litt ekstra stas å være på den første kampen på nye stadion:)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 apr 07, 00:19
Håper virkelig at det blir stappa fullt kamp etter kamp.

Liine

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 06
Innlegg: 19

Lagt til: 21 apr 07, 00:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Håper virkelig at det blir stappa fullt kamp etter kamp.


hehe, for du står ikke i PH uansett? Man håper selvfølgelig at det kommer flest folk, men når de får en orden på det systemet med medlemmer og ikke medlemmer så luker vel det ut de folka som egentlig ikke skal stå der.. De var jo rimelig strenge på at man måtte vise frem de korta sine i fjor

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 apr 07, 00:51

Opprinnelig postet av Liine
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Håper virkelig at det blir stappa fullt kamp etter kamp.


hehe, for du står ikke i PH uansett? Man håper selvfølgelig at det kommer flest folk, men når de får en orden på det systemet med medlemmer og ikke medlemmer så luker vel det ut de folka som egentlig ikke skal stå der.. De var jo rimelig strenge på at man måtte vise frem de korta sine i fjor

Jeg står i PH jo. Har gjort det siden PH ble oppretta. Reiste på tur med ungdommane fra Gressvik Ungdomsskole.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 21 apr 07, 06:03
Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få sesonkort forresten, istedetfor en remse med billetter. De kan jo gis bort til hvem som helst og at de heller sjekker medlemskorta når man kjøper billetten istedetfor på stadion

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 apr 07, 10:44
Endret: 21 apr 07, 11:05

Opprinnelig postet av T.Olsen
Hvorfor det?
Stadion er for alle.

 

Plankehaugenfeltet er reservert for medlemer av Plankehaugen, derav rabatten på sesongkort osv... Det jeg syns da i tillegg er at PH-feltet vidre burde begrenses til syngende supportere, dvs innført sangkontrakt som Klanen foreslo...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 apr 07, 11:02

Opprinnelig postet av schpa84
Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få sesonkort forresten, istedetfor en remse med billetter. De kan jo gis bort til hvem som helst og at de heller sjekker medlemskorta når man kjøper billetten istedetfor på stadion

 

Det blir jo samme problemet at en som er medlem kjøper biletten og gir den bort.. Sa i en annen tråd at jeg syns det burde være kort istedet for billettremse, men da fikk jeg de fleste her inne på nakken...

 

Det beste hadde vært om de hadde sjekka medlemskorta på stadion, for har du ikke kortet der, kommer du heller ikke inn..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 apr 07, 11:12
Skjønner ikke hvorfor kan ikke barn få lov å stå på PH feltet. Som jeg skrev før.. jeg fikk min første "årskort" (gjelder for vår og høst og tilsvarer rundt 50 kamper) på Dinamo stadion da jeg var 10 og det var selvfølgelig der det var billigst på "det store stå". Det er der jeg ble kjent med "store gutta" og senere gjengen min. Det var der jeg vant navnet mitt og respekten og lærte ting. Hadde jeg ikke stått der da spørs om jeg hadde gjort noe senere. Som jeg sa i fjor... vi kommer til å slite i år og neste år. Det er en overgang fra det lille feltet til det store. Derfor er det viktig å ha med oss yngre også så de kan vokse på PH feltet. I tilllegg så kommer vi til å oppleve svinginger helt til vi lærer folk i Fredrikstad at å synge for laget er ikke noe flaut men en ærefull oppgave som hver og en supporter bør ta som en naturlig ting hvor man støtter laget sitt. Derfor er det viktig med BRH gutta som tenker akkuratt denne veien og forhåpentligvis kommer til å samle flere likesinnede. Det må til minst en generasjonsskifte for at alt skal stemme så... Jeg la merke til flere folk som jeg kjenner godt fra diverse sangstunder og ellers som er meget aktive i PH som var på Lillestrøm og i stedet for å synge for gutta etter å ha sluppet mål de så seg rundt omkring, rullet røyken eller drakk brus. Det er bare slikt og det blir slikt til folk skjønner at VI MÅ SYNGE. Men dette tar tid og derfor er det viktig å ha med seg yngre som etterhvert kommer til å ta det som en rutine. Slikt har i hvertfall jeg vokst opp og kan faktisk ikke tenke meg å kunne sitte helt rolig på en stadion og se på kamp uten å være involvert. Men dette tar tid folkens og det eneste rette er å være tolmodig og ikke skremme vekk folket.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 apr 07, 11:30
Endret: 21 apr 07, 11:31

Opprinnelig postet av Klokan
Klokan skrev en hel masse om barn på PH-fletet.

 

Er helt enig. Spurte om det i fjor og fikk da ville protester fra bl.a Rune Haugen. Grunnen til at jeg ikke har med meg sønn min på 6,5 år er at jeg syns det kan bli mye folk og en del trengsel i forhold til en så liten gutt. Har han stadig med på bortekamper, og det funker helt fint iom det er seter på de fleste arenaer. (bortsett fra Odd stadion i fjjor. Da måtte jeg ha ham på skulderen for at han skulle få sett noe. På Åråsen mot LSK 9 april, sto`n på setet, heva over de forran..

 Må legge til at han selvfølgelig er medlem av PH..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 apr 07, 11:41
Opprinnelig postet av Bob Page

 Spurte om det i fjor og fikk da ville protester fra bl.a Rune Haugen.

Hvor har du det i fra ?? Jeg kan ikke huske å ha nevnt det noen gang.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 apr 07, 11:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page

 Spurte om det i fjor og fikk da ville protester fra bl.a Rune Haugen.

Hvor har du det i fra ?? Jeg kan ikke huske å ha nevnt det noen gang.

Finner ikke tråden nå, men det var tidlig i fjor en gang....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 apr 07, 15:59
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page

 Spurte om det i fjor og fikk da ville protester fra bl.a Rune Haugen.

Hvor har du det i fra ?? Jeg kan ikke huske å ha nevnt det noen gang.

Finner ikke tråden nå, men det var tidlig i fjor en gang....

Slutt å ro Bob Page.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 25 apr 07, 17:09

Blir det samma hvor gamle døm er bare døm synger,,

jåda jåda

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 apr 07, 17:38
Opprinnelig postet av Marcus

Blir det samma hvor gamle døm er bare døm synger,,

jåda jåda


Og Sebastian Hvidsten ( 5 år ) er sammen med vårs. Knallgutt som vi må ta vare på.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340