Husk meg
Brukernavn
Passord

dårlig lyd i plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 07, 21:02
jeg ble veldig overraska når jeg snakka med noen etter kampen som sa at det var lite liv i oss. de sa at det var dårlig trykk i sangene. å at de har hørt 10 ganger så bra lyd av oss i hele fjor. jeg syns selv at det var bra trøkk i oss til tider. derfor ble jeg veldig overrasket. men vi må få med oss flere til å synge.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 21:08
Som jeg skrev tidligere idag i en annen tråd så nevnte jeg også dette, jeg sitter midt på den ene langsiden og vil si at PH hørtes dårlig, alle snakket om dette og alle ventet et skikkelig trøkk med ny stadion med tak og vegger som ville hjelpe til, men saken var at det ble til det motsatte. Mulig PH var litt rustne for anledningen, men er redd det er noe som "stjeler" lyden vekk fra PH feltet som ikke var forventet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 apr 07, 21:25
Vi ga da bra lyd fra oss ihvertfall tidvis...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 15 apr 07, 21:26
Endret: 15 apr 07, 21:27

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Som jeg skrev tidligere idag i en annen tråd så nevnte jeg også dette, jeg sitter midt på den ene langsiden og vil si at PH hørtes dårlig, alle snakket om dette og alle ventet et skikkelig trøkk med ny stadion med tak og vegger som ville hjelpe til, men saken var at det ble til det motsatte. Mulig PH var litt rustne for anledningen, men er redd det er noe som "stjeler" lyden vekk fra PH feltet som ikke var forventet.

 

Sitter øverst på felt P. De rundt meg, og meg sjøl inkludert, hørte ikke plankehaugen i noe særlig grad. Det enenste vi hørte var "Fredrikstaad" og "Rød og hvite er de beste". Bastionen hørte vi derimot godt  


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 apr 07, 21:27
Sto i hævven og synes det trøkka ganske bra, noe helt annet enn hva det var på Holmen. Så det må være et eller annet med lyden som forsvinner...

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 07, 21:37
kan ha noe med at vi sang tvers over banen til hovedtribuna før. men nå går kanskje lyden bort et sted. jeg hørte ikke noe til lyns supportere. å jeg mener at vi trykka bra til i tider.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 21:42
Som sagt jeg satt midt på langsiden akkurat på midtbanen sitter jeg og ja dessverre jeg hørte lyn supporterne bedre enn PH, men generellt når f.eks rød og hvite ble sunget så er det jo noe som sitter hos alle og de fleste er med på til og med da er lyden fra PH feltet meget dårlig.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 apr 07, 21:44
Sitter på felt P. Hører vel egentlig ikke Plankehaugen i det hele tatt. Men det gjorde jeg ikke i fjor heller, da jeg satt på samme langside som Plankehaugen.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 21:46
Jeg sitter på N

BillyJim

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 des 05
Innlegg: 21

Lagt til: 15 apr 07, 21:52
Sitter i N feltet jeg også. Hørte haugen fint og klart. Så klart at det kilte litt i pungen!

---------------------------

.:[ FFK - LFC ]:.
Det er ikke sport uten offside!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 21:54
Sier ikke at vi ikke hørte de, det nivået på det vi hører, klart lavere enn på gamle stadion, alle rundt oss snakket om dette

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 apr 07, 22:05
Sitter på felt L og hører Plankehaugen meget bra

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 apr 07, 22:05

sitter på felt P rad 7, og jeg gruer meg til "de store" supporter klubbene kommer, for i går hørte jeg nesten bare lyn fansen...

 

Hørte selvfølgeli PH også, men klart best fra lyn fansen.  Har nok ikke noe med PH å gjøre, men at jeg ble sittende for nærme bortetribuna... og så tror jeg borte fansen drar nytte av at de har plass fra øverst til nederst på tribuna, mens PH kun har fra topp til midten av tribunen...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 15 apr 07, 22:19
kan det være pga det ikke er vegg bak eller på sidene av ph-tribuna ?????

i tillegg er det åpent i hjørnene....., tror mye av lyden forsvinner ut de stedene!!!!
jeg stod midt i feltet og syns det var bra trykk men når mange andre nesten ikke høres oss på en liten intim stadio er noe galt........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 apr 07, 22:51
Jeg står sjøl midt i Plankehaugen, og jeg synes ikke vi var bra i det hele tatt. Altfor mange som holder kjeft. Tviler på at flere synger nå enn da vi var på Holmen. Jeg frykter faktisk at vi kan bli dårligere på nye stadion, selv om det er plass til flere der. Mest p.g.a. at " den harde kjernen " blir spredd for alle vinder, og dermed ikke bidra til trøkket som var på Holmen.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 15 apr 07, 23:44

personelig sto jeg på bakerste rad rett bak målet , å jeg fikk en oppfattning av at vi var knall bra ...   men så sang alle rundt meg å da..

 

vi får prøve å sammle alle som synger litt mere i midten neste kamp kanskje?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 apr 07, 23:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg står sjøl midt i Plankehaugen, og jeg synes ikke vi var bra i det hele tatt. Altfor mange som holder kjeft. Tviler på at flere synger nå enn da vi var på Holmen. Jeg frykter faktisk at vi kan bli dårligere på nye stadion, selv om det er plass til flere der. Mest p.g.a. at " den harde kjernen " blir spredd for alle vinder, og dermed ikke bidra til trøkket som var på Holmen.


Kom litt seint, så jeg fikk ingen god plassering i Haugen igår, men er helt klart enig med deg Rune! Var veldig mange rundt meg som holdt relativt kjeft... De så jo faktisk rart på meg når jeg tok av, skuffende!

Jeg mener fortsatt som før, kanskje enda mer nå, at et skilt med skriften: Reservert for syngene supportere hadde gjort seg på hver av sidene, affal på stådelen av PH feltet!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 apr 07, 23:49
Opprinnelig postet av endre
Jeg mener fortsatt som før, kanskje enda mer nå, at et skilt med skriften: Reservert for syngene supportere hadde gjort seg på hver av sidene, affal på stådelen av PH feltet!

Litt merkelig med et skilt med den skriften når det ikke er reservert for syngende supportere, synes du ikke? ;) Kan ikke akkurat endre produktet -etter- at sesongkortene har blitt solgt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 apr 07, 23:52
Hehe, regner med du skjønner tegninga... :)

Og ja, jeg tar det du sier der :D
Men flott hadde det vært..

En omformulering kunne jo være FFK liker syngene supportere eller noe i den duren.. :D

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 apr 07, 23:59
Det var nå et forferdelig lurveleven midt i plankehaugen, høyt oppe.

Jeg tror akustikken spiller oss et puss i denne sammenhengen, for det taket over PH slipper ikke lyden ut på stadion, men stenger den inne sånn at de som står der får et sinnsykt trøkk, men nesten ingen andre.

Dette er ingen god oppskrift for godt supporterskap, så her må man ty til andre ting: HELE stadion må være med, ikke bare PH. Det må synges rundt hele, ikke bare på PH.

Og til dere som satt på hovedtribuna: Vi hørte jo nesten ingenting fra dere heller, i forhold til på Gamle Stadion.

Men dette kan vi leve med, vi får bare legge om strategien litt, for akustikken er det lite å gjøre noe med.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3