Husk meg
Brukernavn
Passord

Er på tide å gi Morgan A. litt støtte

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 14 apr 07, 11:39
Nei, sikkert ikke den eneste!  Men det enkleste hadde vært å beholde KTE. Det kan bli lenge til klubben finner en som kan tilføre klubben like mye som han har gjort.

KTE  valgte å gå fordi forholdene ikke ble lagt til rette. Hadde han fått gjennom sine krav hadde han blitt i klubben.  Det vil med andre ord si at han ble presset ut på bekostning av Morgan A. Det tror jeg var et dumt valg av FFK.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 apr 07, 11:49

Klarer ikke fatte hva som er dumt med det, alt av statistikk viser at Eggen IKKE kommer høyere en 8-7 plass  på Tl tabellen ,verken her eller i moss..

Hvorfor skal ikke grønis klare å føre FFK videre, han har mer erfaring, lengere utdannelse og en minst like solid kariære som trener som det KTE har...

 

Jeg har sagt det før og sier det igjen, Eggen skal ha ros for det han har gjort, men nok er nok. En trener kan ikke "gro" fast i klubben.. (ingen regel uten untak såklart; , Nils Arne Eggen, som er en klasse eller tre bedre som trener en sin sønn, Alex Ferguson, som er i en klasse for seg)

Hvorfor kritikken til Morgan? Har han gjort noe gæli? Morgan er seg sjøl, skaper blest og overskrifter rundt kluben, akkurat det vi trenger..

 

 

Det siste FFK trenger er en trener som er mer opptatt av å kjempe MOT kunstgress en det sportslige..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 apr 07, 11:49

Opprinnelig postet av hhem


Problemet er at dagens ledelse har fjernet kilden som skapte suksessen. Og når kilden er fjernet tørker det ut. Kanskje holder det i år, men på sikt ser det mørkt ut.

En mann kan ikke få opp og frem et lag i Norge idag. Den største grunnen(og kilden) til at FFK er der de er i dag er Terje Høyli. FFK er et av de 6 største lagene i Norge mht økonomi idag.(bare Brann og RBK er vesentligh større) Uten Økonomi kommer du ikke langt i dagens fotball. Det har vel også RBK innsett etter at de flere år har syltet den penger de har tjent i europa. Farlig å spare seg til fant.

FFK bør være blandt de 6 beste lagene hvert år i Tippeligaen. Dit kom vi ikke med det gamle styret og trener(Eggen). Derfor må nye koster inn. Å få FFK opp i Norgestoppen er et lagspill og handler veldig mye om økonomi i dagens fotball.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 apr 07, 12:20
Endret: 15 apr 07, 12:51
Opprinnelig postet av hhem
Nei, sikkert ikke den eneste!  Men det enkleste hadde vært å beholde KTE. Det kan bli lenge til klubben finner en som kan tilføre klubben like mye som han har gjort.

KTE  valgte å gå fordi forholdene ikke ble lagt til rette. Hadde han fått gjennom sine krav hadde han blitt i klubben.  Det vil med andre ord si at han ble presset ut på bekostning av Morgan A. Det tror jeg var et dumt valg av FFK.


Det er ikke til å stikke under en stol at Eggen har et navn som klinger bedre enn Morgan Andersen her i Norge, men jeg syns allikevel at dere RBK-supportere hauser KTE opp litt for mye i skyene og ikke
makter å se de negative sidene ved ham.

KTE skal ha det meste av æren for at FFK kom opp av gjørma og etablerte seg som et TL-lag, men han har selv sagt at 5 år i en klubb er nok, samtidig som at de fleste FFKsupportere også syns det var greit å komme seg videre.
FFK og KTE har vært veldig bra for hverandre, men det gjelder å vite nå samarbeidet skal avsluttes, og jeg syns det ble avsluttet på et riktig tidspunkt. Han har klare svakheter som trener, og disse punktene har det vært liten eller ingen fremgang på de siste årene. I en slik setting er det greit for både klubb å trener å prøve andre løsninger.

Jeg er helt enig i at Eggen fortjener en klapp på skuldra og takk for alt han har gjort for oss, 
for han har gjort veldig mye.
Men denne tråden handler først og fremst om Morgan Andersen, så lag heller en
egen Hyll-Eggen-tråd for å diskutere KTE.

Over til trådens tema:
Jeg er helt enig i at Morgan Andersen får mye mer tyn i media enn det han fortjener.
Personlig har jeg vært ganske skeptisk til Morgan Andersen, men jeg kan ikke se at han har gjort noe som helst galt som leder i FFK enda, og da blir det helt feil å gi ham så mye pes som det han hittil har fått.
Det er flott om vi supportere kunne vise ham under kamp at vi støtter hele FFK, og dermed også MA som er mye ute i hardt vær om dagen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 apr 07, 22:47
Gratulerer Morgan unner deg en god natt søvn,trist for Eggen kanskje og se Grönhagen med full kontroll

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 24 apr 07, 21:29

Blir det noe banner som støtter Morgan i kampen mot Viking??. Plankehaugen sa at de ikke rakk å lage noe til Lyn kampen, men at det ble til neste hjemmekamp. Noen som vet?. Den lille syngingen til Morgan sist fikk vel ikke noen andre enn de som sang med seg. Håper det blir bedre støtte til helgen. Morgen fortjenner å vite at han har supporterne i ryggen.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 apr 07, 10:25

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kilden valgte da virkelig å gå selv... tror du "kilden" er den eneste som klarer å holde FFK oppe?

"Kilden" er veien, livet, lyset og håpet, serru! Kan ikke gå annet enn nedover uten "kilden". Kanskje "kilden" er en "lysarbeider"?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 26 apr 07, 11:12
Endret: 26 apr 07, 11:13

Vi kjøper båt til Morgan...

 

www.erling-sande.no/admin/FileArchive/readfile.asp

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f