Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok en tabbe av styret till FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 12 apr 07, 17:57
Skal også legges til at jenta er fra sarpsborg.... det forklarer kanskje endel :-)

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 apr 07, 18:21

Opprinnelig postet av paco
Sutringen til Eggen satte faen i meg morgan i trøbbel igjen selv om han ikke hadde noe med dette og gjøre,kommer flere mnd etter og sutrer til tv2,skaff deg jobb du Eggen og til dere som prøver og legge skylden på Morgan men nå ser at dere har tatt feil kom med en unskyldning for maken til supportere som slenger dritt om sine egne har jeg ikke sett maken til

 

Har du ikke lest BRH tråden før Paco ?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 apr 07, 20:13

Jeg så innslaget og Morgan svarte at han hadde instillt Eggen og reporteren spurte om å fa se instillingen.  Istenden for å gi henne innstilligen klikka det helt for han. God TV-underholdning men flaut for oss som holder med FFK.


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 12 apr 07, 20:20
Det er vel bare nok et bevis på at TV2 har en agenda som ikke gavner FFK.......

hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 12 apr 07, 20:24
Tror nok ikke TV2 har noen agenda. Klart det blir en stor sak når mannen som gjenreiste klubben  og skaffet cupgull ikke får sin velfortjente heder.

Synes heller ikke det er noe rart at TV2 fokuserer på at klubben valgte Morgan A. foran KT Eggen!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 apr 07, 20:26

Uansett blir det helt på trynet og oppføre seg på den måten når man representerer FFK.

Tipper det var mange som rett og slett tror han ljuger når han sier at han har instillt Eggen og blir sinna istedenfor å la reporteren få se innstillingen.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 apr 07, 20:31
Opprinnelig postet av Erikk

Uansett blir det helt på trynet og oppføre seg på den måten når man representerer FFK.

Tipper det var mange som rett og slett tror han ljuger når han sier at han har instillt Eggen og blir sinna istedenfor å la reporteren få se innstillingen.



Om du ser hele klippet på f-b.no og ikke bare det redigerte p tv2, så skjønner du kanskje at han blir lei av å svare på det samme spørsmålet i 7 minutter.

Forøvrig så er jeg ikke sikker på om Morgan har myndighet til å gi ut interne skriv til pressen.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 apr 07, 20:34

Hvis saken er at han ikke kan gi henne skrivet hofor sier han ikke det da?

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 apr 07, 20:38
Opprinnelig postet av Erikk

Jeg så innslaget og Morgan svarte at han hadde instillt Eggen og reporteren spurte om å fa se instillingen.  Istenden for å gi henne innstilligen klikka det helt for han. God TV-underholdning men flaut for oss som holder med FFK.

klikka??? har du aldrig sett noen klikke før?hvorfor skal Morgan forsvare seg her når styret har godt ut og sagt at han ikke har noe med dette og gjøre.er ikke det bevis?

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 apr 07, 20:40
Mulig jeg tok litt i når jeg brukte utrykket klikka, men den oppførselen han viste på TV var helt HÅPLØS når man representerer FFK

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 apr 07, 20:41
Opprinnelig postet av paco]
hvorfor skal Morgan forsvare seg her når styret har godt ut og sagt at han ikke har noe med dette og gjøre.er ikke det bevis?


Det er faktisk ikke bevis men påstander. Selv om jeg tror på Morgan så kan jeg ikke se problemet med å legge frem "beviset"

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 apr 07, 20:43
Opprinnelig postet av Culemart]
Opprinnelig postet av paco
hvorfor skal Morgan forsvare seg her når styret har godt ut og sagt at han ikke har noe med dette og gjøre.er ikke det bevis?


Det er faktisk ikke bevis men påstander. Selv om jeg tror på Morgan så kan jeg ikke se problemet med å legge frem "beviset"
Beviset kom vel styret ut med tidligere i dag

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 apr 07, 20:46
Faen til pinlig opplegg dette har utviklet seg til. Gudene må vite hvem som har fått hva og hvem som har innstilt hvem og hvem som har rappa seg en ufortjent medalje til nattbordsskuffen, til sist sitter uansett klubben vår igjen med svarteper og blir flaut framstillt som et jævla sirkus for hele furet værbitt. Liiiiite proft gjort av styret/organisasjonen/morgan/faenog hans oldemor osv.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 apr 07, 20:50
Opprinnelig postet av paco
Beviset kom vel styret ut med tidligere i dag



Nei det var -påstander-. Så lenge det er kun ord og ingen papirer eller lignende blir det bare løse ord. Det kan godt tenkes at styret dekket Morgan for å slippe mer bråk rundt en, i utgangspunktet, simpel sak.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 12 apr 07, 21:03
Syns han klarte seg bra jeg... Hvorfor i h skal han ha skylda for noe han ikke har noe med???  Og KTE valgte å gå sjøl... En annen ting er nok uten Morgan, ingen Høili.....

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 12 apr 07, 21:14
Enda et bevis for hvorfor Bjørn Jensen var uønsket som videre styreleder sier jeg. Stakkars FFK som må slite med den mannens udugelige ettermæle fortsatt. Mulig jeg er litt for krass nå men det er den følelsen jeg sitter med etter at denne saken ble rullet opp!!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 apr 07, 21:16
Ida er overskudd etter hun ble ansatt som luremus i VM.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 apr 07, 21:18
Er jo egentlig bare utrolig typisk av TV2 og gjøre noe sann sopm dette, henge seg på og nesten vente på at noen skal si en feil, de driver med revolver jorunalistik og graver og graver til de finner noe dritt og prøver og hefte dette på noen, uansett så kommer FFK og Morgan Andersen til og komme dårlig ut av dette pga at folk ikke er interisert i og høre FFK og Morgans side av saken, pga TV2 sin vinkling hvor de gang på gang hinter om Morgan som en uærlig person, og på en annen måte så er FFK også "pliktet" til og stille opp i intervjuer og slikt pga medie avtaler og TL. En stor Helvetes smøje som Tv2 koker suppe på spiker av. Synes at Morgan skal få en skikkeli stor applaus fra FFK publikumet for den jobben han gjør samtidig som stadionet blir inviet på Lørdag, Og jeg står fortsatt for hva jeg mener om at KTE er ett suttrehue!!!!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 apr 07, 21:35

Hvis en ser på F-b.no`s 7 min klipp og det som ble sendt på TV2-sporten(kl 18 30) noen sekunders klipp. Helt klart at de har klipt slik at Morgan skal komme i så dårlig lys som mulig

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 12 apr 07, 21:40

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er jo egentlig bare utrolig typisk av TV2 og gjøre noe sann sopm dette, henge seg på og nesten vente på at noen skal si en feil, de driver med revolver jorunalistik og graver og graver til de finner noe dritt og prøver og hefte dette på noen, uansett så kommer FFK og Morgan Andersen til og komme dårlig ut av dette pga at folk ikke er interisert i og høre FFK og Morgans side av saken, pga TV2 sin vinkling hvor de gang på gang hinter om Morgan som en uærlig person, og på en annen måte så er FFK også "pliktet" til og stille opp i intervjuer og slikt pga medie avtaler og TL. En stor Helvetes smøje som Tv2 koker suppe på spiker av. Synes at Morgan skal få en skikkeli stor applaus fra FFK publikumet for den jobben han gjør samtidig som stadionet blir inviet på Lørdag, Og jeg står fortsatt for hva jeg mener om at KTE er ett suttrehue!!!!

Tviler sterkt på at tv2 er så opptatt av FFK at de har en egen agenda. Se heller litt mot de interne forhold i FFK som skaper disse overskriftene. Tv2 har sine kilder på at Eggen ikke skulle få medalje ettersom han sluttet. De verner jo sine kilder men de har opplyst at det dreier seg om "tidligere styremedlemmer". Dette er noe av kjernen i problemstillingen. Vi hadde et årsmøte som kuppet det gamle styret. Det er helt opp i dagen at det finnes fraksjoner i FFK som arbeider mot hverandre. At Tv2 sporten setter fokus på dette er overhode ikke rart, ikke er det feil heller.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3