Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok en tabbe av styret till FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 apr 07, 23:47
Lurer egentlig hvor proffe styret i FFK er . Det tar ikke ende på feilgrep det utsetter seg for.
Nå gjelder det KTE som ikke har fått sin medalje for cup-gullet. Ikke nok med at det "glemte KTE når de delte ut medaljene, men de nekter for at det er deres feil...Kunne hvertfall beklaget seg over KTE.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 apr 07, 00:02

Spørsmalet er om det er en tabbe eller overlagt? Smålighet er ihvertfall ett mildt uttrykk........

               Regnet egentlig med at Eggen ville være æresgjest på Lørdag og at publikum skulle få tatt ett verdig farvel. Men å ta klubben fra 2 Div til 8 plass, cupgull og UEFA cup på 5 år er vel ikke bra nok........


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 apr 07, 00:06
Nå så jeg ikke inslaget på tv2 men har lest på andre fora om hva som ble sagt og her vitner det om uvennskap og smålighet fra ende til annen.. Latterlig gjort av ledere i kanskje Norges største underholdnings virksomheter.. Da tenker jeg både på trener og ledere.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 apr 07, 00:12
Jeg så heller ikke innslaget på TV2, men dette virker merkelig...

Eggen skal selvsagt ha medalje han også, det fortjener han virkelig.

Det er tøvete at han ikke har fått den, men vi skal nok ikke sluke TV2s - eller Eggens - tabloide vinkling av saken rått. Spent på hva som blir enden på denne visa.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 apr 07, 00:22

Opprinnelig postet av Holters
Jeg så heller ikke innslaget på TV2, men dette virker merkelig...

Eggen skal selvsagt ha medalje han også, det fortjener han virkelig.

Det er tøvete at han ikke har fått den, men vi skal nok ikke sluke TV2s - eller Eggens - tabloide vinkling av saken rått. Spent på hva som blir enden på denne visa.

Nei, men vi skal heller ikke sluke alt Morgan sa i det samme innslaget da? Han skyldte på det gamle styret, mens Tv2 hevdet å ha kilder på at det var en styreavgjørelse at kun dem som fortsatt var med i det sportslige apparatet skulle få medalje........

      Uansett om det er ditt eller datt, FFKs viktigste person for at vi ble cupmester har ikke fått sin velfortjente medalje og det er latterlig og smålig.........


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 apr 07, 00:22
Han får nok medaljen før eller siden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 apr 07, 00:40
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, men vi skal heller ikke sluke alt Morgan sa i det samme innslaget da? Han skyldte på det gamle styret, mens Tv2 hevdet å ha kilder på at det var en styreavgjørelse at kun dem som fortsatt var med i det sportslige apparatet skulle få medalje........

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg har som sagt ikke sett innslaget, så jeg aner ikke hva som ble sagt eller hvordan det ble fremstilt.

Dersom Morgan Andersen har dratt i snorer her, så skal han få på pukkelen så det passer. Da har han gjort noe som er ufint, og som han burde ha funnet seg for god for. Jeg forsvarer ikke slik oppførsel - være seg Eggen, styret eller Morgan.

At jeg tidligere har forsvart Morgan, er fordi jeg liker dårlig at man ikke tidligere har klart å skille fortid fra nåtid. Jeg likte dårlig at Morgan fikk skylda for alt når han ikke hadde gjort noe galt. Gjør han noe galt derimot, så fortjener han å få så hatten passer, og det vil han få av meg også. Før dagens oppslag, så er det jeg har vært mest skeptisk til den låneavtalen FFK har med Charlton ang. ivorianerne.

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uansett om det er ditt eller datt, FFKs viktigste person for at vi ble cupmester har ikke fått sin velfortjente medalje og det er latterlig og smålig.........

Helt enig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 apr 07, 08:15

Var det ikke slik at FFK kun fikk 6 medaljer til rådighet, som skulle gå til trenere og andre som har betyd mye for FFK.. Ltt vanskelig å forstå at de glemte KTE da. De hadde værtfall gitt ut kvoten sin alt.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 apr 07, 08:33

og nok en liten tulleting for oss å henge seg opp i

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


bfactor

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 07
Innlegg: 2

Lagt til: 12 apr 07, 09:43

Det er klart mannen som har berget klubben fra nedrykk samt sikret cup gull skal ha medalje, og det tror jeg nok også han får når ledelsen får tenkt seg om smålig og idiotisk dette virker. Men om de snur, så fraskriver det ikke dem ansvaret for behandlingen av denne saken. Den har igjen vært totalt udugelig!

Det som jeg stusser over er at det ikke er noen i denne supporterklubben som har baller nok til å reiser seg opp å si fra. Hvordan er alvorlig talt tilitten til Morgan Andersen???? Sånn det kan se ut som på utsiden så kan Morgan Andersen skalte og vralte som han vil uten at noen tar ordentlig til motmæle.

Skal FFK berges og sikres en positiv utvikling fremover, så må den mannen ut. Det må jo noen forstå! For det første så har det stort sett vært trøbbel med han hos alle tidligere arbeidsgivere. Andre klubber ler av ham. Han kan jo heller ikke fremstå som spesielt attraktiv overfor potensielle støttepillere. De vet jo ærlig talt ikke hva tvilsomme greier som dukker opp av hatten... Nei dere må spørre dere om dette er mannen som kan ta dere ett steg videre, og gjøre noe med saken.

Litt ansvar har supporteren også her, nok støy gir resultater!!! 


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 apr 07, 09:53
På en annen side synes jeg det er dårlig av KTE, at han ikke tok kontakt med FFK først.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 apr 07, 10:08
Opprinnelig postet av bfactor

Det som jeg stusser over er at det ikke er noen i denne supporterklubben som har baller nok til å reiser seg opp å si fra.

Dette stedet her er ikke en supporter klubb, men en uoffesiell nettside for supportere.

Men er det noen med baller i din supporter klubb da?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 apr 07, 10:15
Opprinnelig postet av bfactor

Det er klart mannen som har berget klubben fra nedrykk samt sikret cup gull skal ha medalje, og det tror jeg nok også han får når ledelsen får tenkt seg om smålig og idiotisk dette virker. Men om de snur, så fraskriver det ikke dem ansvaret for behandlingen av denne saken. Den har igjen vært totalt udugelig!

Det som jeg stusser over er at det ikke er noen i denne supporterklubben som har baller nok til å reiser seg opp å si fra. Hvordan er alvorlig talt tilitten til Morgan Andersen???? Sånn det kan se ut som på utsiden så kan Morgan Andersen skalte og vralte som han vil uten at noen tar ordentlig til motmæle.

Skal FFK berges og sikres en positiv utvikling fremover, så må den mannen ut. Det må jo noen forstå! For det første så har det stort sett vært trøbbel med han hos alle tidligere arbeidsgivere. Andre klubber ler av ham. Han kan jo heller ikke fremstå som spesielt attraktiv overfor potensielle støttepillere. De vet jo ærlig talt ikke hva tvilsomme greier som dukker opp av hatten... Nei dere må spørre dere om dette er mannen som kan ta dere ett steg videre, og gjøre noe med saken.

Litt ansvar har supporteren også her, nok støy gir resultater!!! 



Du sitter tydeligvis på informasjon som sier at Morgan Andersen står bak dette ene og alene.
Kan du være så snill å dele denne informasjonen med oss?

(Beklager skepsisen, men jeg blir litt skeptisk når noen registrerer seg på forumet bare for å oppfordre til opprør mot ledelsen.)

Om det skal fordeles skyld i dette spørsmålet, så må man først finne ut hvem som har ansvaret for slike ting.
Er det
daglig leder?
Styret? (husk at dette blir det forrige styret, altså det som ikke eksisterer lenger)
Sportslig utvalg? (Morgan sier ihvertfall at det er "den sportslige delen av klubben" som har fått medaljene)

Det er ikke tvil om at Eggen skal ha en slik medalje, men hang nå ikke noen ansvarlige før man faktisk vet HVEM som er ansvarlig for denne tabben.

-
JJunior, som selv er litt skeptisk til Morgan Andersen, men som er lei av den ensidige svartmalingen av Morgan Andersen i media.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 apr 07, 10:17
vel, slik det ser ut for min del, så har ikke morgan egentlig gjort noe særlig mye galt at han fortjener alt det han får i media

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 apr 07, 10:23
Opprinnelig postet av bfactor

Det er klart mannen som har berget klubben fra nedrykk samt sikret cup gull skal ha medalje, og det tror jeg nok også han får når ledelsen får tenkt seg om smålig og idiotisk dette virker. Men om de snur, så fraskriver det ikke dem ansvaret for behandlingen av denne saken. Den har igjen vært totalt udugelig!

Det som jeg stusser over er at det ikke er noen i denne supporterklubben som har baller nok til å reiser seg opp å si fra. Hvordan er alvorlig talt tilitten til Morgan Andersen???? Sånn det kan se ut som på utsiden så kan Morgan Andersen skalte og vralte som han vil uten at noen tar ordentlig til motmæle.

Skal FFK berges og sikres en positiv utvikling fremover, så må den mannen ut. Det må jo noen forstå! For det første så har det stort sett vært trøbbel med han hos alle tidligere arbeidsgivere. Andre klubber ler av ham. Han kan jo heller ikke fremstå som spesielt attraktiv overfor potensielle støttepillere. De vet jo ærlig talt ikke hva tvilsomme greier som dukker opp av hatten... Nei dere må spørre dere om dette er mannen som kan ta dere ett steg videre, og gjøre noe med saken.

Litt ansvar har supporteren også her, nok støy gir resultater!!! 

Hvor hadde FFK hvert idag uten Eggen? jo antageligvis i Adecco ligaen.Hvor hadde FFK hvert uten Morgan? jo antageligvis i Adecco ligaen.Han tok Lyn flere hakk videre og vil gjøre det med FFk men det ser ut som at enkelte her inne tror Morgan kan styre og bestemme alt alene.men det kan han ikke det meste av avgjørelser går faktisk gjennom et styre.la oss vente og se hvorfor Eggen ikke fikk medalje,det kommer nok frem selv om det er helt utrolig og komme med dette nå flere mnd etter at Eggen er vekk.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 apr 07, 10:24

Morgan sitter ikke i styret i FFK. Det styret som tok avgjørelse i denne saken ble i hovedsak ikke gjenvalgt. Skulle ikke forundre meg om noen av disse har en medalje.

 

Det gjenstår å se hvem de 6 medaljene er fordelt til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 12 apr 07, 10:31

Det er det sportslige appparatet som skal ha denne medaljen. Der var trenerne:  K.T Eggen, P.E Ahlsen, P.M. Haugen, Jerry Knutsson.

Oppmenn  og materialforvalter S. Olsen  og Jokka Giggs

Videre har vi fysioterapeutene ( 2 Stk),  og altmuligmann Kai Nilsen,

Med kun 6 medaljer så sier det seg vel selv hvem som skal ha.

 

Alternativer er:  Styret i klubben (det gamle), så har vi styret i FFK sport ASA. Deretter FFK adm dir. Morgan Andersen.

 

Lista kan bli kjempelang. De får sloss så best de kan de som mener at de fortjener medalje, men Eggen må hvertfall få sin. Det er jo en selvfølge.

 

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 12 apr 07, 10:33
Endret: 12 apr 07, 10:37
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det styret som tok avgjørelse i denne saken ble i hovedsak ikke gjenvalgt. Skulle ikke forundre meg om noen av disse har en medalje.

Hvordan kan du komme med noe sånt sludder? Du er overhode ikke informert om saken.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 apr 07, 10:42
Opprinnelig postet av Topscorer
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det styret som tok avgjørelse i denne saken ble i hovedsak ikke gjenvalgt. Skulle ikke forundre meg om noen av disse har en medalje.

Hvordan kan du komme med noe sånt sludder? Du er overhode ikke informert om saken.

 

 

Hva var det som var sludder?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 12 apr 07, 10:44

fb:

FFK holder pressekonferanse på Stadion klokken 11 i dag.

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340