Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammelig oppførsel fra deres "pent kledde"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 apr 07, 16:12

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Det er jeg fulstendig enig med deg i, det var fantastisk morsomt. Men det går greit og se fulle juletrær ett par ganger i året. Men for min del er det viktigste og støtte laget. Hvordan jeg gjør det er opp til meg.. En undulat som heter ørn, Kult. Hvor kan han hentes? og ikke minst går det ann og kle han opp i Thor Stein jake og burberry cap? Eller likern best og gå i drakt og skjerf?

Forsiktig nå..han har kun fått kalk-sten siden fårje torsdag, så ikke døtt fingerne borti det nebbet der he..he..

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for ei hette-måke i stedenfor

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 07, 16:09
Endret: 10 apr 07, 16:10
Opprinnelig postet av Elling

Ble feil det der.

Så fort plankehauen har fått en utbryter gruppe, så er det ut med suporter klær. det blir for dumt. Folk må jo få vise hvilken klubb dem holder med. Og jeg tror ikke at det var mange, som sytes at det var stykt, da vi farget Ullevold RØDT OG HVITT.


Om det var bevisst eller ikke, Ullevold var i hvert fall et morsomt ordspill i denne debatten om utbrytergrupper som ofte (feil) forbindes med vold.

Elling

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 sep 05
Innlegg: 14

Lagt til: 10 apr 07, 16:16
Det var med vilje ja, For det er det den fort kommer til å hete.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 10 apr 07, 16:19
Designerklær... Hmm.. Lurer på om noen av dere hadde sett at frakken min var RL?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 apr 07, 16:28
Må si jeg lurer på hva som er farlig med BRH? Helt ærlig så tror jeg det er navnet.. En oppfordring til BRH er at dere starter en kampanje mot tribunevold og ukultur blant fotballsupportere og starter deres egen stoppvolden kampanje eller noe slikt slik at man kan slutte og generaliserer supportere som har ett brennende hjerte for FFK, eller enklere hadde kanskje vært og endre navnet eller noe som kan bli litt mer allement akseptert. Uansett stemmer det at FFK, PH og andre klager på deres jobb synes jeg det er skammelig, og ikke minst under politiets undersøkelser utifra hva dere skriver så oppfører der eksmplarisk ved og etterkomme krav og ved og ikke starte bråk..  Kjemp på vidre for deres rett til og heie..

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 10 apr 07, 16:37
Heeelt enig! så ikke noe gæli med BRH !

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 apr 07, 16:40

Martin,

Bare at dere kaller dere ultras er nok for FFK tenker jeg (hvis det er sant at de har reagert da)

ultras klinger ikke bra i "noens" øre. For FFK blir det nok som at noen kaller seg kjeltringer bare at de ikke vil bli sammenlignet med kjeltringer.

På alle de bortekampene jeg har vært har jeg ikke sett noe tull fra noen, og litt liv med bluss og fyrverkeri burde vært lov.

Så dere han som blåste flammer på tribunen på den Elfenben-tribunen (tv2 prog om våre 2)...skriver søknad nå jeg.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 10 apr 07, 13:11
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Og Thor Steinar jakker er det ingen av dem som bruker.



Det var ihvertfall en et par rader foran meg som hadde det

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 apr 07, 13:14
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Og Thor Steinar jakker er det ingen av dem som bruker.



Det var ihvertfall en et par rader foran meg som hadde det

det var noen tyskere som var på besøk hos noen i Fredrikstad, som IKKE er med i brigaden..

---------------------------

Brigade RødHvit - rampage tour 07!


herregudamann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 07
Innlegg: 3

Lagt til: 10 apr 07, 14:17
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Og Thor Steinar jakker er det ingen av dem som bruker.



Det var ihvertfall en et par rader foran meg som hadde det

det var noen tyskere som var på besøk hos noen i Fredrikstad, som IKKE er med i brigaden..

 

-Det forklarer kanskje noe da.. At det var thor steinar jakker og burberry capser er ikke noe jeg bare fant på i farten... Håper dette var menneske "utenifra". Trisk om plankehaugen som til nå har bygd seg opp til å bli en høyst respektabel suportergruppering med et økende sang repertoar og bra oppmøte på matcher skal få et problem med gutter som ikke kan oppføre seg..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 apr 07, 14:22
Må jo være lov og gå i Burberry caps uten og bli sammenlignet med casuals. hmm, jeg tror jeg skal starte cauals foreningen mot vold!! Bare lov og gå i designer klær og burberry caps og hvite joggesko.. Prøve du og bli med uten noe av dette får du bank.. kampsaken blir stopp fotballvolden, visst ikke får du bank.

herregudamann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 07
Innlegg: 3

Lagt til: 10 apr 07, 14:27

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Må jo være lov og gå i Burberry caps uten og bli sammenlignet med casuals. hmm, jeg tror jeg skal starte cauals foreningen mot vold!! Bare lov og gå i designer klær og burberry caps og hvite joggesko.. Prøve du og bli med uten noe av dette får du bank.. kampsaken blir stopp fotballvolden, visst ikke får du bank.

 

 

Intensjonen min var ikke å legge hovedvekten på hvordan de var kledd. Men hvordan de oppførte seg..Og det var ikke særlig flatterende. Påkledningen gjore oppførselen bare enda mer trist da de var kledd i klær man i forbindelse med fotballkamper gjerne forbinder med oppførsel vi ikke vil se. Men som sagt hadde oppførselen vært like ille om det var noen i drakt og skjerf som sto bak..Men det var det ikke, og det er ikke tilfeldig..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 apr 07, 14:28
Og du er sikker på de var fra Fredrikstad eller? Ikke fra noe annet sted?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 apr 07, 14:30
Endret: 10 apr 07, 14:31
Hva var det konkret som skjedde, herregudamann?

Ebenfalk2, jeg er med. Veldig klar for å gi noen deng. Vold mot vold fungerer alltid - det er historien full av eksempler på.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 apr 07, 14:33
Fint da er vi to om det, designer klær kan kjøpes med rabatt på min butikk i Fredrikstad, eller så kan vi satse på ikke voldelige opptøyer i gågata på fredag hvor vi går med lyn supporterutstyr og raider hele Ferner J eller Bomerang. Vi satser på og stå på nedre delen ved siden av bortesupporterne..

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 apr 07, 14:36
Endret: 10 apr 07, 14:37
Topp, jeg tar med min fredlige bull-mastiff. Den skremmer vannet av selv den mest voldelige hooligan.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 apr 07, 14:38
Fint.. Da må vi også snart ha ett hangout.. eller en ekte pub der firmet vårt kan være.. jeg stemmer for aristokraten-- er alle med?

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 10 apr 07, 14:49
Endret: 10 apr 07, 14:52

Jeg så ikke tyskera gjorde noe galt, men registrerte en lettere drita tulling som stod sammen med  en dum lita jenta, dro opp skjerf foran trynet og skrek Ultras felt C, nå kommer vi. Flere rundt meg reagerte på samme måte, flau på deres vegne. Var faktisk ett sekund i fra å bøye meg ned og spørre jenta om hva offside var, men droppa det.

Kle dere som dere vil, men går man i burberry og thor steinar jakker, må man regne med å bli satt i bås. Sånn er det bare.

Men la merke til BRH sitt engasjement under kampen. Dette var upåklagelig, spør du meg.

---------------------------

Alt for Svein!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 apr 07, 15:46

Opprinnelig postet av Per Egil
Topp, jeg tar med min fredlige bull-mastiff. Den skremmer vannet av selv den mest voldelige hooligan.

Du kan heller låne undelaten min som heter Ørn, og som biter no helt jævli når han ikke får frø....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 apr 07, 15:53
Opprinnelig postet av Brukernavn

Du kan heller låne undelaten min som heter Ørn, og som biter no helt jævli når han ikke får frø....



Utmerket. Jeg, Ebenfalk2 og en sulten undulat skal lage et fredelig helvete på lørdag.

---------------------------

Ære være Plankebyen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340