Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammelig oppførsel fra deres "pent kledde"

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 12 apr 07, 21:03
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Guillermo

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Stenge tråden? hvorfor det, trådstarter har kanskje hatt til hensikt å varsle om slike tendenser eller? Eller er ultrasene redde for negativt publisitet, den vil alltid være der samme hva dere gjør. Synes tråden er grei nok å bør holdes åpen.

Om han har hensikt med det kan han vel svare på det?! han har vært inne på forumet og lest PM som martin sendte han, uten å svare.. om ikke du skjønner at han gjør det her bare for å blåse opp er du rimelig dum! Vi får se om det er negativ publisitet etterhvert da vettu.

Du ser jo hvordan du selv reagerer og du er med i BRH? Eller, ikke bra dette( Ps det var ironi)

Klart jeg reagerer, dritt lei av å bli trampa på av egne supportere.. dere får ha lykke til med synginga på lørdag :) god kveld!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 21:04
Ingen har trampa på deg, husk at dere selv har satt dere i denne situasjonen da. God kveld.

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 12 apr 07, 21:07

Herregud!!!!

  BøgeJon- herregudamann- DeKjök+ noen til. Vær så snill få dere et liv!!!!!!! IDIOTER!!!!

 

 

 

 

 


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 21:10
Skjerp språkbruken litt da Bever, folk må få lov til å ha en mening.

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 12 apr 07, 21:31

Dere må jo regne med at ikke alle har samme meninger som dere BRH??.

Slutt å sutre, dere er jo kvitt problemet hvis dere tar et navn som ikke er knyttet til noe negativt og skremmende.

BRH og lignende navn vil få negativ oppmerksomhet uansett hvor mye dere debatterer positivt for.

Regner med at dere tar tak i navne problemet deres, som de gode og trofaste supportere dere er.

Regner med å se dere syngende på kampen mot lyn.

Uteblivelse eller det å ikke synge til lørdag, vil bare forsterke et negativt inntrykk. Ikke bare av BRH, men også medlemene i BRH.

Det blir nok en enighet i denne diskusjonen etterhvert.

Det viktigeste er at hele feltet gir en samlet støtte til laget til lørda`n

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 12 apr 07, 21:32
Det jeg skrev er like dumt som det dem skriver!!!Ja det er lov å gå i åssen klær man vil også!!!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 21:35
Det er det ikke Bever og det vet du.

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 12 apr 07, 21:36
Opprinnelig postet av Martin_
Det eneste det har vært noe galt med her, er behandlingen vi har fått fra klubben, PH, og folk rundt oss.


Hva mener du med denne utalelsen Martin, hva har vi i PH gjort med dere?

Roy Nilsen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 apr 07, 21:43

du kan få lov å ha mening på hva du vil men det begynner å bli kjedelig å lese innlegg etter innlegg hvor du kritiserer gutta som bare det. Skjønner egentlig ikke vitsen hvorfor skal enkelte mennesker så til de grader prøve å få gutta til å se ut som den svarteste sauen som finnes i verden. Virkelig som som Beveren skrev. Finn Dere et liv og diskuter ikke gang på gang om ting dere ikke har så mye styring på. Du Bøge Jørn..... Du gadd ikke en gang klappe til gutta på slutten av kampen. Enkelte av Dere sier at dere har støttet laget i tykt og tint. Med hva ? med å kjøpe sessongbillet? Det er jo det minste en kan forvente av en patriot ... Innimellom lurer jeg på om Dere fortjener en klubb her i byen som FFK er. Heldigvis så er det faktisk kun et lite bråk del av dere kvaruleredne vittigpeer her på forumet som gjør denne byen så.....

Still heller spørsmålet hvorfor er det 15 skjerf oppe etter 3 lillestøm skoring... Ja gutta Det er Ultras. Se bare Man U - Roma kampen. Nå skal igjen en eller annen kverulant nevne bråket utenfor stadion men det så ikke jeg... eneste jeg hørte er ROMA fansen siste 10 minutter synge uansett resultatet. Ja det er Ultras skjønner du. Å støtte laget i tykt og tynt .

Og ikke kom og kall deg supporter når du ikke kan synge fordi pølsa  du spiste satt seg fast i halsen mens BRH gutta står på dagen ut og inn for laget. Ja dem lager banner, tenker nye sanger og planlegger bortekamper. Det du/dere gjør er leser aviser og bare håper dere finner noe dere kan skrive dritt om. Kjærlighet og lydenskap er fremmed ord for dere med tanke på fotball banen. Uf nei takket vare sånne som dere så har jeg mistet lyst på å skrive lenger på dette forumet. Og et tips til moderator gutta..... Kvantitet eller Kvalitet ??????

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 21:47
Snevert syn har du Klokan, det skal du ha.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 apr 07, 21:48

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Snevert syn har du Klokan, det skal du ha.

Takk i like måte

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 12 apr 07, 22:02

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av Martin_
Det eneste det har vært noe galt med her, er behandlingen vi har fått fra klubben, PH, og folk rundt oss.


Hva mener du med denne utalelsen Martin, hva har vi i PH gjort med dere?

Roy Nilsen

Tror det han vil fram til er at det er en stor del av PH som gir oss dårlig behandling uten at de faktisk vet hva vi står for.. Ikke "hovedkjernen" men en del utenfor den

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 12 apr 07, 22:08
Opprinnelig postet av Guillermo

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av Martin_
Det eneste det har vært noe galt med her, er behandlingen vi har fått fra klubben, PH, og folk rundt oss.


Hva mener du med denne utalelsen Martin, hva har vi i PH gjort med dere?

Roy Nilsen

Tror det han vil fram til er at det er en stor del av PH som gir oss dårlig behandling uten at de faktisk vet hva vi står for.. Ikke "hovedkjernen" men en del utenfor den



Ok takk tor svaret håper vi får satt en stopper for dette snart

Roy Nilsen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 12 apr 07, 22:10
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av Guillermo

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av Martin_
Det eneste det har vært noe galt med her, er behandlingen vi har fått fra klubben, PH, og folk rundt oss.


Hva mener du med denne utalelsen Martin, hva har vi i PH gjort med dere?

Roy Nilsen

Tror det han vil fram til er at det er en stor del av PH som gir oss dårlig behandling uten at de faktisk vet hva vi står for.. Ikke "hovedkjernen" men en del utenfor den



Ok takk tor svaret håper vi får satt en stopper for dette snart

Roy Nilsen

Tror den er like rundt hjørnet..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 12 apr 07, 22:11
stå for det dere driver med og motbevis alle pølsespisernes ignoranse.... :D

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 apr 07, 22:47

Tror at bare Bønna & Co hadde tatt et annet navn eller latt være å ta et navn i utgangspunktet hadde hele denne debatten aldri funnet sted.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 apr 07, 23:09
Endret: 12 apr 07, 23:10
Opprinnelig postet av Klokan
Enkelte av Dere sier at dere har støttet laget i tykt og tint. Med hva ? med å kjøpe sessongbillet? Det er jo det minste en kan forvente av en patriot ... Innimellom lurer jeg på om Dere fortjener en klubb her i byen som FFK er. Heldigvis så er det faktisk kun et lite bråk del av dere kvaruleredne vittigpeer her på forumet som gjør denne byen så.....


Klokan,

det du skriver her er noe forbannet sprøyt!  Gjøre seg fortjent til å ha en klubb i byen? FFK`s primære eksistensgrunn er fotball, ikke sang, plakater og flagg eller å være et møtested for folk som skal lage bråk og kvalme! Å være supporter er liksom blitt noe å være stolt av det, noe å slå seg på brystet med.  Hallo, du støtter et fotballag, viktigere eller verre enn det er det ikke.

Enhver støtter klubben etter evne og ikke alle kan kjøpe sesongkort.  Mestetparten av de som legger igjen penger til klubben går hverken med PH klær, BRH hatter eller synger på kampene.  De fleste er ikke engang innom forumet her.  De fleste er der for å se fotball og mange av oss har vært på stadion i mange år før en eneste Burberryhatt ble produsert.

Hvis det er så jævla viktig å skille seg ut fra resten av PH og synge hele kampen så er det jo utrolig enkelt.  Men istedet har man valgt en vei som Politiet blir interessert i, ikke uten grunn.  Om det ikke er bråk her nå så kan det bli det for slikt tiltrekker seg bråkmakere.  Vi vil ikke ha de elendige tilstandene det er nedover i Europa her og Romafansen er ihvertfall ikke noe du skal trekke frem til etterfølgelse.

De som er kritisk innstilt til BRH her har all rett til å diskutere dette uten at du skal generalisere som du gjør.  Og hvis dette er hva du tåler før du skal melde deg ut av forumet så er det jaggu lite for det har stormet langt verre her før.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 apr 07, 23:24
Kunne ikke skrevet det bedre selv, DeKjök.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 12 apr 07, 23:29
Enig med DeKjøk

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 12 apr 07, 23:34
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla HALLO om jeg synger, danser, roper eller skriker gjør meg hverken til en bedre eller dårligere supporter.  Jeg skal på den nye stadion, fordi jeg elsker fotball og FFK og jeg gleder meg som en unge i en godte butikk til lørdag.  Tenk dere pent vær, ny stadio og fult hus.  Dette kommer til å bli en fest aften og vi skal ditt.
Drar ikke på kampen for å synge meg gjennom 90 min.  Drar på kampen for å bli underholdt av fotballkampen og laget i byen min.  Klart jeg blir revet med av stemningen,  kan både synge og klappe meg halvt ihjel.  Men ingen skal fortelle meg at jeg er en dårlig supporter hvis jeg ikke gjør det.  Bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla . GLEDER MEG TIL LØRDAG.


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f