Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Simen bare tett??

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 apr 07, 17:56

 

Nå stod Simen fram på Tv intervju og sa ; det skal bli deilig å knuse Fredrikstad. Er typen bare helt tett eller? Hvem er det som har løftet den kødden opp til det nivå han er på nå? Jo FFK . Da kommer du bare ikke med slike uttalelser. Fy faen for en jævelig K...d.

Iq som ei sild.

 

 

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 apr 07, 17:57
Syns også han var litt for kvalm. Syns det er ufint mot sin egen gamleklubb å stå sånn. Men han har jo alltid virket litt overlegen og selvgod.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 09 apr 07, 20:05
Synes han var utrolig smart av ham å forlate FFK slik som de spilte idag.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 apr 07, 20:28
Den mannen burde vært ydmyk overfor sin gamle klubb og supportere men nei, mannen fyrer løs med drittslenging i stor skala. Brenne må ikke regne med god mottakelse på stadion vil jeg tro,haha

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 09 apr 07, 20:43
Han har alltid vært en klyse...håper han får høre det på stadion...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 09 apr 07, 20:51
Må innrømme at jeg ble rimlig overraska selv. Fikk litt flau smak i kjeften når jeg så det hele. Makan til oppførsel. Men men. Stakkars, han lider jo av fugleinfluensa, så hva annet kan man vente av gutten..... For det er det han er, en guttunge.

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 apr 07, 20:58
Håper han er like tøff i kjeften når han kommer krypende tilbake etter en benketilværelse i Lillestrøm!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 09 apr 07, 20:59

Etter det han klarte å si på tv idag er det bare å gratulere...makan til arrogant tulling...


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 09 apr 07, 21:05

Nå er det engang jobben hans å mene sånt da.

Når det skal være sagt så kunne han ha holdt seg for god til å si noe om det i det hele tatt.
Tross alt FFK som gjorde han til en toppspiller, og selv om vi fikk veldig mye penger for han bør han likevel føle en viss ydmykhet ovenfor klubben som fikk han dit han er i dag.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 apr 07, 21:07
Opprinnelig postet av Røvern

Nå er det engang jobben hans å mene sånt da.

Når det skal være sagt så kunne han ha holdt seg for god til å si noe om det i det hele tatt.
Tross alt FFK som gjorde han til en toppspiller, og selv om vi fikk veldig mye penger for han bør han likevel føle en viss ydmykhet ovenfor klubben som fikk han dit han er i dag.

Jobben hans!!! hehe ikke å slenge dritt vel, det mener du ikke. Mammadalten har nok tatt seg nær av at han ble hetset for overgangen til fugleburet tenker jeg.


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 09 apr 07, 21:09

Ikke å slenge dritt nei, men å håpe at laget hans vinner.  Ingen unnskyldning men en forklaring. Som jeg skriver så kunne han holdt seg for god til å i det hele tatt nevne noe om det.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 apr 07, 21:27
Endret: 09 apr 07, 21:27
Var vel ikke akkurat den mest gjennomtenkte kommentaren hans det der, selv om han sikkert sa det for å blidgjøre fansen der oppe. Men en viss ydmykhet overfor laget som dro han opp av gjørma i Moss og faktisk gjorde han til det han er, bør han kanskje vise. Det var ikke akkurat slik at han ble skviset ut av klubben heller, eller andre kontroversielle ting.

Vi har vel aldri hørt Markus Ringberg snakke slik om klubben, selv om hans exit av klubben faktisk var grunn nok til at han kunne kommet med bitre kommentarer. Men men, sikkert mye rart fotballspillere sier som dem kanskje ikke alltid mener. Tviler på at Steffen Iversen står inne for at "RBK er rævva" den dag i dag ;)

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 09 apr 07, 21:39
Er det så rart?
Han møtte pipekonsert fra FFK-supporterene før kampen....så tenker nok det var deilig å knuse FFK ja:)

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 apr 07, 21:55
Dama hans røk ut på miss norge konk. idag også, Simen satt i salen også, så han stakk tydligvis fra kampen,hehe.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 apr 07, 22:42

Opprinnelig postet av morradi
Er det så rart?
Han møtte pipekonsert fra FFK-supporterene før kampen....så tenker nok det var deilig å knuse FFK ja:)

 

Er det rart han møter pipekonsert etter å forlate klubben til fordel for LSK, når han sa hele tiden at han ville ut i europa å spille fotball....  Altså, har du ambisjoner om spill på ett godt europeisk lag, så velger du ikke lsk

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 10 apr 07, 01:22
Simen kastet forøvrig et FFK skjerf i ælva deres og sa han hata FFK. Dette i sin tid som MFK spiller en Lørdagskveld i deres by!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 07, 01:28

Opprinnelig postet av Hjælmen
Simen kastet forøvrig et FFK skjerf i ælva deres og sa han hata FFK. Dette i sin tid som MFK spiller en Lørdagskveld i deres by!

Slutt å jug Hjælmen.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 07, 01:46

Opprinnelig postet av Hjælmen
Simen kastet forøvrig et FFK skjerf i ælva deres og sa han hata FFK. Dette i sin tid som MFK spiller en Lørdagskveld i deres by!

 

i din by også da såklart, du bor her du også vet du

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 07, 01:58
Opprinnelig postet av Hjælmen
Simen kastet forøvrig et FFK skjerf i ælva deres og sa han hata FFK. Dette i sin tid som MFK spiller en Lørdagskveld i deres by!


He he, har Simen kastet et FFK-skjerft i elva, så må det har vært uforskyldt. Han kan jo fint lite for at du hadde på deg skjerfet til laget i ditt hjerte under jakka når han kasta deg uti.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 apr 07, 09:28

men hva var greia med banneret igår? Hva var lissom poenget?? syns banneret vårt kun var teit jeg da...  Hvem er Simen Brenne?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 apr 07, 10:08
ja dem som fant opp det syns nok dem var ille flinke.

---------------------------

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 apr 07, 10:08

LSK med Tom Nordli er nok et bedre utstillingsvindu mot Europa for Simen Brenne enn FFK.

Skulle selvsagt ikke ønsket det var slik, men må innse enkelte realiteter.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 10 apr 07, 10:13
Endret: 10 apr 07, 10:13
Opprinnelig postet av Husgutt

men hva var greia med banneret igår? Hva var lissom poenget?? syns banneret vårt kun var teit jeg da...  Hvem er Simen Brenne?

 

Helt enig med Husgutt. Jeg stod og rista så godt jeg kunne på banneret, men så først på tv-bildene hva som faktisk stod der. "Hvor er Simen?". Hva var meningen med det, da? At vi savner Simen og gjerne skulle hatt ham på laget?? (neppe) At vi lurer på hvorfor han ikke er på banen for LSK- etter et av tidenes mest omtalte røde kort og påfølgende utestengelse?

Det hele ble noe kryptisk...

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 apr 07, 16:55
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av morradi
Er det så rart?
Han møtte pipekonsert fra FFK-supporterene før kampen....så tenker nok det var deilig å knuse FFK ja:)

 

Er det rart han møter pipekonsert etter å forlate klubben til fordel for LSK, når han sa hele tiden at han ville ut i europa å spille fotball....  Altså, har du ambisjoner om spill på ett godt europeisk lag, så velger du ikke lsk

Han har sikkert ambisjoner,men han er ikke god nok for de store ligaene i Europa. Ikke Championship ligaen i England heller.Se på Robert Koren i WBA....han har spilt 11 kamper for WBA og har ikke scoret enda.Mifsud har spilt 8 kamper i Coventry og har scoret 2 mål. Måtte blitt i en av bakgårdsligaene i Europa for Brenne eller en klubb i Norge som på nåværende tidspunkt er bedre enn FFK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 10 apr 07, 16:59
Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av Husgutt

men hva var greia med banneret igår? Hva var lissom poenget?? syns banneret vårt kun var teit jeg da...  Hvem er Simen Brenne?

 

Helt enig med Husgutt. Jeg stod og rista så godt jeg kunne på banneret, men så først på tv-bildene hva som faktisk stod der. "Hvor er Simen?". Hva var meningen med det, da? At vi savner Simen og gjerne skulle hatt ham på laget?? (neppe) At vi lurer på hvorfor han ikke er på banen for LSK- etter et av tidenes mest omtalte røde kort og påfølgende utestengelse?



Hvis det ikke ble lagt merke til, var det bilde av et rødt kort ved siden av teksten "Hvor er Simen".

Poenget med banneret var da å mobbe Simen/Lillestrøm fordi de kjempet en nytteløs kamp om å få han tilbake til 1. serierunde.

Kan jo legge til at jeg ble ganske kvalm av uttalelsen hans...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 10 apr 07, 17:01
Simen er slæsk!

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 10 apr 07, 17:24

Nei men herregud da. Det banneret var jo ikke annet enn morsomt.

FOlk må da åpne øya og se på banneret før man uttaler seg om det da i hvert fall. "Hvor er Simen Brenne?", med et rødt kort ved siden av, var jo selvfølgelig et artig innspill til alt peset som har vært siden han ikke fikk spille kampen.

Dette var et banner som viste mye humor og lite bitterhet, syntes nå jeg. Snakket med et par start supportere som fant banneret også ganske så morsomt.

Vi er vel ikke helt blotta for humor eller??

---------------------------

Alt for Svein!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 10 apr 07, 18:04

Poenget mitt er at spillere aldri skal "disse" klubbene de har spilt for. Det har med respekt å gjøre. Om en spiller velger en annen klubb må vi akseptere det, men når idioten Simen i går uttaler seg som han gjorde, går han langt over streken.

Han viser seg fram som en arrogant tulling uten respekt hverken for klubb eller klubbens tilhengere.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 10 apr 07, 18:06
Opprinnelig postet av Topscorer

Poenget mitt er at spillere aldri skal "disse" klubbene de har spilt for. Det har med respekt å gjøre. Om en spiller velger en annen klubb må vi akseptere det, men når idioten Simen i går uttaler seg som han gjorde, går han langt over streken.

Han viser seg fram som en arrogant tulling uten respekt hverken for klubb eller klubbens tilhengere.

Han burde holde seg for god til det, det er jeg enig i.

---------------------------

Alt for Svein!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 10 apr 07, 20:44
ser ut som Simen angrer litt på det han sa igår at han håptet lsk knuste FFK, for i 100% fotball backer han fredrikstad og sier at det er mer entiuasme elr hva det skrives

---------------------------

CUPVINNER 06


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 10 apr 07, 20:49
Opprinnelig postet av keiko99
ja dem som fant opp det syns nok dem var ille flinke.


Personlig er jeg drittlei at du slenger med kjeften om TIFOgruppa nå Keiko. Hva med å komme entur innover å lage noe selv engang? Du aner tydeligvis ikke hvor mye tid og arbeid som er lagt i disse bannerne. Tid som du sannsyligvis har brukt på å sitte her å slenge med kjeften om hvor barnslig du syntes det er. Du virker totalt innsynsløs, sånn som du holder på.

 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 apr 07, 21:29
Jeg ble litt irritert når jeg så det intervjuet han hadde før kampen. Makan til arrogant drittsekk skal du lete lenge etter! Var så utrolig glad han ikke spilte den kampen i går, da hadde nok egoet hans eksplodert i det lille hodet hans. Sikkert moro å være kjæresten til Simen Brenne i Fredrikstad nå om dagen..hehe

Heia FFK!

---------------------------

FFK for alltid!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 10 apr 07, 21:58

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av keiko99
ja dem som fant opp det syns nok dem var ille flinke.


Personlig er jeg drittlei at du slenger med kjeften om TIFOgruppa nå Keiko. Hva med å komme entur innover å lage noe selv engang? Du aner tydeligvis ikke hvor mye tid og arbeid som er lagt i disse bannerne. Tid som du sannsyligvis har brukt på å sitte her å slenge med kjeften om hvor barnslig du syntes det er. Du virker totalt innsynsløs, sånn som du holder på.

 

 

Var ikke han å bidro mot Ham Kam for et par år siden??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 apr 07, 22:03
Brenne: Mer Entusiasme i Fredrikstad.
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article78712.ece

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 10 apr 07, 22:15
Opprinnelig postet av Hjælmen

Var ikke han å bidro mot Ham Kam for et par år siden??

Hehe..

---------------------------

Norgesmester


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 apr 07, 22:39
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av keiko99
ja dem som fant opp det syns nok dem var ille flinke.


Personlig er jeg drittlei at du slenger med kjeften om TIFOgruppa nå Keiko. Hva med å komme entur innover å lage noe selv engang? Du aner tydeligvis ikke hvor mye tid og arbeid som er lagt i disse bannerne. Tid som du sannsyligvis har brukt på å sitte her å slenge med kjeften om hvor barnslig du syntes det er. Du virker totalt innsynsløs, sånn som du holder på.

 
oi sann tåler lite kritikk.. ja jeg skal lage banner en dag jeg.. bare vent

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 07, 22:44

Da gleder jeg meg keiko99. Håper det blir ennå bedre enn "Takk FÅÅÅR alt!"

 


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 apr 07, 22:45
Opprinnelig postet av Plankekæll

Da gleder jeg meg keiko99. Håper det blir ennå bedre enn "Takk FÅÅÅR alt!"

 

enda bedre, mener du vel?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 07, 22:48
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av Plankekæll

Da gleder jeg meg keiko99. Håper det blir ennå bedre enn "Takk FÅÅÅR alt!"

 

enda bedre, mener du vel?

Jepp. Skriveleif.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 apr 07, 22:50
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av Plankekæll

Da gleder jeg meg keiko99. Håper det blir ennå bedre enn "Takk FÅÅÅR alt!"

 

enda bedre, mener du vel?

Jepp. Skriveleif.

fullstendig klar over det, men måtte bare nevne den siden du dro den "takk FÅR alt"  =))


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 07, 22:54

Og jeg som trodde jeg var helt feilfri når det gjelder norsk rettskriving... Hmmm. Derfor er det jo utrolig flaut å bomme på den der. Hehe.

 

Når det gjelder Simen Brenne;

Hvorfor gidder vi å bry oss om hva han sier? Han forsøker å være litt morsom, men klarte det dessverre ikke. That`s it.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 apr 07, 22:57
Opprinnelig postet av Plankekæll

Og jeg som trodde jeg var helt feilfri når det gjelder norsk rettskriving... Hmmm. Derfor er det jo utrolig flaut å bomme på den der. Hehe.

 

Når det gjelder Simen Brenne;

Hvorfor gidder vi å bry oss om hva han sier? Han forsøker å være litt morsom, men klarte det dessverre ikke. That`s it.

hehe! ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 apr 07, 00:16
Endret: 11 apr 07, 00:16
jeg vet ikke hva du tror plankekæll, men jeg sto ikke bak takk får alt.. nei da jeg skal nok klare det bare vent

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 apr 07, 03:16

Opprinnelig postet av Martin_
  
Hvis det ikke ble lagt merke til, var det bilde av et rødt kort ved siden av teksten "Hvor er Simen".

Poenget med banneret var da å mobbe Simen/Lillestrøm fordi de kjempet en nytteløs kamp om å få han tilbake til 1. serierunde. 

Det ble sagt en del ting i LSK om mørkemenn i NFF, det var trusler om å boikotte landslaget og annet usaklig. Typisk LSK-stil, brølende og brautende. Jeg skal ikke uttale meg om Simen Brenne akkurat nå, men jeg synes LSK fortjente det banneret på sin egen stadion nå på mandag.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 apr 07, 07:11
Endret: 11 apr 07, 15:46
Opprinnelig postet av keiko99
oi sann tåler lite kritikk.. ja jeg skal lage banner en dag jeg.. bare vent


Kritikk? Jeg kaller det usaklig drittslenging.

Mod: Diskutér sak, ikke person. Litt sensurering måtte til. Fortsett diskusjonen av Simen Brenne, kosepraten mellom Keiko og Martn_ kan fortsette på PM mellom dem.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 apr 07, 15:21

Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet ikke hva du tror plankekæll, men jeg sto ikke bak takk får alt.. nei da jeg skal nok klare det bare vent

Neida. Hakke peil på hvem som sto bak det banneret jeg. Det eneste jeg vet er at det var hysterisk festlig å lese det. Har skrevet tidligere her at skrivefeil og orddelingsfeil ikke betyr så mye her inne, men hvis man skal vise frem et banner for hele norges befolkning er det greit om fler ser på det før det blir vist på tv.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 21 apr 07, 00:36

nå er simen skada ijen!

det var jo trist... NOT! 

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172198

 


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 apr 07, 00:54

er ikke det at jeg ønsker noen spillere skade, men.. hehe, dette gossa meg litt, men håper jo at det ikke er langvarig da, for hans del

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 apr 07, 04:09
jammen det var triste greier gett, virkelig leit. Jeg føler veldig med Simen nå ja.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 21 apr 07, 06:38
Simen Brenne - ÅRETS SALG!

---------------------------

LUPUS LUPUS


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 apr 07, 09:56
kanskje det blir som i fjor, 4 kjempe bra kamper på slutten av sesongen, når han kommer tilbake etter skader og dårlig form

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 apr 07, 10:05
Endret: 21 apr 07, 10:05
Så lenge de ikke skal spille mot oss på slutten av sesongen, så må han gjerne gjøre det..

---------------------------

Norgesmester


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 apr 07, 10:11
Han kommer til å være ute med rødt kort igjen neste ffk kamp. Han må ha det litt vanskelig da, men en dame som er ffk supporter.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 apr 07, 11:21

Opprinnelig postet av Dokka
Han kommer til å være ute med rødt kort igjen neste ffk kamp. Han må ha det litt vanskelig da, men en dame som er ffk supporter.

 

Er stort sett ikke noe problem den der. Værre blir det kanskje når han skal spille mot FFK.. "scorær du ot FFK. blir det ikke no` på dæ på en måndte".....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 apr 07, 12:33
Tror nok Simen er FFK supporter han og. Men mtp sin egen karriere valgte han kanskje litt anerledes en hva fansen likte. Han gleda seg ihvertfall veldig både til kampen og overresultatet på lørdag.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 21 apr 07, 13:34
Jeg tror vi bør være ydmyke overfor trykkeifer her, blir skrevet en eller annen feil av noen og enhver.
Å sette dyslektikere til å skrive TIFO er vel ikke det smarteste heller.
Har holdt på med ett banner hele morgenen en gang og til slutt oppdaget at jeg hadde bytta ut en C med en O, AAARGH!!

Simen Brenne er programforplikta til å slenge dritt om FFK. Det er ikke profesjonelt, men jeg gjetter på tonen i LSK er hardere enn de fleste andre steder.

Er ikke så rart det ikke er så mye engasjement i LSK, må være drita full for å sette pris på spellet deres jo!

PS: Spellchecker er konge, bruk det mer..

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 apr 07, 13:39
Ifølge kilder jublet Simen på hver FFK-scoring mot FC Lyn Oslo.
Ja, han var på kampen.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 apr 07, 14:03

Tror Simen gikk til LSK for å komme på landslaget og komme seg til utlandet. Hareide liker jo ikke ta ut FFK spillere til laget sitt.

Det er ikke rart han jubler på kamp, han er jo Fredrikstad gutt og spillte her i mange år. Dumt at han føler han må opptre som en klyse bare fordi han er blitt gul.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 apr 07, 16:06
Opprinnelig postet av Dokka

Tror Simen gikk til LSK for å komme på landslaget og komme seg til utlandet. Hareide liker jo ikke ta ut FFK spillere til laget sitt.

Det er ikke rart han jubler på kamp, han er jo Fredrikstad gutt og spillte her i mange år. Dumt at han føler han må opptre som en klyse bare fordi han er blitt gul.

Simen følte at han hadde stagnert under Eggen og da han bestemte seg for lsk så viste han jo ikke at Eggen skulle gå ellers så hadde han vel blitt menmen gjort er gjort

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 apr 07, 16:11
Opprinnelig postet av Dokka

Tror Simen gikk til LSK for å komme på landslaget og komme seg til utlandet. Hareide liker jo ikke ta ut FFK spillere til laget sitt.


Bortsett fra Jon Anders Bjørkøy, Raymond Kvisvik og Trond Erik Bertelsen mener du?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 apr 07, 17:11
Opprinnelig postet av Topscorer

Poenget mitt er at spillere aldri skal "disse" klubbene de har spilt for. Det har med respekt å gjøre. Om en spiller velger en annen klubb må vi akseptere det, men når idioten Simen i går uttaler seg som han gjorde, går han langt over streken.

Han viser seg fram som en arrogant tulling uten respekt hverken for klubb eller klubbens tilhengere.

 

Og tillhengerne viste seg som arrogante tullinger som disset Simen for valget hans. Om han har vært her inne å lest, har jeg full forståelse for at han sparker litt tilbake.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 apr 07, 17:12
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Dokka

Tror Simen gikk til LSK for å komme på landslaget og komme seg til utlandet. Hareide liker jo ikke ta ut FFK spillere til laget sitt.


Bortsett fra Jon Anders Bjørkøy, Raymond Kvisvik og Trond Erik Bertelsen mener du?

Alle vet at man begynner å telle etter tre. Altså er vi fortsatt på null. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 21 apr 07, 19:22
Endret: 21 apr 07, 19:27
Opprinnelig postet av stjernengutt
Og tillhengerne viste seg som arrogante tullinger som disset Simen for valget hans. Om han har vært her inne å lest, har jeg full forståelse for at han sparker litt tilbake.

Høh? Er det arrogant å disse en spiller fordi han stikker fra klubben?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 apr 07, 19:35
Det er dårligere spillere enn våre på landslaget, jeg syns det virker som om det skal mere til å komme på landslaget når man er på ffk enn på andre lag.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 apr 07, 19:36

Opprinnelig postet av Dokka
Det er dårligere spillere enn våre på landslaget, jeg syns det virker som om det skal mere til å komme på landslaget når man er på ffk enn på andre lag.

Hvem av våre er bedre enn de som er på landslaget, mener du? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 apr 07, 19:38
Syns Bjørkøy gjorde det bedre enn han lsk tullingen(som jeg ikke kommer på hva heter akkurat nå) og et par av de andre. Og kvisvik får da ikke mange sjangser på landslaget.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 apr 07, 19:43
Anders Rambekk (evt rambukk)... men han spiller ikke så mye på backen han heller nå lengre. Spilte ihvertfall ikke mot Tyrkia.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 apr 07, 20:05

Vi er litt paranoide nedi her eller? Hareide vil ikke ha med FFK spillere selvom det beviselig er feil, Tv2 er ute etter oss eller vil helst aldri vise oss ifølge en del, og alle journalister eller såkalte eksperter som tipper oss ned er ute etter oss av en eller annen grunn......... Merklig alt det der gett........

               Hareide gjorde rett og slett ikke jobben sin da han ungikk Brenne på USA turen for 1,5 år siden. Brenne har ikke gjort noe ennå ennå som viser at han har blitt en bedre spiller nå enn da, dengang ikke med i en 20 mann tropp med hjemlige spillere, nå i startoppstillingen med våre beste menn. Bjørkøy, Berthelsen og til dels Kvisvik fikk sine sjanser, ikke Brenne, ergo slett arbeid av Hareide og ingenting annet.......


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 21 apr 07, 20:26
media har endel av " skylden " for brenne sin landslagsplass......

er ikke måte på til hype rundt en ganske ustabil spiller som kan spille møkkdårlig i lange perioder........
han er målfarlig og har fine løp og er villig framover når han er i form, det skal han ha........

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 apr 07, 21:46
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av stjernengutt
Og tillhengerne viste seg som arrogante tullinger som disset Simen for valget hans. Om han har vært her inne å lest, har jeg full forståelse for at han sparker litt tilbake.

Høh? Er det arrogant å disse en spiller fordi han stikker fra klubben?

 

Absolutt ikke, men så lenge det blir hylt og skreket om respekt for gamleklubben, er det minste man bør forlange av seg selv at respekten går begge veier.

Det var da ikke måte på for en judas og BRENN i helvete osv da han gikk fra FFK

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 apr 07, 18:58
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av stjernengutt
Og tillhengerne viste seg som arrogante tullinger som disset Simen for valget hans. Om han har vært her inne å lest, har jeg full forståelse for at han sparker litt tilbake.

Høh? Er det arrogant å disse en spiller fordi han stikker fra klubben?

 

Absolutt ikke, men så lenge det blir hylt og skreket om respekt for gamleklubben, er det minste man bør forlange av seg selv at respekten går begge veier.

Det var da ikke måte på for en judas og BRENN i helvete osv da han gikk fra FFK



Ah, jo, det er jeg forsåvidt enig i, det var mye tull som ble skrevet her (btw, folk som tror det Simen gjorde kvalifiserer til Judas-tittelen er vel egentlig håpløse tilfeller..), men for meg unnskylder ikke det at Simen oppfører seg om en senpubertal idiot i media i ettertid..


Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340