Husk meg
Brukernavn
Passord

Kråkevingens banner i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 26 okt 03, 18:33
Var det flere av dere som så hva det stod på banneret som Kråkevingen hadde foran seg ? Om jeg ikke leste helt galt så stod det :

Østfolds stolthet gratulerer lillebror med opprykket.

Lillebror skrevet med flotte hvite og røde bokstaver. Om jeg så rett, og det tror jeg at jeg gjorde, så synes jeg at det var utrolig flott gjort av Kråkene !!!

Og over 10.000 mennesker på denne kampen var jo utrolig flott, bare synd at det ikke ble den festen det skulle ha vært for oss Plankefolk. Nå får i alle fall Moss et pent publikumssnitt på hjemmekampene sine ....

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 okt 03, 18:50
Dersom du har rett i din observasjon, så viser det storhet blant kråkene, og vi får unne dem denne seieren, det beste laget vant og med denne innsatsen neste sesong, så blir de garantert å kjempe i toppen 2004...

Bøyer meg i støvet for den jobben MFK har lagt ned de siste ukene...

Også er det litt godt å se at LO M får vist at han er en dyktig trener, synes det var synd da han forlot FFK i sin tid, spesielt da han ikke kan klandres for "nedturene", det trøkken må, som vanlig, administrasjonen ta...

Ønsker MFK tilbake i det gode selskap 2005

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 26 okt 03, 18:57
Var en tur inne på kråkevingen siden og fikk bekreftet teksten der, det stod faktisk "Østfolds stolthet gratulerer lillebror med opprykket" Stor pluss til kråkene for den der :)
Får håpe at Moss og FFK snart møtes i TL, kampen i dag hadde jo en fantastisk flott ramme rundt seg. Fy rakkern så morro det var å ta buss og se folk stå langs veien med flagg å hilse både fra biler og hus. Var jo rene 17 mai stemningen langs veien !! Flott med brannvesenet som rykket ut og stengte av alle veiene slik at kortesjen fikk kjøre samlet også !!

Æres den som æres bør på en dårlig dag for FFK !!!!

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 26 okt 03, 19:02
Helt enig, var som 17mai, helt rått!
Ble litt overaska når folk hadde stilt opp langs veien, t.o.m på jordene etter skåra hehe...:)

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 okt 03, 19:37
Var ment som en liten gratulasjon!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 26 okt 03, 22:09
Var en litt "Jens Weisflog" over den spør du meg..... Gratulasjoner før det er klart! De holder sikkert ikke med Oslo Øst til lørdag... Neida!!
Men det var skikkelig trøkk i Mossingene i dag, og de vant både på banen og på tribunen.

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 26 okt 03, 22:37
Vet ikke om plankehaugen ville gjort det samme for moss hvis rollene var byttet om - gratulert dem altså - men jeg tror da det....?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 okt 03, 22:50
Tenkte også umiddelbart at det var noe Jens Weissflog over det hele :)

Men vi får velge å tro at det var godt ment!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 27 okt 03, 09:44
Hjelmen og de andre fra Kråkevingen har kjørt Jens Weissflog taktikken lenge nå.Hjelmen startet med taktikken tidlig i høst med å gratulere oss med opprykket.For dere som ikke har forstått det, så er de kun ute etter å FUCKE oss.

N.B Hjelmen er tifosjef.

---------------------------

Gøran Karlsen


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 27 okt 03, 12:23
Morsomt at de legger ned så mye arbeid til ingen nytte :D


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340