Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK anno 2007 - Ser det like mørkt ut som "ekspertene" tror?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 apr 07, 01:48

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller


Den som lever får se. Håper da inderlig at noen greier å danke ut Toth. Jeg synes at det er en svakhet at vi drasser rundt på han egentlig. Jeg hadde håpet at Hermanni skulle slå til jeg, men han er fortsatt ung, så jeg håper at han finner seg selv igjen.

 

Nei, det er klart, at spissen som skapte mest uro i motstandernes forsvar i fjor fra FFK`s sie er dumt å drasse på! TOSK

 

 

 

(2 igjen)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 apr 07, 02:01
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller


Den som lever får se. Håper da inderlig at noen greier å danke ut Toth. Jeg synes at det er en svakhet at vi drasser rundt på han egentlig. Jeg hadde håpet at Hermanni skulle slå til jeg, men han er fortsatt ung, så jeg håper at han finner seg selv igjen.

 

Nei, det er klart, at spissen som skapte mest uro i motstandernes forsvar i fjor fra FFK`s sie er dumt å drasse på! TOSK

 

 

 

(2 igjen)



Derfor jeg skriver slik er p.g.a. alderen hans. Da er det dårlig at vi ikke har greid å skaffe noen som er merkbart bedre.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 apr 07, 02:08

du skriver alltid negativt du Rune, alltid!

 

Det er bare timer igjen til 1 serierunde og sesong start, og du klarer ikke glede deg over noe...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 apr 07, 07:55

Bra inlegg A. Scheie. Mange gode vurderinger som jeg er helt enig i.

 

Trur Hoås og Toth kommer til å spille mye begge to i år. Så vi har nok ikke sett det siste av Toth i FFK trøya..


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 apr 07, 10:36
Jeg tror vi stiller noe sterkere enn i fjor alt i alt,men raymond og rajo ute er setback. forsiktig optimist og veldig spent.

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 apr 07, 11:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

du skriver alltid negativt du Rune, alltid!

 

Det er bare timer igjen til 1 serierunde og sesong start, og du klarer ikke glede deg over noe...

Jeg gleder meg som en unge jeg. Jeg har bare gått å venta på at sesongen skal starte igjen, og den tida går ikke fort nok for meg.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 apr 07, 11:45

Forferderlig å gå i 3 måneder å høre fra media-Norge at vi er et bunnlag.At FFK er fortapt uten Eggen og Brenne

Uten at guttæne får bevist hvor godt lag de er uten disse. Men nå starter det,og FFK kommer til å motbevise alle de negative kritikerene

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 08:30

Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller

Vel? Sa at Ivorianene var klare neste uke fra Januar og fram til dem ble klare i 2 mnd. At det kom en trener som vi bare ville gispe etter luft når vi hørte navnet. Toppspillere med A landskamper som skulle komme. At stallen var komplett osvosv.......... Du har en del rett, men du har jaggu mye feil også..............

                       Når det gjelder det fotballfaglige har du i lang tid snakket om hvor fantastiske Gardar og Heavy ville bli nå som Eggen var borte. Ja, dem er vel ranket som 4 og 5 spissvalg for øyeblikket, og utvilsomt etter Toth........ 

      

 

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 12:33
Endret: 09 apr 07, 12:51

[quote]Tror Piroja må vike for martinsen og jeg tror ikke vi får se så mye til Toth lenger,kansje aldrig[/quote]

 

Vi får ihvertfall se toth idag........


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 apr 07, 12:37
Endret: 09 apr 07, 12:52
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi får ihvertfall se toth idag........

Slutte og sutre da nå fikk du jo dagens ellver av meg og ja når West er tilbake så blir det nok veldig,veldig lite spilletid på Toth som faktisk er en spiller jeg liker veldig godt men det er trenern som bestemmer vettu.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 07, 12:43

Opprinnelig postet av paco
Slutte og sutre da nå fikk du jo dagens ellver av meg og ja når West er tilbake så blir det nok veldig,veldig lite spilletid på Toth som faktisk er en spiller jeg liker veldig godt men det er trenern som bestemmer vettu.

Det er vel strengt tatt bare Toth som kan avgjøre om han fortjener å spille eller ikke?  Hvis Toth spiller på sitt beste vil ikke engang Brian sette ham ut av laget.

Dessuten er det omtrent som å sammenlikne epler og bananer... De er vidt forskjellige spilletyper som vil brukes helt forskjellig i kamp.  Toth og Hoås er vel mer like spillertyper (oppspillspunkt og ballfordeling), mens Brian er den som skal løpe og ta imot ballene fra Toth/Hoås.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 12:43

Ja, treneren bestemmer.... Hvorfor da skrive at vi kanskje aldri får se Toth igjen?

Og hva har det med sutring å gjøre? Synes bare den negative holdningen din til spillere som var i FFK før du ble FFK supporter er litt påfallende.......


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 apr 07, 12:45
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, treneren bestemmer.... Hvorfor da skrive at vi kanskje aldri får se Toth igjen?

Og hva har det med sutring å gjøre? Synes bare den negative holdningen din til spillere som var i FFK før du ble FFK supporter er litt påfallende.......

Alltid hvert fornøyd med Toth jeg men etter hva jeg har hørt på trening så vil Toth få liten spilletid utover men jeg håper selv han får spille på topp med Fofana jeg.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 apr 07, 12:50

Nettips FFK på 14 plass.

Enda et grusomt eksperttips.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 apr 07, 13:29

Opprinnelig postet av paco
Vi har en større bredde i stallen  i år.Styrket i alle lagdeler.En  erfaren trener som får Eggen til og se ut som er læregutt og som spillerne er fornøyd med.Mye bedre trent enn i fjor.Spillere som var faste på plassen i fjor vil slite med og i det hele tatt få spilletid.

 Javel!  Hoås og Stadheim fikk ikke mye spilletid ifjor...... Hvem er det som var fast ifjor som skal slite med å få spilletid?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 apr 07, 13:52
Endret: 08 apr 07, 13:53

Fantastisk skrevet scheie, meget interessant. Hadde ekspertene tatt seg tid til å gå igjennom lagdeler, se på forskjellige tin i og rundt klubben de skal gjette plasseringa på så hadde vi kanskje fått ett bedre tipps fra den kanten også.

 

Nei, som sagt, flott skrevet, jeg ville aldri klart å skrive det på den måten! Jeg mener veldig mye (om ikke alt) av det du mener, men får det ikke ut på samme måte!

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 07 apr 07, 22:14
Glimrende sagt... kunne ikke sagt det halvparten så godt som deg men 100% enig :)

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 07 apr 07, 22:50

Bra analyse og som gir grunnlag for litt optimisme.

Det den IKKE har med er hvordan andre lag har utviklet seg og spesielt de vi kjempet mot for å unngå nedrykk i fjor. Det er nok flere av de lagene som også kan sette opp en "tilsvarende" positiv analyse.

Uansett - det blir spennende og det blir fantastisk gøy med 3 poeng på Åråsen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 08 apr 07, 12:38

Glimrende skrevet mr. Scheie, helt enig i det du skriver. Jeg tror FFK kommer topp 6 i år.

 

Vil bare "pirke" på et par av tingene du har skrevet.

1. Vidar Martinsen har spilt på høyeste nivå, han debuterte i Tippeligaen i 2002 for Moss mot RBK. Kom inn som innbytter.

2. Bjørkøy skriver fornavnet sitt slik: John Anders.

 

Skriv gjerne ennå mer her, er veldig morsomt å lese hva du skriver.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 apr 07, 13:22
Helt enig med analysen din, Scheie.
Sitter liksom med følelsen av at siden vi har mistet Brenne og Eggen jr., ser de fleste "eksperter" nå på FFK som et middelmådig 1. divisjons-lag

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340