Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK anno 2007 - Ser det like mørkt ut som "ekspertene" tror?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 08 apr 07, 23:46
Så du tv2 sporten i kveld? Der kom det tydelig fram.

Men det er ikke M. A. sin skyld at det gikk som det gikk, men ledelsen i klubben som skulle ha grepet inn og gitt Eggen nok makt.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 apr 07, 23:48

Opprinnelig postet av hhem
Så du tv2 sporten i kveld? Der kom det tydelig fram.

Men det er ikke M. A. sin skyld at det gikk som det gikk, men ledelsen i klubben som skulle ha grepet inn og gitt Eggen nok makt.
hehe mener du det seriøst?Du mener altså at Eggen skulle hatt mer makt enn alle andre trenere i tippeligaen og at den  ennå mer meriterte trenern som Grönhagen skal være svakere enn Eggen?

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 07, 23:49
Endret: 09 apr 07, 00:06
Opprinnelig postet av paco
Toth vil du nok ikke se så mye til.Om det er positivt eller negativt kommer jo ann på hva du synes om han


Om det er West eller Toth som flyr ut på der er det samme for meg bare de scorer mål.
Jeg tror som du pleier å gjøre, at Toth kommer vi til å se mye mer av en West. Du virker veldig bastant på at Toth får lite spilletid. Jeg tror du kommer til å ta skammelig feil.

Mod: Fjernet en del unødvendig sitering

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 apr 07, 23:50
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 apr 07, 23:54

Opprinnelig postet av hhem
Så du tv2 sporten i kveld? Der kom det tydelig fram.

Men det er ikke M. A. sin skyld at det gikk som det gikk, men ledelsen i klubben som skulle ha grepet inn og gitt Eggen nok makt.

Hvis du tar alt tv2 sier som god fisk kan du begynne å abonnere på Se og Hør også, makan til jallajournalister som jobber i tv2.

Men men, gidder ikke denne diskusjonen en gang til... du kan jo sende Holters en mail/PM/whatever så får du svar som holder skulle jeg tro...

TV2 er som Se og Hør, kun ute etter å skape overskrifter/"skandaler" (kall det hva du vil). Slike folk tar jeg ikke veldig seriøst.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 apr 07, 23:54
Endret: 08 apr 07, 23:54
Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller


Den som lever får se. Håper da inderlig at noen greier å danke ut Toth. Jeg synes at det er en svakhet at vi drasser rundt på han egentlig. Jeg hadde håpet at Hermanni skulle slå til jeg, men han er fortsatt ung, så jeg håper at han finner seg selv igjen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 apr 07, 01:48

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller


Den som lever får se. Håper da inderlig at noen greier å danke ut Toth. Jeg synes at det er en svakhet at vi drasser rundt på han egentlig. Jeg hadde håpet at Hermanni skulle slå til jeg, men han er fortsatt ung, så jeg håper at han finner seg selv igjen.

 

Nei, det er klart, at spissen som skapte mest uro i motstandernes forsvar i fjor fra FFK`s sie er dumt å drasse på! TOSK

 

 

 

(2 igjen)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 apr 07, 02:01
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller


Den som lever får se. Håper da inderlig at noen greier å danke ut Toth. Jeg synes at det er en svakhet at vi drasser rundt på han egentlig. Jeg hadde håpet at Hermanni skulle slå til jeg, men han er fortsatt ung, så jeg håper at han finner seg selv igjen.

 

Nei, det er klart, at spissen som skapte mest uro i motstandernes forsvar i fjor fra FFK`s sie er dumt å drasse på! TOSK

 

 

 

(2 igjen)



Derfor jeg skriver slik er p.g.a. alderen hans. Da er det dårlig at vi ikke har greid å skaffe noen som er merkbart bedre.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 apr 07, 02:08

du skriver alltid negativt du Rune, alltid!

 

Det er bare timer igjen til 1 serierunde og sesong start, og du klarer ikke glede deg over noe...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 apr 07, 07:55

Bra inlegg A. Scheie. Mange gode vurderinger som jeg er helt enig i.

 

Trur Hoås og Toth kommer til å spille mye begge to i år. Så vi har nok ikke sett det siste av Toth i FFK trøya..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 08:30

Opprinnelig postet av paco
jaja du får tro hva du vil.Jeg tar ikke så ofte feil og bommer nok ikke her heller

Vel? Sa at Ivorianene var klare neste uke fra Januar og fram til dem ble klare i 2 mnd. At det kom en trener som vi bare ville gispe etter luft når vi hørte navnet. Toppspillere med A landskamper som skulle komme. At stallen var komplett osvosv.......... Du har en del rett, men du har jaggu mye feil også..............

                       Når det gjelder det fotballfaglige har du i lang tid snakket om hvor fantastiske Gardar og Heavy ville bli nå som Eggen var borte. Ja, dem er vel ranket som 4 og 5 spissvalg for øyeblikket, og utvilsomt etter Toth........ 

      

 

 


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 09 apr 07, 10:36
Jeg tror vi stiller noe sterkere enn i fjor alt i alt,men raymond og rajo ute er setback. forsiktig optimist og veldig spent.

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 apr 07, 11:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

du skriver alltid negativt du Rune, alltid!

 

Det er bare timer igjen til 1 serierunde og sesong start, og du klarer ikke glede deg over noe...

Jeg gleder meg som en unge jeg. Jeg har bare gått å venta på at sesongen skal starte igjen, og den tida går ikke fort nok for meg.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 apr 07, 11:45

Forferderlig å gå i 3 måneder å høre fra media-Norge at vi er et bunnlag.At FFK er fortapt uten Eggen og Brenne

Uten at guttæne får bevist hvor godt lag de er uten disse. Men nå starter det,og FFK kommer til å motbevise alle de negative kritikerene

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 12:33
Endret: 09 apr 07, 12:51

[quote]Tror Piroja må vike for martinsen og jeg tror ikke vi får se så mye til Toth lenger,kansje aldrig[/quote]

 

Vi får ihvertfall se toth idag........


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 apr 07, 12:37
Endret: 09 apr 07, 12:52
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi får ihvertfall se toth idag........

Slutte og sutre da nå fikk du jo dagens ellver av meg og ja når West er tilbake så blir det nok veldig,veldig lite spilletid på Toth som faktisk er en spiller jeg liker veldig godt men det er trenern som bestemmer vettu.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 07, 12:43

Opprinnelig postet av paco
Slutte og sutre da nå fikk du jo dagens ellver av meg og ja når West er tilbake så blir det nok veldig,veldig lite spilletid på Toth som faktisk er en spiller jeg liker veldig godt men det er trenern som bestemmer vettu.

Det er vel strengt tatt bare Toth som kan avgjøre om han fortjener å spille eller ikke?  Hvis Toth spiller på sitt beste vil ikke engang Brian sette ham ut av laget.

Dessuten er det omtrent som å sammenlikne epler og bananer... De er vidt forskjellige spilletyper som vil brukes helt forskjellig i kamp.  Toth og Hoås er vel mer like spillertyper (oppspillspunkt og ballfordeling), mens Brian er den som skal løpe og ta imot ballene fra Toth/Hoås.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 07, 12:43

Ja, treneren bestemmer.... Hvorfor da skrive at vi kanskje aldri får se Toth igjen?

Og hva har det med sutring å gjøre? Synes bare den negative holdningen din til spillere som var i FFK før du ble FFK supporter er litt påfallende.......


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 apr 07, 12:45
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, treneren bestemmer.... Hvorfor da skrive at vi kanskje aldri får se Toth igjen?

Og hva har det med sutring å gjøre? Synes bare den negative holdningen din til spillere som var i FFK før du ble FFK supporter er litt påfallende.......

Alltid hvert fornøyd med Toth jeg men etter hva jeg har hørt på trening så vil Toth få liten spilletid utover men jeg håper selv han får spille på topp med Fofana jeg.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 apr 07, 12:50

Nettips FFK på 14 plass.

Enda et grusomt eksperttips.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f