Husk meg
Brukernavn
Passord

Elendig Mosse ledelse

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Egil Gulliksen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 03
Innlegg: 7

Lagt til: 26 okt 03, 17:52
Sykt og slippe inn 10000 tilskuere på den arenaen. Garanterer at det minst var 3000 personer som ikke så kampen jeg var en av de. Er ikke grenser for hvor mange det er som slenger dritt om stadion våres. Men en ting skal den ha er det fullt der så ser alle uansett bra. Melløs en kloss med gress rundt. Fr. stadion riktig oppbyggd som fixer at alle ser kampen. Jeg skal personlig sende brev til moss fk om og kreve tilbake mine penger. Pengene betyr ingen ting, men det er moss sitt ansvar at alle som kjøper bilett skal faktisk få se kampen. uansett om de kommer 2 timer før kampstart eller 5 minutter før.
men pengegriskheten i en synkende skute var vel for stor....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 okt 03, 17:55
Føler med deg. Vet godt at det også var flere andre som ikke så noe som helst. Hele opplegget var tragisk, så du får min fulle støtte her. Kan umulig ha vært forsvarlig heller slik vi hvertfall stod der jeg var plassert.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 26 okt 03, 19:55
Helt enig med deg... Ganske tragisk av de å selge ut pressetribunen også, sånn at enkelte pressefolk fikk ræva plasser.. (bak store stygge stolper...) :(

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340