Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør bli kaptein?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 02 apr 07, 08:40

Grönhagen bekrefter at tre spillere er kandidater til å være kaptein: Bjørkøy, Rami og Gerrbrand.

Selv mener jeg at Bjørkøy fortsatt bør være kaptein, synes han løste denne oppgaven på glimrende vis i fjor. Bjørkøy gir alltid mye i kampene, han er en positiv fyr med masse vinnervilje, og han uttaler seg bra i mediene.

Skulle det ikke bli Bjørkøy, håper jeg på Rami (som jo bar bindet mot RBK). Gerrbrand synes jeg er et overraskende forslag - utad har han i hvert fall ikke vært spesielt tydelig, men jeg vet jo ikke hva slags posisjon han har innad i spillergruppa.

Hva synes folket?

 


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 apr 07, 08:58
Tror det generelt er lite grunnlag for å ha sterke meninger om dette! Er jo ingen her som har stått som trener på sidelinjen under kamp og gitt instruksjoner til spillerne/kapteinen i kampens hete! Sann sett er det ingen her som har noe godt grunnlag for å ha meninger om dette. Alt handler om effektiv kommunikasjon og Grønhagen velger selvsakt den han mener er best egnet til å forstå og ta imot hans budskap og gi det riktig og effektivt videre til de andre på banen i kampens hete. Derfor vil han også bruke den kommende tiden på å vurdere hvem som fungerer best i rollen.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 apr 07, 09:10

Vi er ikke en del av spillergruppa, vi kjenner ikke spillerne, vi vet ikke hvordan de fungerer som ledere, vi følger med i kamp - men får ikke med oss detaljer. 

Derfor mener jeg det er umulig for oss å føre en diskusjon på annet grunnlag enn ren, uforfalsket synsing, subjektive meninger og trynefaktor.

La oss begynne.

Bjørkøy er min favoritt, men jeg har på følelsen av at vår midtbane kan bli vanskelig å komponere i år. Jtror faktisk Bjørkøy i enkelte kamper vil måtte begynne på benken... Derfor tror jeg heller Rami/Gerrbrand vil få oppgaven som kaptein, siden de spiller på plasser som ikke er utfordret av andre spillere i like stor grad.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 02 apr 07, 10:59

Enig. Tror ikke Bjørkøy er bankers på laget i år, det tror jeg heller ikke Gerrbrand er.

Jeg tipper derfor Rami får kapteinsbindet!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 apr 07, 11:00
Er rimelig sikker på at det blir Bjørkøy, men at Grønhagen vil vise overfor Bjørkøy at du har visse forpliktelser som kaptein. Både på og utenfor banen........... Tror det har vært lurt av Grønhagen det han har gjort her...........

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 02 apr 07, 11:58
Jeg håper at Bjørkøy blir kaptein. Tror han trives med rollen og den gir han også det lille ekstra når det kommer til selvtillit!
Rami er jo en leder, og har erfaringen som tilsier at han kan gjøre en god figur som kaptein. Men jeg er alltid bittelitt skeptisk til å ha bakerste mann som kaptein..
Gerrbrand har jeg ingen formening om er en bra kandidat til kapteinsbindet...

Så jeg holder en knapp på Bjørkøy!

---------------------------

FFK for alltid!


Baby Jesus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 mai 06
Innlegg: 12

Lagt til: 02 apr 07, 12:06

Jeg håper og tror det blir Bjørkøy som får den æren også i år... Gjorde en glimrende jobb i fjor virket det som..

Tviler sterkt på at det blir Gerrbrand hvertfall.. Etter å ha overvært kampen på Lerkendal park la jeg merke til at det faktisk er Vidar Martinsen som styrer den bakre rekka og ikke Gerrbrand..

Når det gjelder Rami er jeg ganske sikker på at han hadde blitt en glimrende kaptein.. Grunnen til at jeg derfor håper og tror det ikke blir Rami er fordi jeg mener en kaptein bør spille på en sentral plass på banen slik at det blir lettere å kommunisere med hele laget... Det f.eks. vanskelig for en keeper å gi beskjeder og meldinger til en spiss under kampens hete.. Jeg er klar over at dette kun er en liten del av en kapteinsjobb, og at mange av oppgavene foregår utenfor banen..

Men uansett en sentralt spillende kaptein i Bjørkøy er mitt ønske...

---------------------------

Det ska flægre i shårtsen guttær..
Og det ska f... mæ ente værra ta vind..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 07, 12:11
Hvis ikke Bjørkøy blir kaptein i år så er det en mistillitserklæring, og det håper jeg ikke skjer. Selv ser jeg ikke Bjørkøy som noe bra kapteinsemne. Jeg synes en kaptein skal være litt sjef, og der synes jeg Rami passer bedre. Men inntil Bjørkøy gjør det dårlig som kaptein så synes jeg han får beholde den.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 apr 07, 12:12
Opprinnelig postet av Hubro7

Enig. Tror ikke Bjørkøy er bankers på laget i år, det tror jeg heller ikke Gerrbrand er.

Jeg tipper derfor Rami får kapteinsbindet!

Du tror ikke Jonna er bankers? Hvem pokker skulle han benkes for, han er jo vår beste midtbanespiller og nesten bedre enn backene våre på backplass, det skal godt gjøres å være mer bankers enn det Jonna er på FFK i år altså..


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 apr 07, 12:23
Endret: 02 apr 07, 12:25
Bjørkøy er nok nesten like bankers som Shaban. Og siden Gerrbrandt er lansert som en kandidat til kapteinsrollen av Grønis er nok han bankers så lenge han er i form og skadefri. Raio må sannsynligvis kjempe med Vidar om den andre midtstopperplassen når ikke skader og utestengelser dikterer noe annet.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 apr 07, 12:32
hoås.. hmf..

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 apr 07, 12:47

hvor vanlig er det med en keeper som kaptein ? (på en skala fra 216 til 423 he..he..)

kommer ikke på noen lag som har det jeg...

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
PH er ultras nok for meg.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 07, 13:25
Det er ikke så uvanlig at en keeper er kaptein, men spiller det noen rolle da så lenge vi vinner kamper

---------------------------

http://keiko99.net


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 02 apr 07, 14:08
Opprinnelig postet av Brukernavn

hvor vanlig er det med en keeper som kaptein ? (på en skala fra 216 til 423 he..he..)

kommer ikke på noen lag som har det jeg...

 

Det har vært veldig mange opp gjennom årene det. Feks:

Kahn, Chilavert, Rogerio. Var ikke også Thorstvedt kaptein på landslaget en periode?!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 apr 07, 14:18
Jo, Myhre har også vært kaptein på landsen. Peter Shmichel i united. Seaman i Arsenal.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 apr 07, 14:27
Det med at førstekeeper er kaptein er vel ganske vanlig, da keeperen som regel spiller flere kamper en den gjengse utespiller?

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 03 apr 07, 08:45
Endret: 03 apr 07, 08:46

Ny trener, nye impulser, nytt spillesystem osv

Jeg mener Bjørkøy er bankers selv, men føler meg ikke 100% sikker.

Han hadde en veldig god sesong i fjor, også er det det med å følge opp i sesong nr 2.

Han har ingen enorm erfaring på dette nivået, det er ikke lenge siden han spilte 1 div for Hønefoss.

Hvis det "butter" litt for han i år så tror jeg han er i konkurranse med ganske mange spillere faktisk, bl.a Tarik, nye iren, Raymond, to stk elfenbenkysten, ramberg, christian berg.

I et 442 system er det noen av ovennevnte som må stå over og jeg tror i enkelt kamper kan det like godt bli Bjørkøy, dessverre.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 05 apr 07, 13:33

PS! Hvem som blir kaptein på FFK avgjøres om kort tid. Hvem det blir kan du lese på f-b.no fra 16.00

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070405/FFK/70405004/1009/AKTUELT

Tror det blir Rami. Håper fortsatt på Jonna. Syntes han fortsatt  bør få tillit. Men Rami er nok litt mer sjef ute på banen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 apr 07, 13:38
Det blir Bjørkøy.....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 apr 07, 15:51
Som sagt det blir Bjørkøy. Har nok vært ett lite spill for galleri dette her.....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24