Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 apr 07, 15:54
Hm, jaja 1-1 mot serie mesterne . Hva sier pressen nå+ Heldig mål i slutt minuttene, tafatt FFK. RBK ble snytt for seieren.. RBK var best.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 01 apr 07, 16:01
Jo, det hadde det vært. Syns gutta spiller en ok kamp. Er ikke noe dårligere enn ffk og tar færre bytter. Grønis er engasjert,
Syns det lover bra.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 01 apr 07, 16:05
Ikke helt enig. Syntes FFK gjør en grei match. Var på høyde 1 omgang. Var litt bedre enn RBk syntes jeg også. Noen bra sjanser hadde de også. 2 omgangen er vi ike så bra. Men husk at vi møter seriefavoritten. 1 - 1 der oppe er bra. Vi må bare regne med at Trollungan styrer kampene der oppe. Det kommer de til å gjøre med de fleste lagene.  BRA FFK

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 apr 07, 16:25

Synes det var meget oppløftende. Skal jeg sette fingeren på noe, må det være at jeg gjerne skulle sett en spiss det luktet mer mål av, enn det gjør av Hoås, selvom han spilte en helt ok kamp. Synes også Stadheim blir for stasjonær og tempodrepende i spillet sitt. Håper Martyn kan løfte midtbanen der.........

              Ellers tror jeg vi kommer til å spille samme formasjon som vi gjorde idag mot LSK, altså 4-5-1......


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 07, 16:39
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ellers tror jeg vi kommer til å spille samme formasjon som vi gjorde idag mot LSK, altså 4-5-1......


Og det er vel egentlig litt positivt, at Grönis ser ut til å endre taktikk og formasjon etter hvem vi møter, og at det betyr at vi er mer kyniske borte, noe som bør bety flere bortepoeng i år. Eggen var litt mer autopilot, Grönis setter mer opp laget mot hvem vi møter og hvor.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 apr 07, 16:47
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av RuneT
ANDERS, SE PÅ DOMMER`N DA!! hehe

 

skjønnte ikke den jeg, hørte det jeg og, men hvorfor??

Fordi han løp mot cornerflagget for å ta corner i stedet for å jobbe tilbake og finne posisjonen sin. Både linjedommer og hoveddommer står og peker på utspill fra mål.

Jeg synes de ropte endel på Anders en periode, virket som han hadde litt "tungt" for det utpå der...

Ellers er jeg fornøyd med det defensive spillet i 2.omgang (så bare den omgangen), offensivt er det ting å rette på. Men husk, vi møtte RBK. Dette er godt for selvtillitten!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 apr 07, 18:00
Her kan dere høre hva RBK sier om kampen (p.s: kun Explorer virker merket jeg)    Ellers vil jeg si at  1-1 samt at vi ikke hadde dem aller beste på banen. Dette lover bra.

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 07, 18:05
Ser FB er ute med liten "spøk" angående kampen. Det er vel neppe Toth som er på det bildet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 apr 07, 18:43

Leser flere steder at taklingen fra PAC mot Per Ciljan var hard/stygg. Fikk selvsagt ikke sett den selv. Var taklingen virkelig hard (og stygg) eller er det bare sett med RBK/Per Ciljan-vennlige øyne?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 01 apr 07, 18:45
Var nede å så matchen. Var en fryktelig kald og kjedelig forestilling, men målet til Bjørkøy varmet på slutten!
Stod bak målet til Shaaban, fy faen så bra han var i dag, 2-3 klasseredninger. Kan se ut som om det er han som blir kaptein og, hadde i allefall bindet i dag. Vidar Martinsen var dessuten dritgod, virkelig en god tilvekst! Multe var dessuten helt ok på venstreback, stygg miss på målet, men ellers god. At Hoås er førstevalg på topp skjønner jeg ingenting av...særlig i en 4-5-1!
Tapte enhver duell, og var bare vondt å se på ham, lyktes ikke med noe. Fofana var heller ikke spesielt venn med ballen, mye rare forsøk. Oppsummert: meget bra defensivt, offensivt rett og slett stusselig. Toth vant noen oppspill, men ingen som kom etter. Uansett 1-1 mot Rbk i generalprøven må sies å være godkjent!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 01 apr 07, 18:46
Opprinnelig postet av denialsander

Leser flere steder at taklingen fra PAC mot Per Ciljan var hard/stygg. Fikk selvsagt ikke sett den selv. Var taklingen virkelig hard (og stygg) eller er det bare sett med RBK/Per Ciljan-vennlige øyne?



Hard, og litt sen takling, men ikke noe stygt...mest publikum som hausa opp situasjonen med mye skrik og skrål. Knaptnok noe gult kort..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 01 apr 07, 18:47
Spilte den nye iren eller....fikk ikke med meg det.

Baby Jesus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 mai 06
Innlegg: 12

Lagt til: 01 apr 07, 18:49

Opprinnelig postet av Tiger
Spilte den nye iren eller....fikk ikke med meg det.

Nei.. Ikke med..

---------------------------

Det ska flægre i shårtsen guttær..
Og det ska f... mæ ente værra ta vind..


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 01 apr 07, 18:57
er enig med deg i bedømmelsen av rami. han sto godt i dag. hva gjelder slakten av hoås er jeg svært uenig. jeg synes hen gjorde det greit i dag, fikk mye juling, men vant en del dueller. når toth kom inn tapte vi alt som er av dueller og klarer ikke flytte balle opp. det hjelper litt når anders blir flyttet over på kant og tarek blir flyttet inn. bør også nevne at helle rikke jeg er helfrelst m.t.p. ivor, men de er unge. vidar virket forøvrig punch i dag og spilt godt, selv om timingen hangla litt.

---------------------------

på vinger over europa


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 apr 07, 19:24
Tror Hoås alltid vil bli slaktet av visse "supportere", uansett hva han gjør, så det er det egentlig ingen grunn til at noen skal ta på alvor.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 01 apr 07, 19:32
Opprinnelig postet av algern0n
Tror Hoås alltid vil bli slaktet av visse "supportere", uansett hva han gjør, så det er det egentlig ingen grunn til at noen skal ta på alvor.

Åhhhh, blir så dritt lei sånne kommentarer, må vel gå an å se at han ikke holder nivået??

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 apr 07, 19:53
Bra med 1-1 mot Rosenborg. Håper det blir bedre offensivt den siste uka nå og at det fungerer når serien starter. Med fullt lag trur jeg vi kan bli bra..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 01 apr 07, 20:03
Endret: 01 apr 07, 20:05

Virker lovende at de spiller så bra defensivt mot RBK på bortebane. Særlig når flere sentrale spillere er ute. Meget oppløftende å høre at Multe gjør en bra figur på venstreback.

Så nettopp et frispark fra Fofana på sporten. Det var da bra slått det, ikke hans feil at det bare er Shaaban som vinner i lufta i dag...

Et bra resultat å ta med seg inn i seriåpningen. RBK gir uttrykk for å være skuffet over kampen i dag.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 07, 20:14
Endret: 01 apr 07, 20:14

Det var godt at Shaabans luftstyrke ikke ble avslørt under Eggens tid, da hadde vel veien vært kort til å bli omskolert til spiss

Får håpe at flere FFK-spillere utover i sesongen, med unntak av Ramberg, prøver seg på skudd. Det var en del situasjoner i fjor hvor spillere i gode posisjoner ikke skøt, men i steden ventet på pasningsalternativer og hele muligheten forsvant ut i sanden. Da er det bedre å avslutte med en gang med et skudd.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 apr 07, 20:18

Opprinnelig postet av Tango

Åhhhh, blir så dritt lei sånne kommentarer, må vel gå an å se at han ikke holder nivået??

 

å jeg blir lei sånne som deg, som verken ser eller vil se at hoås faktisk har blitt bedre. Makan til idioti ovenfor egne spillere! Jeg beklager, men klarer dere ikke se at hoås virkelig prøver, og får til mye mer nå en hva han gjorde før, så kan jeg ikke fatte at dere har sett kamper med hoås i.

 

Det er for jævlig vettu, at du som forum bruker kan bestemme og bedømme en FFK spiller bedre, en trener teamet til FFK; de jobber jo bare sammen med laget daglig!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24