Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 02 apr 07, 18:18
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Nu och well. At Øyvind Hoås er et kjempetalent er opplagt, ja. 202 høy og likevel er han mye bedre med bena enn med hodet. I gode stunder er gutten et teknisk vidunder, og han har utvilsomt en viss målteft. At han har begynt å spille bedre under Grønhagen enn noengang før er veldig oppløftende å høre.

På den annen side så er det desverre altfor typisk Hoås å gjøre som vi alle kunne se (på sporten) i går. Alene med keeper får han ikke orden på bena, klarer ikke løfte blikket, har ikke balanse, får aldri kontroll over ballen og roter bort en kjempemulighet bare ved å være alt for klossete.

Og akkurat med Hoås er det da så lett å tenke; har vi ikke sett dette før?

Jeg foreslår at man på begge sider av gjerdet holder litt tilbake med sleivete kommentarer. Det er ganske enkelt for tidlig å konkludere om Hoås enten er ubrukelig eller et vidunder. La oss bare håpe på det beste, hva?

Enig i din beskrivelse av Hoås. Opplagt et talent, med store tekniske ferdigheter. Men han sliter med å komme videre og få ut sitt potensiale. Dribler mye, og mister ofte ballen. Det blir ikke noe ut av det. Han har kanskje tatt et steg videre sålangt i år, ifølge de som har sett han Men synes snart han har fått nok sjanser til å vise seg frem.

Syns Toth er en bedre spiss, godt oppspillspunkt, flink til å fordele baller, og har også bedre målteft enn Hoås. At Hoås er førstevlag om dagen synes jeg er et svakhetstegn for FFK. Lurer da på hvilke kvaliteter man egentlig trodde man så i Gardar og Vuorinen?

Skriver ikke dette for å disse Hoås, eller for å provosere de som liker ham. Men synes vi har et svakt ledd på spissplassen. Som det er i dag, mener jeg Toth bør spille. Aller helst ville jeg hatt en ny spiss med skikkelig målteft.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 02 apr 07, 18:37

Håper Toth og Fofana får prøvd seg en del sammen på topp. Synes Toth er som du sier flink til å vinne og fordele baller. Hadde jeg vært på banen hadde jeg sikkert ikke hengt med, men fra tribunen ser han ut til å være relativt forutsigbar for medspillerne - og Fofana ser ut til å ha den lille teften som trengs for å forutse hvor Toth vil legge ballen. Og evnen til å utnytte en situasjon.

Kanskje Grønhagen bare ville spare dette trumfkortet i ermet fram til sesongen begynner? Rutinert som han er vil han sikkert ikke vise fram alle styrkene våre på forhånd.    


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 02 apr 07, 18:40
Kanskje du har rett. Grønis har jo rutine. Håper også på Toth og Fofana på topp. Tror det vil bli et giftig spisspar.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 07, 20:53
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
202 høy

204! Tror Aafks Aalesund har samme høyden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 apr 07, 06:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
202 høy

204! Tror Aafks Aalesund har samme høyden.

 

Var ganske sikker på at det var 203 på Hoås jeg.. Men nå blei jeg usikker..


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 apr 07, 07:35

Jeg tror Toth hadde spilt om ikke han hade vært utenlandsk og over 30. Jeg har ikke sett en eneste direkte dårlig kamp av Toth. Han kjemper bra, fordeler ballene han tilkjemper seg bra, og evner dessuten å avslutte blindt på mål, det viste han i fjor ved noen anledninger.

Noe annet som er litt morsomt med Toth er at man faktisk kan høre hvordan motstandernes midtstoppere "offer" seg når de går opp i duell med ham. Attila er knusende hard i duellene


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 apr 07, 08:29
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror Toth hadde spilt om ikke han hade vært utenlandsk og over 30.



Jeg er stor fan av Toth, men jeg er rimelig sikker på at FFKs trener-team plukker ut de spillerne de mener er BEST og lar alder, nasjonalitet og andre irrelevante faktorer ikke spille inn.

Hvis det ikke stemmer er det tilnærmet en skandale.

Jeg forstår at de velger Hoås fremfor Toth dersom de mener de er like gode. Da er det bedre å satse på "fremtiden".

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f