Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK på nedrykk plass

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 mar 07, 17:19
Det var fin artikkel det, bra skrevet... men flirte godt da de skrev det om Bertelsen :P hehe.. men bra tippet av motstandersupporterne, det er jeg enig i ;o)

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 23 mar 07, 17:23
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av El Gordo

Ikke alle er like negative:

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5536

El Gordo



Det der var jo bare vås

 

Hahahaha... Latterkrampe.... LOOOOOOOOL... hahahahaha.... den her synes jeg var fin:  Rutinerte Anders Prytz tar over venstrabacken for langtidsskadede og overvurderte Bertelsen. Svenske mangler tempo, men skal være langt bedre i possisjoneringsspillet en Bertelsen (Hvilket ikke sier så meget egentlig). I mangel av et bedre alternative er fortsatt Czwartek førstevalg på høyrebacken. Det er vel tvilsomt at FFK forsvaret fratar de andre tippeligaangriperne nattesøvnen.
Lo også av kritikken som de hadde på bilettprisene... lurer på hvor mye det vil koste på deres nye arena jeg? :P

og hvis ikke jeg husker helt feil så var vel billettprisen de hadde der feil også... tror det blir 170 og ikke 190 for bortesupportere;-)

mye fine feil i den "vurderingen" til Stabæk...

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 mar 07, 17:26
Var da ikke måte på hvor høyt denne teksten skulle bli skrytt opp.. Er vel antakelig bare pga. FFK blir tippet så høyt.. he..he..

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mar 07, 18:05
Tips FFK på 12. plass. Se her www.tips.as/default.aspr

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 mar 07, 19:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Tips FFK på 12. plass. Se her www.tips.as/default.aspr


DER har vi i alle fall en artikkel som må kunne kalles vås! Ikke tipset i seg selv, men den TOTALE mangelen på selv det minste  forsøk på analyse eller begrunnelse for tipset.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 mar 07, 20:02

Opprinnelig postet av bjervell

DER har vi i alle fall en artikkel som må kunne kalles vås! Ikke tipset i seg selv, men den TOTALE mangelen på selv det minste  forsøk på analyse eller begrunnelse for tipset.

Jeg håper ikke at TIPS har gitt noen betaling for å skrive dette våset. De synes å være gjort i massiv bakrus av en person som ikke har helt kontroll over hva som har skjedd med laga...  Her er det fingeren i været og magefølelsen som styrer "analysene".

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 mar 07, 23:36
Endret: 25 mar 07, 23:39

Opprinnelig postet av SirLion
Det var fin artikkel det, bra skrevet... men flirte godt da de skrev det om Bertelsen :P hehe.. men bra tippet av motstandersupporterne, det er jeg enig i ;o)

 

Synes ikke det er så mye å flire av egentlig. Grundige og ikke minst mange korrekte vurderinger fra Stabæksupporterne.  Synes selv at Berti er kraftig overvurdert. Riktignok er han ekstremt hurtig, så han rydder ofte opp i vanskelige situasjoner han selv, eller andre har satt han i. Men hans pasningsfot, og taktiske klokskap er etter mitt skjønn på medium addeccoliganivå. At de tipper oss på 8. plass er vel ellers i det sjiktet man kan ha et håp om å havne med et realistisk perspektiv.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 mar 07, 09:06
hører at vg (må være papirutgaven, for finner ikke noe på nett. enda ihvertfall) tipper oss på 14 plass. Forstår ikke hva som gjør sandefjord og ålesund bedre enn oss men.. jaja..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 26 mar 07, 10:25

Jeje, Truls Dæhlie er som Martin Andresen, totalt oppskrytt.

---------------------------

math


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 12:19
Jeg tipper VG sin begrunnelse omtrent er slik:

- De sparket en trener som vi har hørt om og har ansatt en svenske vi verken har hørt om eller husker navnet på.

- De har solgt en av de spillerne vi har hørt om til Lillestrøm. Ikke kjøpt noen kjente navn.

- Den ukjente nye treneren skal visst legge om fra 4-3-3 til 4-4-2, har vi hørt. Det er jo en revolusjon. Vi kan aldri tenke oss at noen av spillerne har spilt 4-4-2 før, så det spørs nok om den nye treneren (som er dårlig) klarer å få laget til å forstå at de skal være fire på midtbanen og ha to spisser i løpet av omtrent tre måneder.

Det må bli 14. plass.



Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 26 mar 07, 13:06

Truls Dæhli skriver at "nå lukter det trygghetsfotball i Plankebyen. Og den lukta er sur" (eller no` sånt, har ikke avisen rett foran meg). Han mener altså at Grönhagen er en forsiktig general, som satser på det trygge og velprøvde (4-4-2) og at fotballen som blir vist av Fredrikstad dette året blir kjedeligere enn før.

Ser ikke bort fra at han har et poeng, men samtidig mener jeg at å fortsette der vi slapp i fjor, nemlig å være laget i tippeligaen med flest baklengs, ikke går i lengden.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 mar 07, 13:26

Kan vel i alle fall ikke kritisere VG for at de skriver at de tror det blir kjedeligere fotball i år enn i fjor. Grønhagen har jo uttalt at det defensive blir det viktigste og at FFK må slippe inn betydelig færre mål for å ta fler poeng. Så kjedeligere blir det nok. I alle fall defensivere....

Var også en som nevnte at grønhagen er ett uskrevet blad i Norge. Shaban hadde på forhånd heller ingen kjennskap til Grønhagen som vel kan tolkes som at han ikke er noen superstjerne i Sverige heller...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 mar 07, 13:28
Når man har lite kunnskap om ett lag er det enkelt og tippe de ned, sann er det hvert år. Fotballeksperter har ikke kunnskap om fotball utenom norsk TL, når da evnt spiller og trenere fra andre land eller fra adecco ligaen kommer inn, blir de ikke sett på som forsterkninger.

Ping

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 19

Lagt til: 26 mar 07, 14:29
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tipper VG sin begrunnelse omtrent er slik:

- De sparket en trener som vi har hørt om og har ansatt en svenske vi verken har hørt om eller husker navnet på.

- De har solgt en av de spillerne vi har hørt om til Lillestrøm. Ikke kjøpt noen kjente navn.

- Den ukjente nye treneren skal visst legge om fra 4-3-3 til 4-4-2, har vi hørt. Det er jo en revolusjon. Vi kan aldri tenke oss at noen av spillerne har spilt 4-4-2 før, så det spørs nok om den nye treneren (som er dårlig) klarer å få laget til å forstå at de skal være fire på midtbanen og ha to spisser i løpet av omtrent tre måneder.

Det må bli 14. plass.




Helt korrekt! Til og med i riktig rekkefølge. Truls Dæhli skriver:
"Klubben måtte lete i tilbudskurven for å finne ny trener, Simen Brenne forsvant til Åråsen, og det nye regimet representerer et tydelig brudd med stilen som preget FFK under Knut Torbjørn Eggen."

Dessuten er de øvrige argumentene:
- Uroen rundt Eggens avgang.
- Mangel på goalgetter.
- Keeper: Rami kan ha problemer med motivasjonen. Han vil ut i Europa.
- Forsvar: Stopperne er trege langs bakken.
- Midtbanen: Ingen til å involvere seg foran mål. Kvisvik ustabil.
- Angrep: Scorer for lite.
- Ressurser: Sliter med treningsfasiliteter vinter og vår.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 14:32
Endret: 26 mar 07, 14:38
Nils Johan Semb i TV 2 Sport tipper FFK på 13. plass. Se videoen med analyse gratis her.

Veldig bra program. Anbefales å ta en titt.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 mar 07, 17:24

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tipper VG sin begrunnelse omtrent er slik:

- De sparket en trener som vi har hørt om og har ansatt en svenske vi verken har hørt om eller husker navnet på.

- De har solgt en av de spillerne vi har hørt om til Lillestrøm. Ikke kjøpt noen kjente navn.

- Den ukjente nye treneren skal visst legge om fra 4-3-3 til 4-4-2, har vi hørt. Det er jo en revolusjon. Vi kan aldri tenke oss at noen av spillerne har spilt 4-4-2 før, så det spørs nok om den nye treneren (som er dårlig) klarer å få laget til å forstå at de skal være fire på midtbanen og ha to spisser i løpet av omtrent tre måneder.

Det må bli 14. plass.


 

Eggen ble aldri sparket!!!

 

men bortsett fra det, så er jeg enig med deg, det må være slik dæhli har tenkt ja..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 17:57
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Eggen ble aldri sparket!!!

JEG vet at han ikke ble sparket...

Men mange utenfor Fredrikstad oppfatter at han ble det.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 mar 07, 18:13

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Eggen ble aldri sparket!!!

JEG vet at han ikke ble sparket...

Men mange utenfor Fredrikstad oppfatter at han ble det.

 

oki. sorry.. hehe tolka deg litt feil..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 mar 07, 22:29
Opprinnelig postet av kingleh

Opprinnelig postet av paco
Alt useriøst skvip.

 

 

Jeg ber deg finne frem til det du synes er useriøst skvip i denne vurderingen av FFK 2007.

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5536

 

 

He he, det ante meg etter å ha lest Paco sine kommentarer at Stabæksiden ikke hadde hyllet Morgan. Det er derfor Paco mener de er useriøse såklart

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mar 07, 22:49
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av kingleh

Opprinnelig postet av paco
Alt useriøst skvip.

 

 

Jeg ber deg finne frem til det du synes er useriøst skvip i denne vurderingen av FFK 2007.

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5536

 

 

He he, det ante meg etter å ha lest Paco sine kommentarer at Stabæksiden ikke hadde hyllet Morgan. Det er derfor Paco mener de er useriøse såklart

er nok flere som ser på det som useriøst skvip,ikke bare meg.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3