Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili: Vurderer flere kjøp.

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 23 11

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 mar 07, 16:46
.....har ikke Morgan og FFK-folk vært mistenkelig mye i London i vinter? Kanskje ikke bare Charlton de har snakket med?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 mar 07, 16:48
Endret: 30 mar 07, 16:50
Opprinnelig postet av paco

Jeg sier det samme som mange andre her inne,det er ennå tid og jeg "tror" det vil skje noe i nær fremtid.

 

det sier seg vel litt selv paco.. hehe, at hvis det skal skje noe, så må det bli i nær fremtid, veldig nær fremtid faktsik, overgangsvinduet stenger om ca 29 timer....

 

selv har jeg ikke noe tru på at noe kommer til å skje før sommeren, men for al del, skulle det gjøre det, så greit for meg..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 mar 07, 16:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av algern0n
Han hadde jo også vært en solid forsterkning for å si det mildt, men jeg mener å huske at jeg hørte han ville hjem..?

Tviler på om klubber "over there" vil løse ut han for mange mill. kroner. Tipper han vurderer Norske klubber også. Bare tilbudet er godt nok. Han var vel en tur i Kristiansand og snakket med Start? Hvis jeg ikke husker feil? Gikk jo rykter om at FFK stod klar med masse penger for å kjøpe ut Sjøhage. Kanskje de ønsker å bruke disse pengene på en midtbanespiller i stedet,hvis den rette dukker opp? Bernier kan kanskje være en slik spiller?

Som sagt han hadde vært en massiv forsterkning. Om det er penger det er snakk om kunne han nok fått seg en kontrakt i utlandet som er langt bedre enn hva FFK kan tilby (Galatassaray var f.eks. etter han for noen år siden, men Tromsø nektet å selge). Jeg forstod det slik at han ville hjem, uavhenig av sportslige omstendigheter.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 30 mar 07, 17:00
Opprinnelig postet av paco

Jeg sier det samme som mange andre her inne,det er ennå tid og jeg "tror" det vil skje noe i nær fremtid.



word

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 mar 07, 18:10
Det er en spiller det jobbes med for øyeblikket. Har dette fra sikre kilder. Man jobber med overgangspapirer og slikt. Harry Hansen har jobbet med dette i hele dag. Spilleren skal visstnok være fra Irland, mer er jeg ikke sikker på. Spennende å se hva som skjer.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 mar 07, 18:19

Sjekk ut denne irske klubben, 9 januar så skriver de at Hoås er linket til klubben, snakker vi en byttehandel her?

http://www.derrycityfc.net/season/07/grapevine/#

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 mar 07, 18:21
Nå har vel Grønnis sagt at Hoås blir en viktig spiller i angrepet vårt i år, så tviler..

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 mar 07, 18:22
Rart at dette ikke er lekket ut før?

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 mar 07, 18:24
Enig. Men jeg har dette fra meget sikre kilder. Eneste problemet er om man får papirene i orden før overgangsvinduet stenger.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 mar 07, 18:25
Vet du navnet på han

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 mar 07, 18:27
Nei, desverre. Er ganske oppgitt over min kilde som ikke fikk med seg navnet. Kilden er ikke av de mest fotballintresserte, men har alikevel info..:o)

Men som jeg skrev, ikke garantert sikker på at han er irsk heller. Men at en spiller er på vei er 100% sikkert.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 mar 07, 18:29
ok, du får snakke med kilden din igjen.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 07, 19:53
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Sjekk ut denne irske klubben, 9 januar så skriver de at Hoås er linket til klubben, snakker vi en byttehandel her?

http://www.derrycityfc.net/season/07/grapevine/#

 

Og øverst på siden:

The Grapevine 2007

This is a page containing rumours.  Please bear in mind that we make no claims of their accuracy and in fact most of them never turn out to be true!!!

---------------------------

Norgesmester


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 mar 07, 20:18
Endret: 30 mar 07, 20:25
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Sjekk ut denne irske klubben, 9 januar så skriver de at Hoås er linket til klubben, snakker vi en byttehandel her?

http://www.derrycityfc.net/season/07/grapevine/#

 

Kanskje vi har en Brenne-erstatter i Derry City? Hva med denne karen? Mest-scorende midtbanespiller i den Irske ligaen.

Ciaran Martyn

Martyn is an attacking midfielder with an eye for goal, Martyn hit 15 goals in all competitions in 2006 including two spectacular strikes away to Gretna.

This made him City second highest scorer, and fourth highest in the League. He was the top scoring midfielder and his strikes were a key part of City`s push for the League title.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 mar 07, 21:08

Opprinnelig postet av solano2
Nei, desverre. Er ganske oppgitt over min kilde som ikke fikk med seg navnet. Kilden er ikke av de mest fotballintresserte, men har alikevel info..:o)

Men som jeg skrev, ikke garantert sikker på at han er irsk heller. Men at en spiller er på vei er 100% sikkert.

Når jeg tenker meg etter. På de britiske øyene,så er vel overgangsvinduet stengt. Gjelder vel i Irland også?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 07, 21:12
Tenkte på det samme, men var ikke sikker, og trodde det kanskje fortsatt var åpent, siden ingen hadde påpekt det...

---------------------------

Norgesmester


Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 30 mar 07, 21:17
Endret: 30 mar 07, 21:17

Britiske klubber kan ikke kjøpe, men selge er det ingen restriksjoner på såvidt jeg vet.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 30 mar 07, 21:31
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Sjekk ut denne irske klubben, 9 januar så skriver de at Hoås er linket til klubben, snakker vi en byttehandel her?

http://www.derrycityfc.net/season/07/grapevine/

Source: Internet Rumour

?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 mar 07, 22:00
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Sjekk ut denne irske klubben, 9 januar så skriver de at Hoås er linket til klubben, snakker vi en byttehandel her?

http://www.derrycityfc.net/season/07/grapevine/#

 

Kanskje vi har en Brenne-erstatter i Derry City? Hva med denne karen? Mest-scorende midtbanespiller i den Irske ligaen.

Ciaran Martyn

Martyn is an attacking midfielder with an eye for goal, Martyn hit 15 goals in all competitions in 2006 including two spectacular strikes away to Gretna.

This made him City second highest scorer, and fourth highest in the League. He was the top scoring midfielder and his strikes were a key part of City`s push for the League title.

Folk i FFK-systemet snakket om å erstatte Brenne etter at han forsvant. Vi har enda ikke fått en.Må bare si at denne Martyn må virker veldig interessant for FFK i så måte. Ikke umulig de har jobbet med en spiller fra Derry i lang tid. Kan hende de har tilbudt en byttehandel med Hoås også.Derry har nok helt sikkert vurdert Hoås.Et navn som Hoås,kan bare ikke plutselig dukke opp i løse luften i et forum i Irland. 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 mar 07, 22:06

Var nok ikke bare løse rykter på internett, sjekk denne, søk på hoås på denne siden dere.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Derry_City_F.C.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 23 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f