Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili: Vurderer flere kjøp.

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 23 8

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 mar 07, 15:19
Endret: 27 mar 07, 15:21
Siste nytt i sagaen om Sjöhage. Originalartikkel her.

Tviler sterkt på at han blir FFK-spiller - i hvert fall i dette overgangsvinduet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 27 mar 07, 15:43
Endret: 27 mar 07, 15:46
I intervjuet "før kampen" på radio fredrikstad slår Grønis kategorisk fast at det ikke kommer noen fra Elfsborg i dette vinduet. Lydspor

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 mar 07, 16:01
Jeg lurer på hva godeste herr T. Olsen mener vi skal glede oss til ved ukeslutt nå??

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 27 mar 07, 16:24

Det har jo vært kontakt mellom partene. Noe alle viste. Da tok vel herr. Olsen en sjans. "Jeg vet noe som ikke dere vet".

Hadde han fått rett. Tror han vi sikkert ville sett opp til han. Men herr. Olsen du bommet totalt.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 mar 07, 16:27
Jasså, sitter foran pcen på en dag som denne.. på jobb eller? Kjipt med tapet i finalen på lørdag.. Hehe.. fy fane beavers er kjipe og spille mot..

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 27 mar 07, 16:38
Surt tap om Lørdagen ja. Sitter foran pc nå vettu. Må jo følge med guttanne. Ikke på jobb. Faen er Martinsen skadet også. Ser ikke lyst ut.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mar 07, 17:29

Fredrikstad vill gärna ha Sjöhage

[Idag 07:53] SPORT Köpa?
Kanske låna?
- Vi är intresserade av bådadera, säger Fredrikstads sportchef Morgan Andersen om en eventuell Joakim Sjöhage-flytt.

Fotboll Fredrikstad
Den norska klubben kontaktade Elfsborg för ett par dagar sedan.

- Vi gjorde en förfrågan om de var intresserade att släppa Sjöhage till oss.

Vad svarade Elfsborg?

- Det vill jag inte gå in på, men vi pratade aldrig om prislappen, så mycket kan jag säga. Vi ville mest kolla om möjligheten fanns.

Fredrikstad, som tränas av Elfsborgs-bekante Anders Grönhagen, har inte lämnat något konkret bud, enligt sportchefen Morgan Andersen.
Inte ännu, i alla fall.

- Vi ska ta ställning till det de närmaste dagarna. Men just nu känns det som att ett bud ligger rätt långt borta. Vi vet ju om att Elfsborg vill ha en bred trupp nu när de ska spela i Champions League.

www.bt.se/edrum.jsp


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 mar 07, 18:18
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Det har jo vært kontakt mellom partene. Noe alle viste. Da tok vel herr. Olsen en sjans. "Jeg vet noe som ikke dere vet".

Hadde han fått rett. Tror han vi sikkert ville sett opp til han. Men herr. Olsen du bommet totalt.

 


Jeg tror du bør jekke deg ned ett par hakk, kompis. Jeg tok ikke en sjans, jeg hater å ta sjanser, i alle fall om ikke edgen er der. Jeg har aldri sagt at spilleren denne tråden handler om har signert, jeg har heller ikke sagt at noen andre spillere har signert, jeg har bare sagt at dere kan se frem til enden på denne uken.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mar 07, 18:23
er det spådd fint vær?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 mar 07, 18:45

Opprinnelig postet av Fjedjik
I intervjuet "før kampen" på radio fredrikstad slår Grønis kategorisk fast at det ikke kommer noen fra Elfsborg i dette vinduet. Lydspor

Ja,ja...det var vel den sagaen for denne gangen,men den kan jo bli aktuell til sommeren igjen. Hørtes ut som Sjøhage kan være aktuell i fremtiden. Hvis Sjøhage fortsetter å slite benken frem til sommeren,så kan det kanskje være muligheter da.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 27 mar 07, 19:13
Endret: 27 mar 07, 21:57
Olsen, Hemsida,  2007-03-26
Hei, Joakim! Velkommen så mye til Norge`s cupmestere, nemlig Fredrikstad FK.
Det gleder mitt hjerte at en spiller av ditt kaliber endelig er signert. Som du sikkert
 vet er Norge et godt springbrett ut til Europa, eksemplene finnes i tusentalls.
Nivået i Norge blir stadig høyere, og det gleder meg å se at du er med på
å heve det! Vi snakkes på Stadion, Olsen

 

Hvis ikke dette var deg?????   Beklager jeg så mye 

 


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 27 mar 07, 19:58
Er vel ikke tvil om hvilken Olsen det er

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 mar 07, 21:09
Grönhagen sier dette til VGNett:

- Vi lider under alle skadene. Men alle lag får sine skader. Vi har den stallen vi har, og å finne noe på tre-fire dager blir uansett ikke lett, sier svensken.

Tror hverken det blir noe kontrakt på de to på prøve eller det kommer noen nye.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 mar 07, 21:12
Det siste vi trenger er i hvert fall nye desperate hastverksskjøp, slik vi holdt på i fjor sommer.

Så får man heller jobbe langsiktig og gjøre grundig research på spillere frem til sommeren - så kan vi slå til da.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 mar 07, 21:18
Helt enig, med mindre Høili åpner pengesekken på vid gap og vi henter inn en bøs klassespiller så får det heller vente.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 27 mar 07, 21:23

Opprinnelig postet av Costanza
Det siste vi trenger er i hvert fall nye desperate hastverksskjøp, slik vi holdt på i fjor sommer.

Så får man heller jobbe langsiktig og gjøre grundig research på spillere frem til sommeren - så kan vi slå til da.

Hørt det før?!  Samme gamle leksa. Grundig research kunne vært tatt i bruk for lenge siden. Hvis vi skal vente til sommerpausen med å handle kommer vi fort i den samme situasjonen situasjonen som de foregånde år. Greit om ffk ikke har råd/ ikke har intresenter som kan spytte inn midler, men at vi atter en gang starter forsent med evaluering av stallen er ikke bra. Jeg er klar over Grønis sene ankomst, men det var klubbens valg å benytte god tid til å ansette trener. Kanskje det var fornuftig å ha en møysomlig prosess, men valget var bevist fra ledelsen og da får de ta medaljens bakside.

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mar 07, 21:30
Viking har klart det, hvorfor kan ikke Terje Høili spytte ut med 4. millioner, slik at vi får en slik spiss www.fxt.no/tippeligaen/viking/article948676.ece

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 mar 07, 21:41
Opprinnelig postet av Patrioten
Viking har klart det, hvorfor kan ikke Terje Høili spytte ut med 4. millioner, slik at vi får en slik spiss www.fxt.no/tippeligaen/viking/article948676.ece
Har vel akkurat fått en ny spiss som heter Fofana og som går rett inn i første 11

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 mar 07, 21:58
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Olsen, Hemsida,  2007-03-26
Hei, Joakim! Velkommen så mye til Norge`s cupmestere, nemlig Fredrikstad FK.
Det gleder mitt hjerte at en spiller av ditt kaliber endelig er signert. Som du sikkert
 vet er Norge et godt springbrett ut til Europa, eksemplene finnes i tusentalls.
Nivået i Norge blir stadig høyere, og det gleder meg å se at du er med på
å heve det! Vi snakkes på Stadion, Olsen

 

Hvis ikke dette var deg?????   Beklager jeg så mye 

 



Ops, trodde ikke det var flere Olsen`er her på forumet, my bad..

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mar 07, 21:59

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten
Viking har klart det, hvorfor kan ikke Terje Høili spytte ut med 4. millioner, slik at vi får en slik spiss www.fxt.no/tippeligaen/viking/article948676.ece
Har vel akkurat fått en ny spiss som heter Fofana og som går rett inn i første 11

Tenkte på Sjøhage, eller en midtbanestjerne



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 23 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f