Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili: Vurderer flere kjøp.

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 23 4

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 mar 07, 12:44
Nei, men den svenske spissen som er aktuell lukter det fugl av.....

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 mar 07, 12:47

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, men den svenske spissen som er aktuell lukter det fugl av.....

Hvilken svensk spiss??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 mar 07, 14:48
Vet ikke hvem den svenske spissen er men de to det står om på forsiden er jeg ikke imponert over.

Virker desperat, spillere som har misykkes andre steder skal få en ny vår hos oss og forsterke stallen? Særlig....

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 mar 07, 15:06

Opprinnelig postet av bjorn
Vet ikke hvem den svenske spissen er men de to det står om på forsiden er jeg ikke imponert over.

Virker desperat, spillere som har misykkes andre steder skal få en ny vår hos oss og forsterke stallen? Særlig....

 

Har du sett dem siden du ikke er imponert? De har "mislykkes" på et nivå som kun de beste her hjemme har hevdet seg i. Kvisvik var jo heller ikke en suksess i Østerike.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 mar 07, 15:24
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av bjorn
Vet ikke hvem den svenske spissen er men de to det står om på forsiden er jeg ikke imponert over.

Virker desperat, spillere som har misykkes andre steder skal få en ny vår hos oss og forsterke stallen? Særlig....

 

Har du sett dem siden du ikke er imponert? De har "mislykkes" på et nivå som kun de beste her hjemme har hevdet seg i. Kvisvik var jo heller ikke en suksess i Østerike.



Du har ett poeng der, Kvisvik var en ingen suksess i Østerrike og skal man stikke fingern i jorda eller rumpen så har han ikke vært det her eller! Han lever på navnet sitt, en finesse her og der og fordi han er en morroklump.
Det forhindrer ikke meg i være skeptisk til spillere fra Europas bakgård som faktisk aldri klarte å hevde seg på høyt nivå, jeg regner ikke med den guttevalpen fra Østerrike er en reell kandidat til noe plass i vår stall!?

Det må i såfall være "oi den gutten har talent, han kan vi få brukt for om noen år" Er ikke DET vi trenger!!!

Kun mine tanker
SKEPTISK

Schkål

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 mar 07, 15:50
Nivået generelt i toppserien i Østerrike er neppe bedre enn i Norge. Meyer spiller for et av bunnlagene i denne serien, laget som ligger nest sist på tabellen, og er etter hva jeg kan forstå langt fra fast på laget.

Hvorfor skal vi tro at denne spilleren skal heve FFK hvis vi ønsker å være noe annet enn et bunnlag i Tippeligaen? Jeg tviler på at klubben han nå spiller for er bedre enn FFK - så hvorfor skal han plutselig være god nok for oss?

Kroaten er jeg litt mer positiv til. Han har tross alt, ganske nylig, spilt en del kamper for Hajduk Split - og det er en god klubb. Jeg synes også det er riktigere å hente en spiller utenfra nå som har noen år bak seg på bra nivå. Kroaten er 26 år. Spilleren fra Østerrike er 20.

Lovende spillere har vi nok av fra før og vi trenger ikke hente flere av de fra utlandet. Vi har en meget god junioravdeling til sånt.

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 24 mar 07, 15:53

Bare tull å hente slike spillere. Dette her er ren å skjær "STALLFYLL" . . Går vel faen mæ å legge lista litt høyere. Vi har nok av spillere som vi skal håpe skal "slå ut i blomst" . Skal vi hente noen må det være noen som forsterker laget. Hvis ikke er det bedre å gi juniorene en sjans.  Er ganske sikker på om vi finner den spilleren. Er Høili ikke vanskelig å be. Tror f.eks at vi fort kunne ordnet Tommy Svindal Larsen.  Selvom jeg føler at det er en ofensiv midtbane spiller vi hadde trengt.   Kanskje ikke pent sagt. Men disse spillerne vi nå får på prøvespill. Tror jeg er SØPPEL.                         

 

                                                          


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mar 07, 16:12

Er skuffet over at investorpoolen ikke har mer midler å bidra med enn å hente slike spillere. Terje Høili er god for milliadrer, da burde han åpne pungen mer, synes nesten det er fornærmelse, når man vurderer en østerikerer på bunnnivå.

Den andre spilleren er kanskje ok, men hadde forventet meg mer kvalitet og ikke kvantitet.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 mar 07, 16:16
Opprinnelig postet av Patrioten

Er skuffet over at investorpoolen ikke har mer midler å bidra med enn å hente slike spillere. Terje Høili er god for milliadrer, da burde han åpne pungen mer,


Synes det er ganske frekt å klage på en person som var med å redde klubben fra konkurs..

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 mar 07, 16:23
Opprinnelig postet av Patrioten

Er skuffet over at investorpoolen ikke har mer midler å bidra med enn å hente slike spillere. Terje Høili er god for milliadrer, da burde han åpne pungen mer, synes nesten det er fornærmelse, når man vurderer en østerikerer på bunnnivå.

Den andre spilleren er kanskje ok, men hadde forventet meg mer kvalitet og ikke kvantitet.

 

Spillere som er av den kvaliteten du etterspør kommer ikke til Norge og Fredrikstad. Ikke fra sentrale Europa i hvertfall.

 

Kritikken din av Høili sin vilje til å bruke penger på FFK er ikke bare på jordet, men på feil jorde.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 24 mar 07, 16:24
Er enig i det du sier "Patrioten". Selvom Terje Høili er mange mange millionær. Er det ikke bare å strø seg rundt med penger heller. Men er ganske sikker på at han hadde åpnet lommeboka hvis det var sånn. Han vill klubben beste. Å har vel også sagt at han legger penger på bordet for å erstatte "Brenne" . Men disse to prøvespillerne er ikke en erstatter for han er jeg redd. Greit de vill skyte gullfuglen. Billig. Og håpe på at den personen slår til. Vi har for mange slike i klubben fra før av.   Skal vi hente noen. Så bør det være mer kvalitet. Prøvespillere så snær seriestart . BARE TULL.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mar 07, 16:32
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Patrioten

Er skuffet over at investorpoolen ikke har mer midler å bidra med enn å hente slike spillere. Terje Høili er god for milliadrer, da burde han åpne pungen mer,


Synes det er ganske frekt å klage på en person som var med å redde klubben fra konkurs..

Du vet like godt som meg at jeg ikke klager på det han gjorde i fjor. Men, i forhold til de spillerne som kommer på trening.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 mar 07, 16:36

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Er enig i det du sier "Patrioten". Selvom Terje Høili er mange mange millionær. Er det ikke bare å strø seg rundt med penger heller. Men er ganske sikker på at han hadde åpnet lommeboka hvis det var sånn. Han vill klubben beste. Å har vel også sagt at han legger penger på bordet for å erstatte "Brenne" . Men disse to prøvespillerne er ikke en erstatter for han er jeg redd. Greit de vill skyte gullfuglen. Billig. Og håpe på at den personen slår til. Vi har for mange slike i klubben fra før av.   Skal vi hente noen. Så bør det være mer kvalitet. Prøvespillere så snær seriestart . BARE TULL.

 

Svinndal Larsen er et bra alternativ på midten...Han er en Andresen type som hater og tape...Høili er faktisk milliardær...dette burde være mulig... Svinndal er gammel, men god.. skål æ spurven

---------------------------

Heia FFK


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 mar 07, 16:55
Hallooo... Det er vel ikke skammelig at folk med mye penger velger å bruke dem på noe annet enn ffk!? drøy påstand...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 mar 07, 17:06
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Bare tull å hente slike spillere. Dette her er ren å skjær "STALLFYLL" . . Går vel faen mæ å legge lista litt høyere. Vi har nok av spillere som vi skal håpe skal "slå ut i blomst" . Skal vi hente noen må det være noen som forsterker laget. Hvis ikke er det bedre å gi juniorene en sjans.  Er ganske sikker på om vi finner den spilleren. Er Høili ikke vanskelig å be. Tror f.eks at vi fort kunne ordnet Tommy Svindal Larsen.  Selvom jeg føler at det er en ofensiv midtbane spiller vi hadde trengt.   Kanskje ikke pent sagt. Men disse spillerne vi nå får på prøvespill. Tror jeg er SØPPEL.                         

 

                                                          



Må du roe deg litt her a? Hva sier d om d tarhelt feil og dem er dritgode :)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 24 mar 07, 18:03
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, men den svenske spissen som er aktuell lukter det fugl av.....

Hvilken svensk spiss??

Jeffrey Aubynn?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 24 mar 07, 18:06

Hælle E...   . Faen vi tapte finalen idag .  Men svar på ditt innlegg: De er ikke  bra. Tror jeg. He he Hadde de spilt på et høyere nivå.     Og til deg Lex .   SKÅÅÅÅÅL  .    Gutta som vil ha TOMMY SVINDAL LARSEN


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 24 mar 07, 18:07
Jeffrey Aubynn   : STØTTER DEN

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 mar 07, 23:34
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, men den svenske spissen som er aktuell lukter det fugl av.....

Hvilken svensk spiss??

Jeffrey Aubynn?

Tror jeg ikke. Hvis det er snakk om en spiss. Aubynn er først og fremst midtbanespiller(kant).

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 mar 07, 12:24

g.m.....



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 23 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f