Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivorianerne klare

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 mar 07, 15:55

Opprinnelig postet av FFK1903
Bare så synd at denne saken har tatt så lang tid. Med så mye forviklinger og publisitet så øker også forventningene til disse unggutta. Det er bare å se på svarene her inne det, enkelte jubler jo over evne over spillere som vi ikke vet engang kommer til å passe godt inn i FFK. Hadde disse kommet ut av det blå en dag og fått kontrakt så hadde vel de fleste vært skeptiske, slik som til alle andre spillere vi har hentet inn. Nå fremstår de som Gud og Messias på en gang.

Er redd at de fleste kommer til å bli skuffet om de tror at disse to alene skal heve FFK veldig. De kan slå til, men det er ingen garanti for dette. Jeg har selv troen på at de kan slå til, men det er ikke gjort på 1-2-3. Det er noen og tjue dager til seriestart, de har nesten ikke fått noen treninger med spillerne, blitt innlemmet i systemet til Grönis, de starter egentlig på blanke ark nå. Alle samtaler må vel fortsatt gå via en tolk? Så spørs det da hvor godt tolken er til å videreformidle det Grönis sier.

Men men, det er jo hyggelig å se at folk er positive til nye spillere, selv om fallhøyden kan bli veldig stor om de ikke slår til fra dag en, slik det ser ut som mange forventer at de skal gjøre.

PS: De siste innleggene ser helt malplassert ut, vet ikke hva årsaken er, men jeg har i hvert fall sendt melding til de som har peiling, så da trenger ikke det eventuelt å kommenteres :)

Jeg tror det er liten tvil om potensialet til disse spillerene. Håper virkelig at de får det ut i Tippeligaen,og at de fort tilpasser seg miljøet her i Fredrikstad. Disse spillerene koster 10 mill. Tipper prisen hadde vært minst det dobbelte,hvis vi skulle ha kjøpt disse spillerene fra en Norsk klubb. Jeg er ganske sikker på at de slår til. Men det kan kanskje gå en stund. Viktig for oss supportere å være tålmodige med dem og gi dem den oppmuntringen dem trenger på banen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 21 mar 07, 20:54
video på www.f-b.no nå!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 mar 07, 21:35
Endret: 21 mar 07, 21:36
Ser ut som Fofana har fått nr 20 og Kouadio har fått nr 26. Morro å se gutta på TV2-sporten. Vi så når de fikk opphold og arbeidstillatelse på politistasjonen. Kouadio har lært seg å snakke Fredrikstad dialekt også. Han sa bare "det årnær sæ" he he he...helt konge!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 mar 07, 22:05
Det blir Royal League om disse gutta blir lenge nok.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mar 07, 19:03

Opprinnelig postet av T.Olsen
Det blir Royal League om disse gutta blir lenge nok.

Etter å ha sett dem idag vil jeg si det er den største bekymringen. Hvor lenge blir disse gutta i Norge?

Får krysse fingre og håpe at de i alle fall blir to år. Så vi får glede av dem i Royal League også!  


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 22 mar 07, 22:23
Endret: 22 mar 07, 22:52

Morro! Dem herja jo i dag!


MOD: Slettet fem-seks identiske innlegg :)

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 mar 07, 22:32
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Morro! Dem herja jo i



Føler du ikke at du har skrevet nok ganger nå?

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 mar 07, 19:30
mulig det er jeg som surrer nå, men hvis west blir spilleklar snart nå, da har vi 3 spillere utenfra EU, men ble regelen forandret nå? at vi kan stille med 3 ikke EU spillere i samme kamp? eller roter jeg fælt nå? hvis jeg ikke surrer, og west forblir skadefri, da ser det brått lysere ut fremover på banen... hmmmm...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 mar 07, 19:33

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
mulig det er jeg som surrer nå, men hvis west blir spilleklar snart nå, da har vi 3 spillere utenfra EU, men ble regelen forandret nå? at vi kan stille med 3 ikke EU spillere i samme kamp? eller roter jeg fælt nå? hvis jeg ikke surrer, og west forblir skadefri, da ser det brått lysere ut fremover på banen... hmmmm...

Vi kan spille med 3 ikke-eu spillere på banen samtidig

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 08 mai 07, 14:09

Må dra opp denne tråden nå pga

att nå som de fleste har fått med seg

så rykket charlton ned her om dagen.

Da frykter jeg at de mulig vil hente våre ivorianere pga

døm vil ha gode spillere så de rykker opp ijen.

Håper jeg selfølgelig tar feil men......


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 07, 14:13
Opprinnelig postet av Martin

Må dra opp denne tråden nå pga

att nå som de fleste har fått med seg

så rykket charlton ned her om dagen.

Da frykter jeg at de mulig vil hente våre ivorianere pga

døm vil ha gode spillere så de rykker opp ijen.

Håper jeg selfølgelig tar feil men......


De er vel fortsatt milevis unna å få arbeidstillatelse i engelsk fotball...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 mai 07, 14:17
Opprinnelig postet av Martin

Må dra opp denne tråden nå pga

att nå som de fleste har fått med seg

så rykket charlton ned her om dagen.

Da frykter jeg at de mulig vil hente våre ivorianere pga

døm vil ha gode spillere så de rykker opp ijen.

Håper jeg selfølgelig tar feil men......

Tror ikke det er noe fare for det enda. Charlton rykker ned i en liga som er hakket over tippeligaen. Da bør de være blandt de aller beste spillerene i Tippeligaen,før de er gode nok for Charlton.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 08 mai 07, 15:20
De kan, som Costanza sier bare glemme arbeidstillatelse i England nå. De er faktisk mye strengere enn Norge, og når kun en av de har spilt 4 serie kamper, mens den andre har hatt ett eller to innhopp, tviler jeg på at Engelske myndigheter ser på gutta som en absolutt nødvendighet for det sportslige i England.

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 mai 07, 15:29
Opprinnelig postet av benksliter`n
noe fare for det enda. Charlton rykker ned i en liga som er hakket over tippeligaen. Da bør de være blandt de aller beste spillerene i Tippeligaen,før de er gode nok for Charlton.


Jeg har sett mange oppgjør i championship league som vitner om det motsatte, nemlig at de aller fleste tippeligalag ville ha hevda seg meget brukbart i den ligaen.

Joda, engelske lag har trøkk og alt det, men det taktiske er forferdelig dårlig, og det er bare unntaksvis at det finnes trenere men idé om hvordan man skal spille for å lage underholdning såvel som resultater.

For ikke så lenge siden så jeg to oppgjør hvor lag i opprykksstriden i CSL var involvert ( Wolverhampton - Birmingham og Stoke - Hull), og jeg ble ikke imponert over taktikk, teknikk og trøkk. Det var for å si det mildt ganske slapt i lange perioder, og angrepsvilja var liten, sjøl i kampsituasjoner som burde tilsi noe annet.

Jeg tipper FFK hadde klart seg helt fint i CSL, faktisk.

Sånn sett skal ikke Ivorianerne spille veldig stabilt godt før de er aktuelle for CSL, er jeg redd... Men det blir nok uansett, i det verste tenkelig tilfellet ikke før til høsten...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 mai 07, 16:13

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av benksliter`n
noe fare for det enda. Charlton rykker ned i en liga som er hakket over tippeligaen. Da bør de være blandt de aller beste spillerene i Tippeligaen,før de er gode nok for Charlton.


Jeg har sett mange oppgjør i championship league som vitner om det motsatte, nemlig at de aller fleste tippeligalag ville ha hevda seg meget brukbart i den ligaen.

Joda, engelske lag har trøkk og alt det, men det taktiske er forferdelig dårlig, og det er bare unntaksvis at det finnes trenere men idé om hvordan man skal spille for å lage underholdning såvel som resultater.

For ikke så lenge siden så jeg to oppgjør hvor lag i opprykksstriden i CSL var involvert ( Wolverhampton - Birmingham og Stoke - Hull), og jeg ble ikke imponert over taktikk, teknikk og trøkk. Det var for å si det mildt ganske slapt i lange perioder, og angrepsvilja var liten, sjøl i kampsituasjoner som burde tilsi noe annet.

Jeg tipper FFK hadde klart seg helt fint i CSL, faktisk.

Sånn sett skal ikke Ivorianerne spille veldig stabilt godt før de er aktuelle for CSL, er jeg redd... Men det blir nok uansett, i det verste tenkelig tilfellet ikke før til høsten...

Jeg har også vært på flere CSL-kamper og jeg følger serien tett,ettersom jeg har Stoke som favorittlaget mitt der.Det er nivåforskjell på Tippeligaen og CLS.Økonomisk,taktisk,profesjonellt nivå,teknikk osv.

Koren gikk til WBA ved nyttår. Han har nå spillt 20 kamper og har scoret 1 mål(i siste kamp nå WBA vant 7-0 mot et lag som ikke hadde noe å spille for) Han er en helt ordinær midtbanespiller i CLS selv om han var stor stjerne i Tippeligaen.

Mifsud gikk til Cventry ved nyttår.Han har spillt 23 kamper og har scoret 3 mål.Også ordinær angrepsspiller i CLS.

Her er en liste over de som virkelig vet hvor målet står i CLS.

Totalt sett i Tippeligaen,så er det ikke mange spillere jeg kunne tenkt meg til Stoke.

 

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 mai 07, 00:35
Hadde gjerne sett geordien Michael Chopra i FFK   

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 mai 07, 10:51
Det var veldig bra for FFK at Charlton rykket ned

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 09 mai 07, 11:19
Opprinnelig postet av paco
Det var veldig bra for FFK at Charlton rykket ned

Utdyp gjerne den påstanden der litt. Hvorfor er det veldig bra for FFK?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 mai 07, 14:13
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av paco
Det var veldig bra for FFK at Charlton rykket ned

Utdyp gjerne den påstanden der litt. Hvorfor er det veldig bra for FFK?
Blir lettere og beholde spillerne selv,både på grunn av arbeidstillatelse og at Charlton vil forsterke laget sitt for snarlig opprykk igjen

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 mai 07, 14:20
Charlton rykker ned i en liga som ligger nærmere nivået til Fofana enn Premier League. Kravet for hva som er ytterst nødvendig for virksomheten er relativt. Hvordan nedrykket til Charlton er positivt for FFK med tanke på å beholde Fofana & co er for meg en gåte.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340