Husk meg
Brukernavn
Passord

Lav terskel for stenging av tråder

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 19 mar 07, 21:36
Jeg har i det siste opplevd at to av mine tråder har blitt stengt.

Hvorfor det?

Det må da være lov å diskutere ledelsen her på forumet, dermed skjønner jeg ikke helt problemet med mine tråder. Jeg trodde dette forumet var et åpent nettsted hvor man kunne komme med sine meninger, og høre respons fra andre på disse - men den gang ei.

Kanskje dere mener at kranglingen i ledelsen ikke er relevant FFK-stoff, men da må dere nesten si det.  Ikke bare signere mine innlegg med MOD: Stenger denne...
Håper dere kan komme med nærmere begrunnelser i fremtiden, slik at vi kanskje kan holde flere diskusjoner som ikke kun omhandler FFK`s 11 menn.

For dere som er interresert, dette passet ikke inn på forumet:
Det er nå krangling om hvem som skal klippe snora på nye stadion, krangling om det meste, faktisk, tydelig at flere bare er der for pr`en sin skyld.
Vet om flere som kommer til å trekke seg pga. denne kranglingen.
Blir spennende å se hvor mange som blir igjen dersom FFK rykker ned.

"Å sole seg i glansen er ok, men bare når du har en del av æren for den selv"


---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 19 mar 07, 21:46
Kan vel svare for meg. Jeg stengte den siste tråden, med noe jeg følte var en grei begrunnelse. Du har postet akkurat samme innlegg tre ganger før. En gang i en egen tråd, som ble stengt (ikke av meg, aner ikke hvem, men også der ble det gitt en begrunnelse). I tillegg har du postet samme innlegg i stadiontråden og tråden med tittelen "Dramatikk i FFK leiren".  Etter min mening, så burde det holdt lenge å poste det i en tråd. Grunnen til at den ble stengt, fra min side, var ikke på grunn av innholdet, men på grunn av at du har postet det samme opptil flere ganger før.

Tråden som ble stengt ligger forøvrig her

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 mar 07, 21:59
Endret: 19 mar 07, 22:02
Opprinnelig postet av T.Olsen
Kanskje dere mener at kranglingen i ledelsen ikke er relevant FFK-stoff, men da må dere nesten si det.  Ikke bare signere mine innlegg med MOD: Stenger denne... Håper dere kan komme med nærmere begrunnelser i fremtiden, slik at vi kanskje kan holde flere diskusjoner som ikke kun omhandler FFK`s 11 menn.


Ingen av dine tråder har blitt stengt med "Stenger denne" som "begrunnelse". Det var jeg som stengte den første tråden, der står det klart og tydelig at trådens overskrift var dårlig ("krangling" gir ingen god beskrivelse av tråden) og ei heller skjønte jeg egentlig hva du ville med innlegget. Var det ledelsen du ville diskutere eller hvem som skulle klippe snoren? Jeg regner med det var førstenevnte, altså at det var ledelsen du ville diskutere, og det skrev jeg også i begrunnelsen, nemlig at ledelsen kan diskuteres i allerede ekstirende tråder.

Du har med det fått to begrunnelser på hvorfor tråden ble stengt, hva mer kan du egentlig forlange? Hvordan du får det til å høres ut som vi sensurerer bort diskusjoner vedrørende krangling i ledelsen skjønner jeg heller ikke, utifra begrunnelsene du har fått. Begge de identiske innleggene du postet etter at jeg stengte tråden din står der fortsatt uberørt. Så hvorfor du starter en ny tråd et døgn senere med akkurat samme tema skjønner jeg ikke. Det minner litt om VGs diskusjonsforum der folk lager nye tråder fremfor å bruke de som allerede er laget, kun for at de skal få flere til å se sitt innlegg.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 19 mar 07, 22:02
Altså, det med at emnetittelen var dårlig kan jeg si meg enig i.
Men burde jeg ikke da få en sjanse til å endre den før tråden faller i søppla?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 mar 07, 22:04

Opprinnelig postet av T.Olsen

For dere som er interresert, dette passet ikke inn på forumet:
Det er nå krangling ... blablabla

Lite spennende å lese et såpass ullent innlegg, du sier jo ingen ting når du ikke kommer med mer info enn det du kommer med der. Da hjelper det ikke å lese NØYAKTIG det samme innlegget 4-5 forskjellige steder.

---------------------------

Norgesmester


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 mar 07, 22:05
Opprinnelig postet av T.Olsen
Altså, det med at emnetittelen var dårlig kan jeg si meg enig i.
Men burde jeg ikke da få en sjanse til å endre den før tråden faller i søppla?


Hadde det kun vært emnetittelen som hadde vært dårlig, så hadde jeg med sikkerhet bare endret den selv til noe mer beskrivende og lagt inn en fotnote om at du bør huske på en bedre overskrift neste gang. Det som er hovedårsaken til at jeg stengte den er at vi prøver å samle diskusjonene, ikke at et lite rykte om snorklipping blir en egen tråd, med mindre det skulle dukke opp noe konkret som fortjener egen tråd.

Ditt innlegg har dermed ikke blitt sensurert på noen måte, det var bare på feil sted. Hadde det blitt sensurert så hadde også dine to andre innlegg blitt fjernet, men de står som sagt urørt ennå.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 mar 07, 19:53
Ok, da er saken løst

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340