Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Hønefoss

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 mar 07, 22:41

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Men steget fra Jr til Senior


Med tanke på kvalitetsnivået på norsk fotball blir det vel for dem å ta steget fra juniorfotball til guttefotball. Mye det samme som om Bjørkøy skulle begynt på bedriftslaget til Stabburet.



Du har forøvrig sannsynligvis helt rett i betraktningene dine rundt trykket som det er i media og fra supportere. Se bare på diskusjonen i denne tråden - Hoås blir både omtalt som banens beste OG en inkompetent seigmann.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 07, 23:16
Må bare legge til at jeg hadde en serdeles hyggelig prat med Grønis idag også.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mar 07, 23:19
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Må bare legge til at jeg hadde en serdeles hyggelig prat med Grønis idag også.


Og hva gikk det ut på ??

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 mar 07, 23:19

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Må bare legge til at jeg hadde en serdeles hyggelig prat med Grønis idag også.

Hva fikk du ut av han da?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 07, 23:30
Ikke så mye, men han smilte og virket veldig fornøyd.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mar 07, 23:51
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ikke så mye, men han smilte og virket veldig fornøyd.


Da kan det ikke ha vært mye til samtale. Sa du bare hei til han kanskje ??

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 mar 07, 23:53
Bare litt løst prat.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 mar 07, 00:12
Har selv hatt flere hyggelige samtaler med denne mannen med den utrolig flotte manken. Grønern, eller skrønern, som jeg kaller ham, er en særdeles hyggelig kar. Mannen som dro fra sin hjemby som 16 åring for å bli fotballspiller, hadde masse fornuftig å fortelle meg, blandt annet at han vil kjøre et 442-system, som noen få kanskje kjente til fra før. må bare legge til at han er en veldig hyggelig kar, og at han kommer til å ha kjempe suksess med FFK!

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mar 07, 08:52

Opprinnelig postet av T.Olsen
Har selv hatt flere hyggelige samtaler med denne mannen med den utrolig flotte manken. Grønern, eller skrønern, som jeg kaller ham, er en særdeles hyggelig kar. Mannen som dro fra sin hjemby som 16 åring for å bli fotballspiller, hadde masse fornuftig å fortelle meg, blandt annet at han vil kjøre et 442-system, som noen få kanskje kjente til fra før. må bare legge til at han er en veldig hyggelig kar, og at han kommer til å ha kjempe suksess med FFK!

 

Ja jeg trur det er få som visste at han ville spille 4 4 2 siden han sa det på pressekonferansen. Og siden han har spilt det i treningskampene.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 mar 07, 03:55
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av T.Olsen
Har selv hatt flere hyggelige samtaler med denne mannen med den utrolig flotte manken. Grønern, eller skrønern, som jeg kaller ham, er en særdeles hyggelig kar. Mannen som dro fra sin hjemby som 16 åring for å bli fotballspiller, hadde masse fornuftig å fortelle meg, blandt annet at han vil kjøre et 442-system, som noen få kanskje kjente til fra før. må bare legge til at han er en veldig hyggelig kar, og at han kommer til å ha kjempe suksess med FFK!

 

Ja jeg trur det er få som visste at han ville spille 4 4 2 siden han sa det på pressekonferansen. Og siden han har spilt det i treningskampene.

 

Kan hende var T.Olsen sitt innlegg en smule sarkastisk?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mar 07, 22:21
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av T.Olsen
Har selv hatt flere hyggelige samtaler med denne mannen med den utrolig flotte manken. Grønern, eller skrønern, som jeg kaller ham, er en særdeles hyggelig kar. Mannen som dro fra sin hjemby som 16 åring for å bli fotballspiller, hadde masse fornuftig å fortelle meg, blandt annet at han vil kjøre et 442-system, som noen få kanskje kjente til fra før. må bare legge til at han er en veldig hyggelig kar, og at han kommer til å ha kjempe suksess med FFK!

 

Ja jeg trur det er få som visste at han ville spille 4 4 2 siden han sa det på pressekonferansen. Og siden han har spilt det i treningskampene.



Vi visste at han skulle spille 4-4-2  før han kom til FFK.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 22 mar 07, 18:06

Opprinnelig postet av bjervell
Må si at den liveoppdateringa de serverer på ringblad.no er noe f-b bør vurdere å bli med på!

hvis ikke jeg tar helt feil så jobber Marius Raae i Demokraten...
demokraten.no/fotball/live/

Må si Demokraten.no (a-pressen?) gjør det noe bedre på denne biten enn f-b.no

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 mar 07, 18:34
Noen som faktisk var på kampen og som har kommet tilbake og kan fortelle om hvordan Fofana og Koaudio var, en litt mer utfyllende rapport ?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mar 07, 18:48

Opprinnelig postet av Shadar
Noen som faktisk var på kampen og som har kommet tilbake og kan fortelle om hvordan Fofana og Koaudio var, en litt mer utfyllende rapport ?

Var på kampen. Fofana imponerte meg helt i senk. Vanvittig teknisk, hurtig og klok i alt han gjorde. Ventet han ville score om han bare fikk én mulighet - og det gjorde han. Har ingenting negativt å si, helt Edu-klasse.

Kouadio viste at han manglet hurtighet, men han tar det godt igjen med vanvittig dribleferdighet. Fant kanskje ikke rollen sin i laget like imponerende fort som Fofana, men han kommer utvilsomt til å gjøre nytte for seg han også. De to sammen vil gjøre livet surt for mangt et TL-forsvar, den saken er sikker.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 mar 07, 18:50
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Shadar
Noen som faktisk var på kampen og som har kommet tilbake og kan fortelle om hvordan Fofana og Koaudio var, en litt mer utfyllende rapport ?

Var på kampen. Fofana imponerte meg helt i senk. Vanvittig teknisk, hurtig og klok i alt han gjorde. Ventet han ville score om han bare fikk én mulighet - og det gjorde han. Har ingenting negativt å si, helt Edu-klasse.

Kouadio viste at han manglet hurtighet, men han tar det godt igjen med vanvittig dribleferdighet. Fant kanskje ikke rollen sin i laget like imponerende fort som Fofana, men han kommer utvilsomt til å gjøre nytte for seg han også. De to sammen vil gjøre livet surt for mangt et TL-forsvar, den saken er sikker.

Amen

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mar 07, 18:55
På vei ut hørte jeg kommentaren "svart magi". En meget treffende bemerkning!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 mar 07, 18:57
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På vei ut hørte jeg kommentaren "svart magi". En meget treffende bemerkning!
Kansje Fofana og Toth vil passe i sammen,ble svært skuffet over Hoås.

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 22 mar 07, 18:59
Det var deilig å se de endelig i aksjon, bedre enn forventet syntes jeg de var. Syntes også Vidar Martinsen imponerte, men kan kanskje bli litt lik Raio i spillestil, eller? Ellers ser jeg at Tarik blir litt malplasert på kant i 442

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 mar 07, 19:03
Gikk Fofana opp på topp og Tarek ned på kanten da Berg ble skadet?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mar 07, 19:08
Endret: 22 mar 07, 19:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Gikk Fofana opp på topp og Tarek ned på kanten da Berg ble skadet?

Nettopp.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340