Husk meg
Brukernavn
Passord

Betyr dette at det kommer en spiss?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 mar 07, 17:53

Opprinnelig postet av paco
Er ikke West tilbake på trening da?de fleste her inne ser tydligvis på han som en gud,så med Fofana og West i to spann på topp så får vi kansje seriens beste spisspar så hvorfor mener de samme personene at vi har et spiss problem?

Må si jeg nesten har sluttet å regne med West. I hvilken forfatning vil han være etter så lange og mange avbrekk dem siste åra? Og hvor lang tid tar det før han blir skadet igjen...... Da har jeg mer tro på en av ivrianerene. Ihvertfall hvis dem er halvparten så gode som noen forespeiler.....


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 07, 07:42
Endret: 14 mar 07, 14:01

Ingen plan-B i FFK

Dersom det skjærer seg med de to ungguttene fra Elfenbenskysten, har FFK ingen plan-B for å skaffe en erstatter for Simen Brenne.

–Det er verken praktisk eller økonomisk mulig. Skal vi hente andre spillere som er like gode som de to fra Elfenbenskysten, vil det koste mange millioner, slår Morgan Andersen fast.

–Har dere vært i samtaler med klubbens investorer om saken?

–Vi har kontinuerlig kontakt med vårer støttespillere, men vi kan ikke knytte oss opp mot to andre spillere nå. Vi har ikke råd til å ha doble forpliktelser hvis saken løser seg slik vi håper. I hvert fall kan ikke jeg innestå for det. Da måtte vi dessuten fjerne flere spillere fra dagens spillerstall, påpeker Andersen til www.demokraten.no/lokalsport/article2645467.ece

Kanskje betyr det at FFK har fått klarsignal fra NFF om at de har fått a.o.t. Men, at det skal holdes hemmelig til alle får beskjed om det felles?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 07, 14:01

 Er det ikke rart at de ikke har en plan B?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 mar 07, 14:35
Opprinnelig postet av Patrioten

 Er det ikke rart at de ikke har en plan B?

Nå ordner det seg heldigvis med gutta da,nå er det vel Start som vil få mediadekning i et par dager fremmover hehe.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 mar 07, 14:38
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten

 Er det ikke rart at de ikke har en plan B?

Nå ordner det seg heldigvis med gutta da,nå er det vel Start som vil få mediadekning i et par dager fremmover hehe.

Fortell fortell paco. Hva har skjedd siden igår?

---------------------------

RednWhite


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 18 mar 07, 21:10
Opprinnelig postet av Patrioten

 Er det ikke rart at de ikke har en plan B?

Ikke hvis en plan B gjør at NFF anser at ivorianerne ikke er like nødvendige for klubben. I så fall er klubbens strategi fornuftig nok. Ingen flere spillerkjøp nå før situasjonen med de to er avklart.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mar 07, 22:11
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Patrioten

 Er det ikke rart at de ikke har en plan B?

Ikke hvis en plan B gjør at NFF anser at ivorianerne ikke er like nødvendige for klubben. I så fall er klubbens strategi fornuftig nok. Ingen flere spillerkjøp nå før situasjonen med de to er avklart.



Tiden i dette overgangsvindu renner fort ut for pokker. Blir ikke Ivorianerne klare nå, så rekker vi mest sannsynlig ikke å hente inn noen andre nå. Derfor mener jeg at man burde lagt en plan B fall i fall. Vi kan tape masse poeng på dette tullballet her.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 mar 07, 07:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Tiden i dette overgangsvindu renner fort ut for pokker. Blir ikke Ivorianerne klare nå, så rekker vi mest sannsynlig ikke å hente inn noen andre nå. Derfor mener jeg at man burde lagt en plan B fall i fall. Vi kan tape masse poeng på dette tullballet her.


Hva skulle "Plan B" vært, Rune?  Forhandlinger med 2-3 andre spillere? Som vi evt. skulle sagt "nei, vi behøver dere ikke allikevel" hvis Ivorianerne våre blir klare allikevel?

Jeg er ganske sikker på at det ikke ville vært en god løsning.

Jeg er også rimelig sikker på at det er en drøss agenter som følger med og som er klare til å tilby erstatninger. Jeg tror heller ikke at Morgan eller andre i FFKs administrasjon sover og ignorerer det faktum at vi kanskje mister de to spillerne de fleste av oss har høyest forhåpninger til.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mar 07, 12:43
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Tiden i dette overgangsvindu renner fort ut for pokker. Blir ikke Ivorianerne klare nå, så rekker vi mest sannsynlig ikke å hente inn noen andre nå. Derfor mener jeg at man burde lagt en plan B fall i fall. Vi kan tape masse poeng på dette tullballet her.


Hva skulle "Plan B" vært, Rune?  Forhandlinger med 2-3 andre spillere? Som vi evt. skulle sagt "nei, vi behøver dere ikke allikevel" hvis Ivorianerne våre blir klare allikevel?

Jeg er ganske sikker på at det ikke ville vært en god løsning.

Jeg er også rimelig sikker på at det er en drøss agenter som følger med og som er klare til å tilby erstatninger. Jeg tror heller ikke at Morgan eller andre i FFKs administrasjon sover og ignorerer det faktum at vi kanskje mister de to spillerne de fleste av oss har høyest forhåpninger til.


Kanskje det fortsatt finnes noen Bosman-spillere å ta av ??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mar 07, 10:09
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Tiden i dette overgangsvindu renner fort ut for pokker. Blir ikke Ivorianerne klare nå, så rekker vi mest sannsynlig ikke å hente inn noen andre nå. Derfor mener jeg at man burde lagt en plan B fall i fall. Vi kan tape masse poeng på dette tullballet her.


Hva skulle "Plan B" vært, Rune?  Forhandlinger med 2-3 andre spillere? Som vi evt. skulle sagt "nei, vi behøver dere ikke allikevel" hvis Ivorianerne våre blir klare allikevel?

Jeg er ganske sikker på at det ikke ville vært en god løsning.

Jeg er også rimelig sikker på at det er en drøss agenter som følger med og som er klare til å tilby erstatninger. Jeg tror heller ikke at Morgan eller andre i FFKs administrasjon sover og ignorerer det faktum at vi kanskje mister de to spillerne de fleste av oss har høyest forhåpninger til.


Ser man det, ser man det. Jaggu har de en Plan B allikevel.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f