Husk meg
Brukernavn
Passord

Betyr dette at det kommer en spiss?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mar 07, 11:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis ikke Fofana blir klar så synes jeg det er rimelig tynt foran.


Ikke i antall føler jeg, men i kvalitet. Vi trenger to klare førstevalg på topp, slik som i Stabæk, ikke en hel armé med ymse spillere som scorer litt hver.

Tror ikke det kommer noen ny spiss dessverre, vi skulle fått inn én kvalitetsspiss og byttet denne med to av de vi allerede har.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 mar 07, 11:55
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis ikke Fofana blir klar så synes jeg det er rimelig tynt foran.


Ikke i antall føler jeg, men i kvalitet. Vi trenger to klare førstevalg på topp, slik som i Stabæk, ikke en hel armé med ymse spillere som scorer litt hver.

Tror ikke det kommer noen ny spiss dessverre, vi skulle fått inn én kvalitetsspiss og byttet denne med to av de vi allerede har.
Fofana er allerede på plass til de som ikke har fått det med seg.

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 13 mar 07, 11:57
Er arbeidstillatelsen i orden? Er dette formelt og offentlig gjort?

---------------------------

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 mar 07, 11:58
ingen av oss som lurer på det

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mar 07, 12:03
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis ikke Fofana blir klar så synes jeg det er rimelig tynt foran.


Ikke i antall føler jeg, men i kvalitet. Vi trenger to klare førstevalg på topp, slik som i Stabæk, ikke en hel armé med ymse spillere som scorer litt hver.

Tror ikke det kommer noen ny spiss dessverre, vi skulle fått inn én kvalitetsspiss og byttet denne med to av de vi allerede har.
Fofana er allerede på plass til de som ikke har fått det med seg.


Ikke klar for spill i serien etter det jeg har fått med meg paco. At han har trent i Østfoldhallen har jeg selvfølgelig fått med meg. Foreløpig regner jeg ikke med Ivory Boys.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mar 07, 12:19

Opprinnelig postet av paco
Fofana er allerede på plass til de som ikke har fått det med seg.

Har jeg misset noe eller er gårsdagens problemer allerede løst og Ivory Boys har fått arbeids- og oppholdstillatelse???

---------------------------

RednWhite


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 13 mar 07, 12:23
De trente ikke i dag i følge fb. Så alt kan jo ikke være klart. Forhåpentligvis kan vi plasere alt dette på kontoen for dårlig kommunikasjon fra alle sider uten at det for videre følger for gutta boys, til nød en bot til FFK.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mar 07, 12:32

Opprinnelig postet av Svupzz
De trente ikke i dag i følge fb. Så alt kan jo ikke være klart. Forhåpentligvis kan vi plasere alt dette på kontoen for dårlig kommunikasjon fra alle sider uten at det for videre følger for gutta boys, til nød en bot til FFK.

Håper du har rett

---------------------------

RednWhite


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 13 mar 07, 12:48
Det gjør jaggu jeg med.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 mar 07, 14:52
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er det noen som har sagt at Ringberg er en superspiss eller en garantist for 15 mål? Vel, ikke jeg. Uansett vi har ikke klart å kjøpe en spiss som går utenpå han. Det var ikke akkurat det vi ble forespeilet når vi lot han gå for 1,5 mill, og det er for dårlig. Da skulle han aldri vært solgt......

   Hadde vi hatt Rushfeldt og Årst på topp ifjor hadde vi havnet topp 6, hadde ikke Tromsø hatt dem, hadde vel nedrykket vært ett faktum for dem i Juli....... Spissene våre holder ikke mål skal vi være en seriøs utfordrer til topp 4....

hehe tiden går og du står tydligvis igjen,Ringberg er dårligere enn samtlige spisser vi nå har.

Forteller meg bare hvor totalt hjernedød du er............. Ingen av dem vi har bevisst noe ennå, muligens toth har visst noe. Ellers har alle til gode å bevise utsagnet ditt...


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 13 mar 07, 15:00
Endret: 13 mar 07, 15:22
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er det noen som har sagt at Ringberg er en superspiss eller en garantist for 15 mål? Vel, ikke jeg. Uansett vi har ikke klart å kjøpe en spiss som går utenpå han. Det var ikke akkurat det vi ble forespeilet når vi lot han gå for 1,5 mill, og det er for dårlig. Da skulle han aldri vært solgt......

   Hadde vi hatt Rushfeldt og Årst på topp ifjor hadde vi havnet topp 6, hadde ikke Tromsø hatt dem, hadde vel nedrykket vært ett faktum for dem i Juli....... Spissene våre holder ikke mål skal vi være en seriøs utfordrer til topp 4....

hehe tiden går og du står tydligvis igjen,Ringberg er dårligere enn samtlige spisser vi nå har.

Forteller meg bare hvor totalt hjernedød du er............. Ingen av dem vi har bevisst noe ennå, muligens toth har visst noe. Ellers har alle til gode å bevise utsagnet ditt...



Smart ting å si Paco...
Hadde bytta både Vuorinen og Gardar mot Ringberg.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 mar 07, 15:26

Ringberg elskere... glem det...denne diskusjonen er over for leeeeeeeeeeeeeenge sia....

På tide å gå videre...

---------------------------

Heia FFK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 mar 07, 15:30
Ringberg gjorde vel 5 mål i fjorårets serie,gjorde ikke Toth fler.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 13 mar 07, 15:38
Opprinnelig postet av paco
Ringberg gjorde vel 5 mål i fjorårets serie,gjorde ikke Toth fler.


Trodde du som FFK-orakel visste dette. men nei han scora 4.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 13 mar 07, 15:47
Endret: 13 mar 07, 15:58

Opprinnelig postet av Tango
Opprinnelig postet av paco
Ringberg gjorde vel 5 mål i fjorårets serie,gjorde ikke Toth fler.


Trodde du som FFK-orakel visste dette. men nei han scora 4.

Kast ikke stein i glasshus! Han scora 6 ref vg.no - eller 5 ifølge nettavisen - eller 4 ifølge nifs.no 

Hvem skal du stole på? Noen bedre?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 mar 07, 15:50

Opprinnelig postet av Tango
Opprinnelig postet av paco
Ringberg gjorde vel 5 mål i fjorårets serie,gjorde ikke Toth fler.


Trodde du som FFK-orakel visste dette. men nei han scora 4.

FFK orakel eller Morgan orakel? Han skrev ikke her inne før ett par uker etter Morgan sin ankomst..... Var vel på Bastion sidene.........

 

   Ja selvfølgelig skal vi være ferdig med Ringberg nå. Men lære av historien er ikke dumt. Nå gjenstår det å se hva Heavy, Hoås, Gardar og Toth vil få til i år, men magefølesen er ikke god. Skulle gjerne sett litt mindre bredde og heller hatt en børste som Årst, Rushfeldt, Iljeh, Iversen, Sæternes etc.............

              


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 mar 07, 16:46
Problemet må være FFK som klubb hverken er attraktiv nok eller har penger til slike spillere du nevner.
Klarer ikke se noen annen grunn siden det kun hentes spisser som i utgangspunktet ikke er gode nok som man håper skal komme seg opp på ett høyere nivå?

Når det er sagt så kan det hende noen av de nye finner form/hever seg i år men når man ser hva som har skjedd før med slike typer spillere så skal det godt gjøres å ha troen på det.

Å heller kjøpe noen gode isteden for å ha en hær av middels spisser er å foretrekke, men om vi har mulighet til å få en spiss det lukter svidd av hit både mtp penger og som klubb er jeg usikker på.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 mar 07, 17:00
Er ikke West tilbake på trening da?de fleste her inne ser tydligvis på han som en gud,så med Fofana og West i to spann på topp så får vi kansje seriens beste spisspar så hvorfor mener de samme personene at vi har et spiss problem?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 mar 07, 17:42

Opprinnelig postet av paco
Er ikke West tilbake på trening da?de fleste her inne ser tydligvis på han som en gud,så med Fofana og West i to spann på topp så får vi kansje seriens beste spisspar så hvorfor mener de samme personene at vi har et spiss problem?


Sannsynligvis fordi West er skadet og Fofana foreløpig blir nektet å trene...

Men du kan ha helt rett; West, Fofana, (og Tarik og Toth) er et firkløver som kan sette griller i huet på mange forsvar....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 mar 07, 17:50

Opprinnelig postet av paco
Toth,Hoås,Vourinen,Gardar og Fofana, og disse holder selvsagt tippeliga nivå,.

 

Sterk påstand/konklusjon som vanlig fra din side Paco. Høres nesten ut som om vi har de 5 beste spissene i tippeligaen.

 

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f