Husk meg
Brukernavn
Passord

Betyr dette at det kommer en spiss?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 mar 07, 17:00

Lurer på om det er noe på gang, virker som hinter om et eller annet her, eller er det bare ønsketenkning?

Grönhagen er usikker
Det eneste Fredrikstads nye trener er sikker på er at laget hans sliter fremover. - Det skal ordnes til seriestart, lover svensken til TIPS.

- Vi har en stabil backfirer og en god midtbane, selvom den er litt tynn. Men vi sliter med å score mål til tross for at vi har mange spisser tilgjengelige, sier Grönhagen til www.tips.as/default.asp


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 07, 17:04
Tror det betyr at Grønhagen skal terpe angrep/avsluttninger fram mot seriestart. Det er så vidt jeg har forstått på de som hvet, IKKE snakk om å hente noen spiss nå...

---------------------------

RednWhite


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 11 mar 07, 17:26
Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på om det er noe på gang, virker som hinter om et eller annet her, eller er det bare ønsketenkning?



Tror nok det bare er ønsketenkning jeg. Ser ingenting i det sitaet som tilsier at de skal hente ny spiss

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 11 mar 07, 18:03
Velger å tro og håpe at de spissene vi har pr. i dag er gode nok. De trenger bare den rette treningen....;)

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 mar 07, 18:13

Hva med grunkene fra Brennesalget da? På tide å bruke disse nå vel? Og vi trenger sårt en offensiv forsterkning som erstatter til Brenne. Med knappe 4 uker til seriestart, er det grunn til å være litt bekymret her.

Skal vi satse på att ryktemakerne dukker frem fra krokene i neste uke?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mar 07, 18:38

Grønhagen er helt klart ikke førnøyd med de spissene han har tilgjengelig i troppen idag. Han håper vel Afrikanerene slår til,men vet samtidig at de er unge og trenger tid på seg. De spissene som har spilt for FFK i treningskampene til nå,har ikke vist Tippeliga-standar i noen av kampene. Selvsagt,hadde Grønhagen ønsket seg en spiss,før overgangsvinduet stenger. FFK har ikke råd til en god spiss, og er avhengig av investorer. Tipper investorene,ble ganske oppgitt,når de så hva pengene gikk til sist gang de sprøytet inn penger. (Stadheim,Vuorinen og Gardar) Men det er lov å håpe på nye midler til spiss-kjøp

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 11 mar 07, 18:45
hva med gardar, vourinen???
kommer de noengang til å gjøre seg fortjent å få lønn hver måned??
begynner å bli rimelig flaut dette her om de aldri klarer å hente en spiss som er brukbar.

er det noen her som seriøst skjønner hva vi skulle med islendingen??

vi snakker endel millioner kroner her altså for stallfyll !!!!!!!!!

---------------------------

hoodrat nr. one


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 11 mar 07, 18:58
Når det gjelder Gardar så er det synd at vi ikke kanselerte overgangen da vi hadde så god tid på oss. Får håpe, for bla ffk-styrets omdømme skyld, at Gardar slår til.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 mar 07, 18:59
Opprinnelig postet av torkr
hva med gardar, vourinen???
kommer de noengang til å gjøre seg fortjent å få lønn hver måned??
begynner å bli rimelig flaut dette her om de aldri klarer å hente en spiss som er brukbar.

er det noen her som seriøst skjønner hva vi skulle med islendingen??

vi snakker endel millioner kroner her altså for stallfyll !!!!!!!!!

Eggen ville ha Gardar etter og ha hatt han en uke på treningsopphold og det samme etter og ha sett en del video av vourinen samt snakket med et par agenter.Har ikke hvert så glad i Eggen men akkurat her så tror jeg han har rett.Både Vourinen og Gardar kommer til og vise gode takter fremmover.Hoås ser ut til og få mere tillit under Grönhagen og det ser ut til og kunne være nok.Men uansett så kommer det ikke flere spillere nå,vi fikk jo 2 på fredag som nå skal vise hva de er gode for.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 07, 19:08
Endret: 11 mar 07, 19:09
Kryss i taket!!! Jeg er enig med paco. Bortsett fra den om Hoås da

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mar 07, 19:37

Ser ut som det er mange her på forumet,som synes det er greit å hente spisser som holder dårlig Adecco-liga standar,for så å bruke dem i første-11 for så å se om de utvikler seg til å bli bedre spillere. Eller,som det blir sagt..."trene dem bedre"  Tror neppe de har fått noe dårlig trening i de klubbene de kommer fra.

Etter min mening,så bruker FFK disse spillerene i første-11 fordi du ikke har råd til bedre spisser. Da får vi bare håpe Afrikanerene vil virkelig bidra,og/eller West kommer i storformen fort.

Jeg får inntrykket av at dette er holdningen til Grønhagen også.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mar 07, 20:36
Opprinnelig postet av benksliter`n

Ser ut som det er mange her på forumet,som synes det er greit å hente spisser som holder dårlig Adecco-liga standar,for så å bruke dem i første-11 for så å se om de utvikler seg til å bli bedre spillere. Eller,som det blir sagt..."trene dem bedre"  Tror neppe de har fått noe dårlig trening i de klubbene de kommer fra.

Etter min mening,så bruker FFK disse spillerene i første-11 fordi du ikke har råd til bedre spisser. Da får vi bare håpe Afrikanerene vil virkelig bidra,og/eller West kommer i storformen fort.

Jeg får inntrykket av at dette er holdningen til Grønhagen også.

Det er ikke tilfredstillende på noen som helst måte.Skulle gjerne kvittet meg med hele gjengen av spisser jeg(bortsett fra West), men vi får antagelig ikke noe for dem. Ikke engang nok til å kjøpe EN toppspiss. Det er slik det har vært hele tiden; vi har kjøpt billig og prøvd å lage TL-spillere av dem... Har vel ikke akkurat lyktes men det ser ut til å være vanskelig å skolere spisser...? med midtbanespillere har vi  (Eggen) jo lyktes ganske bra.

Vi har vel ikke noe annet valg enn å håpe på at de "nye" (Vourinen og Gardar) slår til og at i tillegg Ivory Boys er så gode som vi tror. Hoås har allerede fått sine sjanser..... Er jo skeptisk til Grønhagen også jeg, men han får få en sjanse siden han også (akkurat som spissene) jo allerede er ansatt. Bare å krysse fingrene....

---------------------------

RednWhite


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 mar 07, 20:38
Hørte Kaj Andersen si på radio nå at FFK skal gi Sparta ett svar i løpet av uken angående Mika. Tror helt sikkert FFK henter inn en spiller til hvis Mika går, og tror dem henter inn en spiller hvis han ikke går. Hadde vært fint å blitt kvitt Schekeres i samme slengen, da hadde det ikke vært tvil....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mar 07, 20:45
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte Kaj Andersen si på radio nå at FFK skal gi Sparta ett svar i løpet av uken angående Mika. Tror helt sikkert FFK henter inn en spiller til hvis Mika går, og tror dem henter inn en spiller hvis han ikke går. Hadde vært fint å blitt kvitt Schekeres i samme slengen, da hadde det ikke vært tvil....

Hvis Miika Multaharju går, så er det i hvert fall høyreback og ikke spiss vi bør hente inn. Jeg har lite til overs for å gå løs på en sesong (igjen) med kun ett reelt alternativ på høyrebackplass (Czwartek).

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mar 07, 20:47

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte Kaj Andersen si på radio nå at FFK skal gi Sparta ett svar i løpet av uken angående Mika. Tror helt sikkert FFK henter inn en spiller til hvis Mika går, og tror dem henter inn en spiller hvis han ikke går. Hadde vært fint å blitt kvitt Schekeres i samme slengen, da hadde det ikke vært tvil....

Hvis Miika Multaharju går, så er det i hvert fall høyreback og ikke spiss vi bør hente inn. Jeg har lite til overs for å gå løs på en sesong (igjen) med kun ett reelt alternativ på høyrebackplass (Czwartek).

Vi har vel Martinsen og Bjørkøy som kan steppe inn her?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 mar 07, 20:48
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis Miika Multaharju går, så er det i hvert fall høyreback og ikke spiss vi bør hente inn. Jeg har lite til overs for å gå løs på en sesong (igjen) med kun ett reelt alternativ på høyrebackplass (Czwartek).


Helt enig. Jeg synes vi heller bør la en av våre altformange spisser gå fremfor å slippe Multe. Han har vist positive takter i vår og kan dekke alle rollene på høyrekant; back, midtbane og ving.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mar 07, 20:52
Opprinnelig postet av benksliter`n
Vi har vel Martinsen og Bjørkøy som kan steppe inn her?

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange har fått for seg at Martinsen er et alternativ for høyreback. Han har vel omtrent aldri spilt der? Det blir litt som om at vi brått skulle sette Piiroja på høyreback. De er ganske like i spillestilen. Martinsen er en klar midtstoppertype. Da tror jeg både Multaharju og Gerrbrand er reelle alternativer for høyrebacken. Sistnevnte har jo spilt en del kamper for Leicester i den posisjonen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mar 07, 20:55
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Vi har vel Martinsen og Bjørkøy som kan steppe inn her?

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange har fått for seg at Martinsen er et alternativ for høyreback. Han har vel omtrent aldri spilt der? Det blir litt som om at vi brått skulle sette Piiroja på høyreback. De er ganske like i spillestilen. Martinsen er en klar midtstoppertype. Da tror jeg både Multaharju og Gerrbrand er reelle alternativer for høyrebacken. Sistnevnte har jo spilt en del kamper for Leicester i den posisjonen.

Ok,da har vi flere alternativer da. Bare vi bruker det som er det beste,så er det greit for meg

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 11 mar 07, 21:20
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av torkr
hva med gardar, vourinen???
kommer de noengang til å gjøre seg fortjent å få lønn hver måned??
begynner å bli rimelig flaut dette her om de aldri klarer å hente en spiss som er brukbar.

er det noen her som seriøst skjønner hva vi skulle med islendingen??

vi snakker endel millioner kroner her altså for stallfyll !!!!!!!!!

Eggen ville ha Gardar etter og ha hatt han en uke på treningsopphold og det samme etter og ha sett en del video av vourinen samt snakket med et par agenter.Har ikke hvert så glad i Eggen men akkurat her så tror jeg han har rett.Både Vourinen og Gardar kommer til og vise gode takter fremmover.Hoås ser ut til og få mere tillit under Grönhagen og det ser ut til og kunne være nok.Men uansett så kommer det ikke flere spillere nå,vi fikk jo 2 på fredag som nå skal vise hva de er gode for.


tro kan du gjøre i kjerka!
jeg forventer å se resultater og nedbetaling av millionovergangene når serien starter!

som nevnt så er det "merkelig" at alle spillerne som kommer hit trenger lange tider på å finne formen og tilvenne seg.
eller kanskje de ikke er bedre?
det hadde vært sjokkerende

---------------------------

hoodrat nr. one


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 mar 07, 00:18

Opprinnelig postet av ari_lg
Når det gjelder Gardar så er det synd at vi ikke kanselerte overgangen da vi hadde så god tid på oss. Får håpe, for bla ffk-styrets omdømme skyld, at Gardar slår til.

Hovedgrunnen til at Gardar kom er jo at FFK fikk ikke lov til å kanselere overgangen av FIFA fordi at spilleren ikke skulle tape på det. Så FFK fikk egentlig en spiller de ikke lenger ville ha (pga at de hentet Heavy da overgangen til Gardar "gikk i vasken" i sommer.)

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f