Husk meg
Brukernavn
Passord

Norsk TV i sitt nøtteskall

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mar 07, 13:12
Kan hende at jeg har bomma litt men... Satt i går kveld hjemme og så på Barcelona-Real Madrid på kroatisk TV. Etterhvert lurte jeg på om å høre litt på kommentarer fra Frode Olsen om kampen. Først da fant jeg ut at ingen TV kanaler overførte kampen. Er dette mulig? Hvis dette er sant da kan jeg bare beklage folkens for dere mistet en av beste kamper spilt noensinne. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 11 mar 07, 13:28
Går nå i opptak på tv2 zebra!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mar 07, 13:28
Endret: 11 mar 07, 13:28
Den gikk direkte på Norsk TV med Frode Olsen som kommentator, men på betal-tv (Tippeliga-kanal 1 om jeg ikke tar feil, som snart bytter navn til TV2 Sport)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 mar 07, 13:37
Endret: 11 mar 07, 13:38
Ser kampen nå, men det er vel ikke Frode Olsen som kommenterer (i hvert fall ikke reprisen som går på TV Zebra nå). Det er en eller annen utrolig plagsom fyr som skriker hver gang det er en kvart halvsjanse, og lo rått når Real Madrid fikk straffe. "Ære straffe? Hahahhæhæhaha. Ære straffe? Det er straffe, hahahahæhæhahahæhæ", ikke fullt som sjamerende som da Scheie skrek seg ihjel under Norge - Brasil i 1998.

saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 11 mar 07, 13:38

Nesten riktig Costanza. Det var Morten Langli som kommenterte kampen, og ja, den gikk på Tippeligakanal 1, men de sender for øyeblikket gratis fra den spanske ligaen. Som oftest 2 kamper i uka, da gjerne med Barcelona og Real Madrid.

 

Forøvrig en fantastisk kamp!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mar 07, 15:58
Opprinnelig postet av Klokan
Kan hende at jeg har bomma litt men... Satt i går kveld hjemme og så på Barcelona-Real Madrid på kroatisk TV. Etterhvert lurte jeg på om å høre litt på kommentarer fra Frode Olsen om kampen. Først da fant jeg ut at ingen TV kanaler overførte kampen. Er dette mulig? Hvis dette er sant da kan jeg bare beklage folkens for dere mistet en av beste kamper spilt noensinne. 

Jeg så den live selv, og må si at dette var en fantastisk kamp som hadde absolutt alt!

10 gule kort (2 til samme mann, rødt), utligning med 10 mann på overtid, hattrick av Messi, haugvis av sjanser og fint spill.

Meget god underholdning selv for objektive seere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 20:37

Her kan du sjekke hvilke fotballkamper du kan se på webTV gratis med varierende kvalitet. livefooty og denne TvNoo

Her finner du de fleste store fotballkampene gratis (PL,CL,landskamper osv. )

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24