Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Cartagena (Onsdag 07.03)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mar 07, 10:56
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Deilig at Hermanni fikk assist. Dette beviser nok en gang at han ikke er ubrukelig! Han og Hoås spiller bra sammen!
Stemmer det,har også hørt at de begge to var meget gode.Tarik vil bli brukt på kanten i fremtiden så det gir jo åpning for disse to.toth vet vi hvor vi har,Hoås og Vourinen vet vi har ting inne,men fortsatt spent på Gardar.

Da undrer de fleste her inne sikkert på hvor du har hørt dette paco. Nytt rykte??



Nei, jeg tror ikke de fleste undrer på hvor paco har hørt dette.

90% av innlegget til paco kan være basert på tilgjengelig informasjon i form av treningskamp-referat, artikler eller solide innlegg og trenings/kamp-referater her inne . Resterende 10% kan være synsing - eller info fra pacos kilde.

Det ser ut til å være et tilbakevennende fenomen at enkelte her inne blir tilbakestående paranoide (alternativt; tilbakestående eller paranoide) hver eneste gang Paco kommenterer noe.

Hva mener du er et rykte?  At paco er spent på Gardar? At paco har hørt begge var gode? At Tarik vil bli brukt på kanten? At paco vet hvor han har Toth? At Hoås og Vuorinen har ting inne?

Jeg er også spent på Gardar. Jeg har også hørt at Hermanni og Hoås var gode. Jeg er også rimelig sikker (gut feeling, ikke noen har hvisket meg noe i øret) på at Tarik vil bli brukt på kanten, men ingen inside info. Jeg vet hvor jeg har Toth utfra hva han presterte ifjor. Jeg har også, basert på åpen og tilgjengelig info fått med meg at Hoås har virket pigg og at han og Vuorinen kan fungere bra sammen.

Skal du avkreve meg for detaljer om hvor jeg har hørt dette også? Skal jeg skrive eksplisitt at dette er et rykte?  Hva skal til for å tilfredstille "kildedokumentasjonen" enkelte her inne krever?

Mulig jeg overreagerer nå, men paco kan ikke legge inn et eneste innlegg her før folk avkrever sannhetsgehalt og detaljer. Og det bør være mulig å innse nå at paco ikke kommer til å skrive utdypende innlegg med kildehenvisninger. I enkelte av innlegga til paco har han kanskje vært ullen, men jeg sliter med å se poenget med å tyne paco mer enn nødvendig.

 

At du kaller noen for tilbakestående eller paranoide får stå for din regning. Det er jo ikke alle som har så mye intelligens og mental helse  som deg......  Tror paco er mer enn kapabel til å svare sjøl jeg.....var jo ham jeg spurte.

Hvem har sagt at "de begge var meget gode" ? En som vet bedre enn treneren? Grønhagen ga EN spiller godkjent, og resten hadde mye å gå på.. http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6758

Hvem har sagt at Tarik skal spille på flanken?  Mest sannsynlig, ja....

At Hoås og Vourinen har ting inne får stå som en vurdering (mening) fra paco. Kjenner ikke Vourinen, men syns det har tatt lang tid å grave fram det som finns "inni" Hoås. Leter vel enda? Meget god?

Å håpe, tro og mene er jo helt greit. Det er det de fleste her inne gjør.. Å spørre om hvor  bastante påstander kommer fra er det samme som å "tyne" folk ? At du "sliter med poenget" bekymrer meg ikke noe særlig..Det er forresten ingen som "avkrever" noen for noe, men jeg vil fortsatt spørre hvor opplysninger kommer fra når de blir presentert som sannheter, uansett om det er paco eller andre som skriver. paco er vel litt ekstra utsatt... Hvorfor det tro??

 

---------------------------

RednWhite


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 mar 07, 22:24

Opprinnelig postet av HotDream

 

At du kaller noen for tilbakestående eller paranoide får stå for din regning. Det er jo ikke alle som har så mye intelligens og mental helse  som deg......  Tror paco er mer enn kapabel til å svare sjøl jeg.....var jo ham jeg spurte.

Hvem har sagt at "de begge var meget gode" ? En som vet bedre enn treneren? Grønhagen ga EN spiller godkjent, og resten hadde mye å gå på.. http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6758

Hvem har sagt at Tarik skal spille på flanken?  Mest sannsynlig, ja....

At Hoås og Vourinen har ting inne får stå som en vurdering (mening) fra paco. Kjenner ikke Vourinen, men syns det har tatt lang tid å grave fram det som finns "inni" Hoås. Leter vel enda? Meget god?

Å håpe, tro og mene er jo helt greit. Det er det de fleste her inne gjør.. Å spørre om hvor  bastante påstander kommer fra er det samme som å "tyne" folk ? At du "sliter med poenget" bekymrer meg ikke noe særlig..Det er forresten ingen som "avkrever" noen for noe, men jeg vil fortsatt spørre hvor opplysninger kommer fra når de blir presentert som sannheter, uansett om det er paco eller andre som skriver. paco er vel litt ekstra utsatt... Hvorfor det tro??

 

 

Hør, hør!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mar 07, 11:21



Jeg er også spent på Gardar. Jeg har også hørt at Hermanni og Hoås var gode. Jeg er også rimelig sikker (gut feeling, ikke noen har hvisket meg noe i øret) på at Tarik vil bli brukt på kanten, men ingen inside info. Jeg vet hvor jeg har Toth utfra hva han presterte ifjor. Jeg har også, basert på åpen og tilgjengelig info fått med meg at Hoås har virket pigg og at han og Vuorinen kan fungere bra sammen.

Disse setningene er helt meningsløse å slenge ut av seg i et innlegg.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 mar 07, 11:30
Hahaha, for en fantastisk samtale. Er det flere enn meg som gleder seg til seriestart?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mar 07, 11:35
Opprinnelig postet av Per Egil
Hahaha, for en fantastisk samtale. Er det flere enn meg som gleder seg til seriestart?


Jeg vel heller si jeg gru-gleder meg.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 mar 07, 11:39
Endret: 08 mar 07, 11:46
Nei Rune, opp med hodet. Sola skinner på vår nye praktarena, Afrika-gutta er (snart) på plass, vår egen Peter Crouch er i ferd med å finne formen, unggutta imponerer og glasset er - sist jeg sjekket - halvfullt. Blir så bra atte.

---------------------------

Ære være Plankebyen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 mar 07, 12:39
Endret: 08 mar 07, 12:41

Seriestart, gleder meg generelt til å se fotballen begynne å rulle.

For det gjelder FFK er jeg fortsatt usikker på situasjonen,  så langt synes jeg at treningskampene ikke har gitt så mange svar.

Resultatene har vel hovedsaklig vært det en "fryktet"/"forventa"  Tap mot Moss, knepen seier over Sparta, knepen seier mot Lyn (A)B, tap for Viking og seier over Cartagena spansk 2b. Ikke akkurat noe spesielt å heise flagget for, men forhåpentlig har "Grønis" fått noe av de svara han har etterlyst. Samtidig har / skal jo Ivoryboys dukke opp og gjøre sitt inntog i troppen.

Når det gjelder spisskvaliteten til FFK , mener jeg at intet har skjedd som rikker på påstanden om at Tarik  og delvis West er de eneste i troppen som pr.dato holder TL nivå.

Har også fått med meg at noen faller inn med/ ønsker å starte en diskusjon rundt sanhetsgehalt i innlegg og paranoide debatanter.

Personlig opplever jeg uten å hverken være paranoid, manisk depresiv, psykopat, szicofren eller suicidal at dessverre er det enkelte av oss som ikke takler at andre har avikende meninger enn egne oppleste og vedtatte sanheter.

Derfor lenge leve mangfoldet her inne på siden, la oss være enige eller uenige i mye,  men samles i gleden over fotballen  generelt og FFK i særdeleshet.

Fortsatt "The future so bright I gotta wear shades" så var det dette da med  Timbuktu 3 var det vel, eller var det 5 eller bare Timbuktu for de som søker den hele og fulle sanhet.

Kanskje jeg heller skal skrive "Knockin* on heaven´s door" Bob Dylan fra filmen Billy the Kid & Pat Garret

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 08 mar 07, 15:06

Opprinnelig postet av Per Egil
Nei Rune, opp med hodet. Sola skinner på vår nye praktarena, Afrika-gutta er (snart) på plass, vår egen Peter Crouch er i ferd med å finne formen, unggutta imponerer og glasset er - sist jeg sjekket - halvfullt. Blir så bra atte.

 Er så enig! Så kjedelig liv å måtte grue seg allerede nå, det er jo utrolig morsomt å ha toppfotball i byen, rett utenfor stuedøra. Det er nok av mossinger på jobben som gjerne skulle byttet.

Men jeg må innrømme at det var et par kamper på slutten i fjor som jeg kjente gru-gledinga også. Men ikke på forhånd, da blir jo fotball-livet aldri gøy.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 mar 07, 22:37
Endret: 09 mar 07, 22:42

Opprinnelig postet av Per Egil
glasset er - sist jeg sjekket - halvfullt. Blir så bra atte.

Det var da veldig til optimisme. Hva er denne gryende optimismen basert på da`? Jeg for min del har vel for vane å være pessimist, iallefall hva FFK i tippeligaen anngår, med god grunn da har det vist seg. I år vil jeg si at jeg er mer pessimistisk enn noen av de foregående åra i Tippeligaen. Vi har en trener med et rulleblad det ikke akkurat lukter markjordbær av, vi har solgt vår, etter min mening, definitivt viktigst spiller, dessuten har vi mistet en trener som var garantist for å overleve, på tross av evt feildisponeringer etc. Dessuten har vi fått inn en direktør som jeg får dårlige "vibber" av, uansett "konfliktsituasjon" han ender opp i, og de kommer stort sett på rekke og rad!

 

Nei, huff og huff. Smaker ikke fugle av pre-season. Vi mistet en kjempespiller i Simen, men har til gode å se soleklare forsterkninger inn i troppen. Eneste lyspunkt så langt er at det vokser veldig godt i ungdomsarbeidet. Gladmelding hver gang vi henter opp unge talenter, og de viser seg tilliten verdig:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 mar 07, 00:00
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Per Egil
glasset er - sist jeg sjekket - halvfullt. Blir så bra atte.

Det var da veldig til optimisme. Hva er denne gryende optimismen basert på da`? Jeg for min del har vel for vane å være pessimist, iallefall hva FFK i tippeligaen anngår, med god grunn da har det vist seg. I år vil jeg si at jeg er mer pessimistisk enn noen av de foregående åra i Tippeligaen. Vi har en trener med et rulleblad det ikke akkurat lukter markjordbær av, vi har solgt vår, etter min mening, definitivt viktigst spiller, dessuten har vi mistet en trener som var garantist for å overleve, på tross av evt feildisponeringer etc. Dessuten har vi fått inn en direktør som jeg får dårlige "vibber" av, uansett "konfliktsituasjon" han ender opp i, og de kommer stort sett på rekke og rad!

 

Nei, huff og huff. Smaker ikke fugle av pre-season. Vi mistet en kjempespiller i Simen, men har til gode å se soleklare forsterkninger inn i troppen. Eneste lyspunkt så langt er at det vokser veldig godt i ungdomsarbeidet. Gladmelding hver gang vi henter opp unge talenter, og de viser seg tilliten verdig:-)

Bra ikke alle er så negative da.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 mar 07, 10:39

En smule realisme er ikke feil....

Nå syns jeg vi er langt unna å skrive om FFK-Cartagena... På tide å stenge tråden?

---------------------------

RednWhite


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 mar 07, 10:50
Opprinnelig postet av HotDream
Nå syns jeg vi er langt unna å skrive om FFK-Cartagena... På tide å stenge tråden?


Kampen er ferdig, og diskusjonen har funnet nye kreative veier å gå, så ja, det er vel på tide å stenge denne...


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340