Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Cartagena (Onsdag 07.03)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mar 07, 07:05

Så var det klart for nok en treningskamp, denne gangen mot et noe lokalkjent lag. Jeg visste ærlig talt ikke om treningskampen før jeg leste det på FB.

Noen som vet i hvilken liga spanjolene holder til, med mindre det er et av topplagene i Segunda Division, så bør det vel bli seier?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 mar 07, 08:13
Ifølge en annen tråd her inne spiller dem på 3 nivå. Ett nivå som består av 80 lag. Vil vel tippe dem holder nedre adecco liga nivå. I tillegg er dem midt i sesongen, så hvilket lag og hvor høy motivasjon dem har er vel også ett spm tegn. Uansett tror jeg kampen er veldig viktig for FFK i forhold til det dem trener på og det er kanskje ikke så dumt mot ett lag på litt lavere nivå innimellom....

larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 06 mar 07, 08:48
Går denne kampen på web-tv??

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 mar 07, 10:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge en annen tråd her inne spiller dem på 3 nivå. Ett nivå som består av 80 lag. Vil vel tippe dem holder nedre adecco liga nivå. I tillegg er dem midt i sesongen, så hvilket lag og hvor høy motivasjon dem har er vel også ett spm tegn. Uansett tror jeg kampen er veldig viktig for FFK i forhold til det dem trener på og det er kanskje ikke så dumt mot ett lag på litt lavere nivå innimellom....


Det er viktig at vi får møte et annerledes lag også. Cartagena er nok spillemessig i TL-klasse og vel så det, men fysikken, forsvaret og hodestyrken er nok dårligere igjen, vil jeg tro.

FFK får nå møte et spillende lag, og det blir spennende å se hvordan vi klarer vårs mot et fint-spillende lag. FFK skal vel vinne kampen, men det som gjenstår er hvordan vi håndterer tempoet, temposkiftene og det å slåss mot et lag som lar ballen gå og gå og gå og gå og.....

Ikke at den type spill er så typisk for TL akkurat, dog... Men, siden vi skal ut i Europa denne sesongen er det vel naturlig å matches litt mot europeiske lag også, er det ikke? :-D

inkognito

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 mar 07
Innlegg: 3

Lagt til: 06 mar 07, 10:53

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 mar 07, 11:17
Jonna spiller vel ikke i morgen han, for jeg regner med at han er med landslaget ?

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 mar 07, 15:27

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge en annen tråd her inne spiller dem på 3 nivå. Ett nivå som består av 80 lag. Vil vel tippe dem holder nedre adecco liga nivå. I tillegg er dem midt i sesongen, så hvilket lag og hvor høy motivasjon dem har er vel også ett spm tegn. Uansett tror jeg kampen er veldig viktig for FFK i forhold til det dem trener på og det er kanskje ikke så dumt mot ett lag på litt lavere nivå innimellom....

Tror nok et topplag i denne ligaen holder et høyere nivå enn du nevner.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 mar 07, 15:35
Endret: 07 mar 07, 15:35
Lagoppstilling ifølge fredrikstadfk.no:

Lasse Staw - Pål Andre Czwartek, Patrik Gerrbrand, Vidar Martinsen, Agim Shabani - Raymond Kvisvik, Hans Erik Ramberg, Martin Elvestad, Anders Stadheim - Mihaly Toth, Gardar Johansson.

Hvorfor i all verden spiller Shabani venstreback når de har hentet Christian Halvorsen til La Manga? Jeg kan ikke se for meg at Shabani kan gjøre det helt store i en backposisjon - mangler han ikke litt tempo til den rollen?

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 mar 07, 15:41

Hmm. Kanskje flyet hans ble forsinket? Eller at han har blitt sjuk? Noe sånt må det nesten være, siden han ble hentet for å spille...

 

Hvorfor spiller egentlig Martin Elvestad? Først tenkte jeg at han fikk muligheten til å vise seg fram en kamp, men skjønner nå at han er med å slåss om en plass der på midten. Tarik, Berg og Jonna mangler på midten der, så kanskje greit nok at han får prøve seg. Hadde kanskje vært bedre og skjøvet inn Stadheim sentralt, og brukt Hoås på kanten men.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 mar 07, 15:47
Endret: 07 mar 07, 15:48
Hoås på kanten i 4-4-2 høres ille ut.

Bjørkøy er med landslaget og Berg skadet. Så da blir jo Elvestad nestemann i køen når Grönis tydeligvis har bestemt seg for at Stadheim er venstre midtbanespiller og ikke noe annet.

Det stod i FB at Halvorsen var på plass på La Manga, men det kan selvsagt være at han ikke er frisk eller skadefri, men da ville han vel neppe blitt hentet ned i det hele tatt. Han kommer sikkert inn.

Men synes det er spennende at Elvestad får muligheten til å vise seg frem, selv om jeg tror en sentral midtbane med Ramberg og Elvestad nok blir i letteste laget mot staute nordmenn i Tippeligaen. Men nå møter vi jo et spansk lag...

Det er synd at kampen ikke overføres på web-tv...

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 07 mar 07, 16:14
Endret: 07 mar 07, 16:15
Hva med Heavy? Vet han har vært syk, men han fortjener å STARTE en kamp der nede! Han får jo ikke vist seg en gang, mens Gardar, som stadig vi (hvertfall jeg) blir fortalt ikke imponerer på trening, starter. Heavy har foresten 15 minutter tilsammen i La Manga...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 07, 16:18
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Hva med Heavy? Vet han har vært syk, men han fortjener å STARTE en kamp der nede! Han får jo ikke vist seg en gang, mens Gardar, som stadig vi (hvertfall jeg) blir fortalt ikke imponerer på trening, starter. Heavy har foresten 15 minutter tilsammen i La Manga...

Vi blir da stadig fortalt at Vuorinen ikke imponerer heller...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 mar 07, 16:20
Noen som vet om det er noen form for "live update" fra kampen noen sted?

---------------------------

RednWhite


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 mar 07, 16:23

Opprinnelig postet av Costanza
Hoås på kanten i 4-4-2 høres ille ut.

Jeg har trua på Hoås som kant. Mener han får brukt spisskompetansen sin bedre der. Større rom, og lettere å drible. Lettere å vinne hodedueller, siden backene er lavere og mindre robuste enn midtstoppere.

---------------------------

Ære være plankebyen!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 mar 07, 16:25
Endret: 07 mar 07, 16:26
Opprinnelig postet av kjell

Opprinnelig postet av Costanza
Hoås på kanten i 4-4-2 høres ille ut.

Jeg har trua på Hoås som kant. Mener han får brukt spisskompetansen sin bedre der. Større rom, og lettere å drible. Lettere å vinne hodedueller, siden backene er lavere og mindre robuste enn midtstoppere.

Nå tråkket Hoås over i forrige kamp og er visst ikke aktuell. Heldigvis.... Spisskompentanse?? Hvilken?

---------------------------

RednWhite


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 mar 07, 16:29
Endret: 07 mar 07, 17:26
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av kjell

Jeg har trua på Hoås som kant. Mener han får brukt spisskompetansen sin bedre der. Større rom, og lettere å drible. Lettere å vinne hodedueller, siden backene er lavere og mindre robuste enn midtstoppere.

Nå tråkket Hoås over i forrige kamp og er visst ikke aktuell. Heldigvis.... Spisskompentanse?? Hvilken?

Hoås er over 2 meter, men er best langs bakken. Det sier litt. Han har Zlatan tendenser, finteregister, og veldig vanskelig å stoppe hvis han er i form. Samtidig er han god i lufta. Kanskje ikke kjempegod i ut ifra høyden ,men han er god i lufta


MOD: Fjernet unødvendig mange quotes

---------------------------

Ære være plankebyen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mar 07, 16:36
kampen er starta nå.. hvor kan vi følge den da tro ?

---------------------------

http://keiko99.net


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 07 mar 07, 16:37
Kommer f.b elr noen andre til å følge kampen?har f.b trukket tilbake fotografene fra lamanga?

---------------------------

CUPVINNER 06


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 mar 07, 16:44
Endret: 07 mar 07, 17:26
Opprinnelig postet av kjell
Opprinnelig postet av HotDream
Nå tråkket Hoås over i forrige kamp og er visst ikke aktuell. Heldigvis.... Spisskompentanse?? Hvilken?

Hoås er over 2 meter, men er best langs bakken. Det sier litt. Han har Zlatan tendenser, finteregister, og veldig vanskelig å stoppe hvis han er i form. Samtidig er han god i lufta. Kanskje ikke kjempegod i ut ifra høyden ,men han er god i lufta

Å nevne Hoås i samme setning som Zlatan passer ikke helt. Den Hoås som du snakker om kjenner ikke jeg, bortsett fra at han er over 2 meter høy... Kanskje han hittil ikke har vært i form...? Venter.......


MOD: Fjernet unødvendig mange quotes

---------------------------

RednWhite


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 mar 07, 16:47
Endret: 07 mar 07, 17:27
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av kjell

Hoås er over 2 meter, men er best langs bakken. Det sier litt. Han har Zlatan tendenser, finteregister, og veldig vanskelig å stoppe hvis han er i form. Samtidig er han god i lufta. Kanskje ikke kjempegod i ut ifra høyden ,men han er god i lufta

Å nevne Hoås i samme setning som Zlatan passer ikke helt. Den Hoås som du snakker om kjenner ikke jeg, bortsett fra at han er over 2 meter høy... Kanskje han hittil ikke har vært i form...? Venter.......

 

Eggen sammenlignet han i alle fall med Zlatan :)


MOD: Fjernet unødvendig mange quotes

---------------------------

Ære være plankebyen!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3