Husk meg
Brukernavn
Passord

[Rykte eller Sannhet] Martin Andresen klar.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 07, 11:25

Ivorianerne er vel fortsatt usikre, slik situasjonen er.

Savner iallefall en god spiss. FFK har Tarik , West som 50% spiller bak de kommer Adecco-røkla.

Skrev i fjor.

Håpet på , Europacup, ny trener og 3-4 nye kvalitespiller på ny stadion.

Fortsatt savnes  iallefall 1-2 spillere, men resten er i boks.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 11:32
Opprinnelig postet av dracula

Ivorianerne er vel fortsatt usikre, slik situasjonen er.

Savner iallefall en god spiss. FFK har Tarik , West som 50% spiller bak de kommer Adecco-røkla.

Skrev i fjor.

Håpet på , Europacup, ny trener og 3-4 nye kvalitespiller på ny stadion.

Fortsatt savnes  iallefall 1-2 spillere, men resten er i boks.

Helt enig med deg Dracula. Adecco-røkla er en god betegnelse på resten av spillerene. Det er for mange her inne på forumet,som forsvarer disse spillerene,og vil gi dem muligheten til å utvikle seg i FFK.

Gir vi dem muligheten på spissplass,så utvikler FFK seg til et Adecco-lag. Jeg føler vi savner 2-3 spillere. Kanskje Ivory-boys og ev. en ny spiss kan fylle dette rommet?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mar 07, 13:36

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 mar 07, 15:04
Opprinnelig postet av Klokan

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????



Kontakt Høili og investor-gutta direkte. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 03 mar 07, 17:01
Er vel sagt at stallen er komplett? Uansett er nok kassa rimlig bånnskrapt nå, men lov og håpe at ting skjer i sommer.

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 mar 07, 17:08
Endret: 03 mar 07, 17:10

eneste grunn til at vi kan klare oss offansivt i år er at de fra elfenben kommer å slår til. eller at de spillerne vi har overbeviser oss skeptikere. de har jo ikke fått vist noe spes enda. regner med at tarik å toth spiller mye på topp. kanskje west kan komme inn som et lyn å skape ugang. hadde trua på vuorinen. men han har vel ikke fått det helt til enda.

å for å svare på martin andresen så må jeg si noe jeg har sagt tidligere. å det er at hvis klubben hadde fått tak i en spiller av den størrelsen så hadde de kommet ut med det på en pressekonferanse ti sekunder etter at han hadde skrevet under.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 mar 07, 17:35
Opprinnelig postet av Klokan

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????

 

 

 

Bergstrøm hadde fått store problemer med å kommentere kampene dersom han hadde dukket opp...

Han roter jo så innmari og med Shaban mellom stengene og Sharbini på topp ville det blitt bare kluss...

Tror Davy W ville fått en latter eller to i studio også

---------------------------

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 mar 07, 17:52
Hadde vært bra med en skikkelig klassespiss! Trur ikke Andresen kommer. Er også viktigere med en spiss enn Andresen..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 07, 18:45
Endret: 03 mar 07, 18:45
Bare PS "Scheien" bra spisshund du har, synes bare ikke du gneldrer like mye.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 mar 07, 19:08

Opprinnelig postet av dracula
Bare PS "Scheien" bra spisshund du har, synes bare ikke du gneldrer like mye.

hehe. han har enda ikke begynt å gneldre. er 7 mnd nå. men nå har jeg tatt han ganske bra også. så får håpe han holder seg sånn vel. hehe. men de har et stygt rykte når det gjelder gneldring. det er jeg enig i. men de er så pene, så det skal de få lov til. hehe


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 03 mar 07, 19:48
Endret: 03 mar 07, 19:52
Opprinnelig postet av benksliter`n

Helt enig med deg Dracula. Adecco-røkla er en god betegnelse på resten av spillerene. Det er for mange her inne på forumet,som forsvarer disse spillerene,og vil gi dem muligheten til å utvikle seg i FFK.

Gir vi dem muligheten på spissplass,så utvikler FFK seg til et Adecco-lag. Jeg føler vi savner 2-3 spillere. Kanskje Ivory-boys og ev. en ny spiss kan fylle dette rommet?

Vi får heller være enige om å være uenige. Men det handler ikke bare om å ha klokketro på at alle spissene våre egentlig er brilliante toppscorere som bare ikke har fått vist det ennå. Skjønt, delvis handler det om at nesten alle spillere trenger litt tid på å finne seg til rette på et nytt lag, og verken Heavy eller Gardar har strengt tatt spilt særlig mange kamper for FFK ennå. Toth scoret mye i Ungarn, og har så vidt jeg kan se hatt en jevn stigning i FFK, riktignok fra et ganske labert nivå i starten. Jeg ville ikke avskrevet ham riktig ennå. Måten han kjempet fram vinnermålet mot Lyn i fjor høst vitnet om både en habil spiller og en vilje til å kjempe og blø for drakta. Det er også lov til å håpe på Tarik i spissrollen. Og West kan få en halv sesong til å bli spillbar igjen. Han har vist hvor god han er når han bare er fit.

Så først til sommeren er det tid for å si noe mer om hvor vi egentlig står med spissene våre, vil jeg mene. De som ikke måtte ha vist noe fram til da ligger nok litt tynt an.

Men et annet poeng er at jeg ikke helt deler oppfatningen om at en superspiss nødvendigvis er det viktigste. Har nevnt det før vet jeg, men Stabæk demonstrerte tydelig i fjor at selv to superspisser ikke i seg selv gir noen topp fire plassering. Det kan virke dempende på resten av laget om alle de andre overlater jobben å score til spissene sine. Hvis en ser på RBK, så hadde de Iversen, ja, men bak ham var det ingen som scoret mye. Derimot hadde RBK hele seks spillere som scoret tre mål hver, tilsammen scoret de mer enn Iversen, og de sikret mange viktige poeng. Og det tror jeg er en stor styrke for et lag, at mange spillere avslutter angrepene, i stedet for å klamre seg til at en eller to spisser skal ha dagen hver eneste kamp. Det er det ingen som har. På alle topp fire lagene i fjor var det mange spillere som scoret i løpet av sesongen. På Stabæk var det stort sett de to, og selv de var veldig effektive ble det for tynt til å kjempe om medaljer. See me point?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 mar 07, 19:57
Tråden bør slettes og trådstarter får lage et innlegg i ryktetråden i stedet....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 21:10
Endret: 03 mar 07, 21:14
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av benksliter`n

Helt enig med deg Dracula. Adecco-røkla er en god betegnelse på resten av spillerene. Det er for mange her inne på forumet,som forsvarer disse spillerene,og vil gi dem muligheten til å utvikle seg i FFK.

Gir vi dem muligheten på spissplass,så utvikler FFK seg til et Adecco-lag. Jeg føler vi savner 2-3 spillere. Kanskje Ivory-boys og ev. en ny spiss kan fylle dette rommet?

Vi får heller være enige om å være uenige. Men det handler ikke bare om å ha klokketro på at alle spissene våre egentlig er brilliante toppscorere som bare ikke har fått vist det ennå. Skjønt, delvis handler det om at nesten alle spillere trenger litt tid på å finne seg til rette på et nytt lag, og verken Heavy eller Gardar har strengt tatt spilt særlig mange kamper for FFK ennå. Toth scoret mye i Ungarn, og har så vidt jeg kan se hatt en jevn stigning i FFK, riktignok fra et ganske labert nivå i starten. Jeg ville ikke avskrevet ham riktig ennå. Måten han kjempet fram vinnermålet mot Lyn i fjor høst vitnet om både en habil spiller og en vilje til å kjempe og blø for drakta. Det er også lov til å håpe på Tarik i spissrollen. Og West kan få en halv sesong til å bli spillbar igjen. Han har vist hvor god han er når han bare er fit.

Så først til sommeren er det tid for å si noe mer om hvor vi egentlig står med spissene våre, vil jeg mene. De som ikke måtte ha vist noe fram til da ligger nok litt tynt an.

Men et annet poeng er at jeg ikke helt deler oppfatningen om at en superspiss nødvendigvis er det viktigste. Har nevnt det før vet jeg, men Stabæk demonstrerte tydelig i fjor at selv to superspisser ikke i seg selv gir noen topp fire plassering. Det kan virke dempende på resten av laget om alle de andre overlater jobben å score til spissene sine. Hvis en ser på RBK, så hadde de Iversen, ja, men bak ham var det ingen som scoret mye. Derimot hadde RBK hele seks spillere som scoret tre mål hver, tilsammen scoret de mer enn Iversen, og de sikret mange viktige poeng. Og det tror jeg er en stor styrke for et lag, at mange spillere avslutter angrepene, i stedet for å klamre seg til at en eller to spisser skal ha dagen hver eneste kamp. Det er det ingen som har. På alle topp fire lagene i fjor var det mange spillere som scoret i løpet av sesongen. På Stabæk var det stort sett de to, og selv de var veldig effektive ble det for tynt til å kjempe om medaljer. See me point?

Tror neppe at folk her på forumet tror at bare en superspiss er det som skal til for å heve FFK.Men,det er vel på den plassen en god spiller vil heve laget mest,for øyeblikket. Vi får forhåpentligvis inn to offensive spillere i Ivorianerene. I utgangspunktet,så er de midtbanespillere. Konan offensiv sentral midtbanespiller og Fofana venstre kant midtbane/angrep.Fofana kan kanskje spille spiss. Kanskje kommer de,kanskje kommer de ikke.Kanskje slår de til,kanskje ikke.  Håpet,er vel at minst en av dem,eller begge tilsammen kan erstatte Brenne på midtbanen. West er vel et heller usikkert kort pga alle skadene han får,og han trenger nok lang tid for å komme i form etter den lange skaden. Tarik,er etter min mening for vek som midtspiss,men kommer sikkert til å bli brukt,hvis alternativet er Gardar,Vuorinen eller Hoås.Jeg synes Tarik er best,når han er på kanten. De offansive spillerene vi besitter i øyeblikket/ikke besitter er rett og slett for dårlige.Vuorinen og Hoås har ikke bevist i treningskamper eller FFK2 kamper,at de er gode nok. De scorer jo nesten ikke mål på FFK2 i 3 div. Ikke i de treningskampene de har spilt heller. De har heller ikke den spillerforståelsen og tempoet som tippeligaen krever av en spiss. Toth er heller ikke en spiss som har imponert meg. Han begynner å dra på årene,og holder såvidt tippeliganivå.

I utgangspunktet,så er alle spillerene viktig for det offensive spillet. Men jo nærmere spillerene spiller motstanderens mål,jo viktigere er dem. Det er også meget viktig å ha kreative spillere på midtbanen for at det offensive spillet skal fungere. Vi hadde Brenne, en av de beste kreative spillerene midtbanen i tippeligaen i fjor. Nå er han borte. For å ta Stabæk,så hadde de meget gode spisser,men en midtbane som ikke var så god som våres i det offensive spillet. De var lenge med i tetkampen i Tippeligaen,men de hadde en for tynn stall. Vi så det spesielt,når midtstopper Olsen og Kjølø ble skadet. FFK har for øyeblikket en alt for tynn stall,for å kjempe på øverste halvdel av tabellen,etter min mening. Bra dekning i forsvar nå,men dårlig dekning offensivt.

FFK har ikke råd til å utvikle spillere på A-laget som er for dårlig for tippeligaen. Og liksom håpe på at det snart løsner for dem. Det er farmerklubber som driver med dette. Ikke helproffesjonelle klubber som FFK. De er avhengig av gode spillere i hver eneste kamp. FFK har vært gode og heldige i to høstsesonger,når de har klart å redde tippeligaplassen. Neste gang,kan det bli stang ut i høstsesongen. Derfor har de ikke råd til å "vente å se" om spillerene slår til i vårsesongen,før de gjør noen hastekjøp.

Den filosofien din holder ikke i dagens toppfotball. Den hører hjemme i breddefotballen. Derfor,send de som ikke er gode nok,ned i treningsgruppe 2, og la dem utvikle seg der og bevise at dem er gode nok for FFK. Meningen,må vel være at FFK skal utvikle seg til å bli et bedre lag,slik at vi slipper å oppleve bunnstrid igjen. Men,har de ikke penger,så har de ikke penger. Da må vi bare krysse fingrer og håpe på West og Ivory boys vil fylle det offensive hulrommet,som eksisterer i FFK i dag.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 14:50
Det er vel ikke så enkelt som du fremstiller det benkslitern. Man blir ikke god nok av å ikke spille sammen med andre gode. Å håpe på at de i treningsgruppe 2 skal bli det uten at de blir matchet av de dyktige er å håpe på litt mye. Det er gjelder å finne en balansegang. Utvikling skjer hele tiden og det vil også være dumt å tro at FFK skal ha råd til å kjøpe seg unna utviklinga. Det er det ingen som gjør, ikke engang ManU. Vi må derimot bli flinkere på det.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mar 07, 15:20

Opprinnelig postet av Shadar
Det er vel ikke så enkelt som du fremstiller det benkslitern. Man blir ikke god nok av å ikke spille sammen med andre gode. Å håpe på at de i treningsgruppe 2 skal bli det uten at de blir matchet av de dyktige er å håpe på litt mye. Det er gjelder å finne en balansegang. Utvikling skjer hele tiden og det vil også være dumt å tro at FFK skal ha råd til å kjøpe seg unna utviklinga. Det er det ingen som gjør, ikke engang ManU. Vi må derimot bli flinkere på det.

Vi kan jo ikke ha spillere i treningsgruppe 1 som senker nivået og intensiteten på treningene? Det viktigeste,må vel være å utvikle FFK til et bedre lag?FFK bør ha en stall med dobbeltdekning(gode tippeligaspillere) på alle plasser på laget. Da kan vi begynne å snakke om et topplag i Norge. Kjøpe seg unna utviklingen? Vi kan heller ikke utvikle oss til å bli et adeccolag. Disse bomkjøpene(Multe,Stadheim,Gardar,Vuorinen og Tamaz) som FFK kjøpte i fjor. Hindrer videre utvikling i FFK. De ligger omtrent på samme nivå eller dårligere, som de beste juniorspillerene våres.

Det er masse gjennomtrekk av spillere i Man U,Arsenal,Liverpool....og alle store klubber i Europa. Det er en forutsetning for å lykkes for en proffklubb idag. Synd at FFK ikke har en egen speider. Med en god speider,da ville vi hadt større sjanse til å lykkes med kjøpene våres.

Har du sett disse spillerene i mange trenings- og FFK2-kamper?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 15:55
Martin Andresen skal visst også ha kjøpt hus på ullevoll ifølge RBKweb, de spekulerer i om Jan Gunnar Solli er den som skal erstatte Andresen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mar 07, 16:07

Opprinnelig postet av Shadar
Martin Andresen skal visst også ha kjøpt hus på ullevoll ifølge RBKweb, de spekulerer i om Jan Gunnar Solli er den som skal erstatte Andresen.

Ullevoll er jo rett utenfor Lillestrøm?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 16:07
Dette er hentet fra Bataljonen og omhandler Solli:

"Askeladden er klar for Brann - dette kom frem etter en fuktig bytur i Tr.heim sammen med Daniel Braaten i natt, hvor han bekreftet dette selv.

Hadde helst sett for meg en annen,men men.

Han bør heller ikke koste mer enn en pent brukt Q7, selv hadde jeg foretrukket audien fremfor "dj`en".

God natt...
"

Hvis dette stemmer kan man jo lure på om Andresen virkelig er på vei bort fra Brann. Men hvorfor FFK fremfor en byttehandel med RBK eller et av Oslo-lagene?
Jeg har en teori på dette: Martin Andresen har en osteopat han benytter ofte som holder til i Tønsberg. Da slipper han de lange turene fra Bergen til Tønsberg. Engelsviken har vel for en stund siden åpnet fergetrafikk til Tønsberg?

Vel vel.. Det er jo lov å håpe, ikke sant?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 16:10
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Shadar
Martin Andresen skal visst også ha kjøpt hus på ullevoll ifølge RBKweb, de spekulerer i om Jan Gunnar Solli er den som skal erstatte Andresen.

Ullevoll er jo rett utenfor Lillestrøm?



okæi da se; "ullevåll", skrev feil. Men altså, det betyr jo sikkert ingen verdens ting. Jeg mener, det er sikkert ikke det eneste huset han eier. Andresen er god for flere hundre mill.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 mar 07, 16:24
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Shadar
Martin Andresen skal visst også ha kjøpt hus på ullevoll ifølge RBKweb, de spekulerer i om Jan Gunnar Solli er den som skal erstatte Andresen.

Ullevoll er jo rett utenfor Lillestrøm?



okæi da se; "ullevåll", skrev feil. Men altså, det betyr jo sikkert ingen verdens ting. Jeg mener, det er sikkert ikke det eneste huset han eier. Andresen er god for flere hundre mill.
Andresen kommer som sagt garantert ikke hit og det er jeg glad for.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3