Husk meg
Brukernavn
Passord

[Rykte eller Sannhet] Martin Andresen klar.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mar 07, 16:35
Jada Paco, jeg har hørt deg, men det stopper meg ikke i å spekulere alikevel. Grav Frem noe stoff neste gang du føler for å repetere deg selv!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 mar 07, 16:39
Opprinnelig postet av Shadar
Jada Paco, jeg har hørt deg, men det stopper meg ikke i å spekulere alikevel. Grav Frem noe stoff neste gang du føler for å repetere deg selv!
hehe sorry da kansje han dukker opp allikevel,kansje neste uke.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 mar 07, 17:24
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Shadar
Martin Andresen skal visst også ha kjøpt hus på ullevoll ifølge RBKweb, de spekulerer i om Jan Gunnar Solli er den som skal erstatte Andresen.

Ullevoll er jo rett utenfor Lillestrøm?



okæi da se; "ullevåll", skrev feil. Men altså, det betyr jo sikkert ingen verdens ting. Jeg mener, det er sikkert ikke det eneste huset han eier. Andresen er god for flere hundre mill.

Stadion heter ULLEVAAL.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 mar 07, 17:24
Endret: 04 mar 07, 17:25
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Klokan

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????

 

 

 

Bergstrøm hadde fått store problemer med å kommentere kampene dersom han hadde dukket opp...

Han roter jo så innmari og med Shaban mellom stengene og Sharbini på topp ville det blitt bare kluss...

Tror Davy W ville fått en latter eller to i studio også

Og Agim SHABANI som stopper??


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 mar 07, 19:22
Det skal ha vært kontakt mellom FFK og Brann/Andresen.

Må si det at jeg ikke liker Martin når han spiller for Brann, men jeg kan sikkert bli vandt til å se han spille for FFK;-)

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 mar 07, 19:37
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 mar 07, 19:40
Opprinnelig postet av Scout
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!


I like him

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 mar 07, 19:50
Opprinnelig postet av Scout
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!
Det slipper du også.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 mar 07, 19:52
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Shadar
Jada Paco, jeg har hørt deg, men det stopper meg ikke i å spekulere alikevel. Grav Frem noe stoff neste gang du føler for å repetere deg selv!
hehe sorry da kansje han dukker opp allikevel,kansje neste uke.

+
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Scout
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!
Det slipper du også.

=
?

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 04 mar 07, 20:25
hmmm. en ting er en ryktetråd, men skjønner ikke vitsen med å spre bevisst feilinformasjon... Vi supportere er skjøre nok fra før om vi ikke skal bli lekt med av falske rykter

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 mar 07, 20:32
Dette er en duste-tråd. Dessuten så håper jeg da vi klarer oss uten Martin Andresen. Makan til arrogant drittsekk...

---------------------------

RednWhite


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 04 mar 07, 20:37
Han hadde nok blitt elsket her også..... Men han virker utrolig klysete for motstanderfans... Men herregud så viktig han er for eget lag.... Han er jo en mester i å avlede oppmerksomheten når egen spiller ligger i fare for kort. 

Men han er nok Brannspiller til året også...

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 05 mar 07, 20:30
Da var det på an igjen med nok en herlig ryktetråd om at Andresen kanskje tar turen til dere...
For det første, han har også en osteopat i Trondheim, så det kan godt hende han er på vei dit fordi osteopaten hans bor der.

For det andre. Mannen har ambisjoner, han har sagt han vil vinne noe, han har også sagt at hans neste kontrakt blir hans siste, så nei han kommer ikke til dere.
For min del så kan jeg bare se at det er MAKS tre klubber i Norge han kan gå til, og det er RBK, LSK og VIF i den rekkefølgen.
FFK, stiller nok langt bak i køen.
Bortsett fra ny stadion, hvorfor skulle han ønske seg til FFK?
Jeg kommer i min villeste fantasi ikke på noen grunner.       

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 mar 07, 20:32
kanskje fordi FFK har vunnet like mye som dere de siste 10 åra.... 1 cup gull....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mar 07, 20:58
Jeg skjønner heller ikke folk som tror Martin kommer hit. Det er like sannsynlig som at Drogba blir spiss for FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 mar 07, 21:28
Det er vel forsåvidt ikke så mange som tror at han kommer hit heller, men ettersom trådstarter forsøkte å overbevise oss andre om dette fikk noen av oss lyst til å finne ut mer av det. Det er ikke verre enn det.

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 05 mar 07, 21:40
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kanskje fordi FFK har vunnet like mye som dere de siste 10 åra.... 1 cup gull....


Du kan jo se på de siste års plasseringer og se hvilket lag som har endt høyest, og hvilket lag som har størst sannsynlige sjanser til å hevde seg...
Han dro til Brann med håp og ambisjoner om å vinne noe, og da med serien i første rekke, noe som var veldig nære ved å skje i fjor, og som forhåpentligvis blir en realitet i år.

Hvis du mener det er en grunn, så burde vel han ville dra til klubber som har vunnet mer de siste åra, han dro til Brann fordi han mente vi hadde et stort uutløst potensiale. Og det kan vel ingen si seg uenig i, vi når langt, men sjelden den siste biten...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 mar 07, 21:51

Opprinnelig postet av keiko99
Jeg skjønner heller ikke folk som tror Martin kommer hit. Det er like sannsynlig som at Drogba blir spiss for FFK


Nå er ikke jeg spesielt sterk i sannsynlighetsregning, men jeg er rimelig sikker på at det er MER sannsynlig å se Martin Andresen i FFK-drakt enn Drogba i FFK-drakt.

Når det er sagt; det er nok ikke så sannsynlig noen av delene, siden det ene er ekstremt usannsynlig og det andre er bare veldig usannsynlig.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 mar 07, 21:56

Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
kanskje fordi FFK har vunnet like mye som dere de siste 10 åra.... 1 cup gull....


Du kan jo se på de siste års plasseringer og se hvilket lag som har endt høyest, og hvilket lag som har størst sannsynlige sjanser til å hevde seg...
Han dro til Brann med håp og ambisjoner om å vinne noe, og da med serien i første rekke, noe som var veldig nære ved å skje i fjor, og som forhåpentligvis blir en realitet i år.

Hvis du mener det er en grunn, så burde vel han ville dra til klubber som har vunnet mer de siste åra, han dro til Brann fordi han mente vi hadde et stort uutløst potensiale. Og det kan vel ingen si seg uenig i, vi når langt, men sjelden den siste biten...

Problemet er vel at han er østlending. Ingen østlendiger orker vel å bo særlig lenge i Bergen....?

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mar 07, 21:57
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av keiko99
Jeg skjønner heller ikke folk som tror Martin kommer hit. Det er like sannsynlig som at Drogba blir spiss for FFK


Nå er ikke jeg spesielt sterk i sannsynlighetsregning, men jeg er rimelig sikker på at det er MER sannsynlig å se Martin Andresen i FFK-drakt enn Drogba i FFK-drakt.

Når det er sagt; det er nok ikke så sannsynlig noen av delene, siden det ene er ekstremt usannsynlig og det andre er bare veldig usannsynlig.

 

Drogba,er vel omtrent 100 ganger mere verdt enn Martin. Litt av en sammenlikning he he he....

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340