Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 21 feb 07, 21:44

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hva ble sagt da?

 

Jeg synes det er liten grunn til å gjenta sånt litterært lavmål. Jeg tror de fleste kan forestille seg hva ordene var og inneholdt. "Ung og dum" er aldri en unnskyld men kan til nød være en forklaring. Hva man da skal si om gubbene over 50 aner jeg ikke. Jeg blir bare trist og lei meg.

At de også brukte store deler av kampen til å slakte omtrent alle egne spillere gjør meg også forundret. Det er vel disse "frakkuals" - som alltid klager på absolutt alt og plutselig er henrykte når den samme de har slaktet i evigheter gjør noe bra.

 

Heldigvis VET jeg jo at dette ikke kan eller skal forbindes med FFK og alle deres tilhengere og supportere.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 feb 07, 21:48
Nja, men å drive å forestille seg noe blir vanskelig for å ta stilling til. Ble det sagt ting som : jævla svarting eller ordet neger, eller mørkhudet f.eks. det første er ikke bra men neger og mørkhudet her fult lov så jeg lurer på hvor vi diskuterer?

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 21 feb 07, 21:53
det her tar man opp med de som gjør det der og da, hjelper ikke å "diskutere" eller jamre seg over det på nettet.

---------------------------

hoodrat nr. one


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 feb 07, 21:58
La oss diskutere kampen mellom Sparta og FFK her. Det som skjedde på banen. Jeg ser ikke poenget i å gjenta med ord eventuelle rasistiske meldinger. Det er viktig å sette fokus på det og få bort faenskapen, men det er ikke noe poeng å gå inn i detaljene om det her.

Jeg fikk ikke sett kampen selv - så er spent på å lese flere reaksjoner fra de av dere som var der. Jeg regner med det kommer flere innlegg etter at enkelte TV-kamper er ferdigspilt i kveld...

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 21 feb 07, 22:15

FFK førende det første kvarteret, deretter jevnt ut 1. omgang.

I andre omgang har FFK grei kontroll, spesielt bakover, dog uten at vi skaper veldig mye fremover (les dårlige avslutninger). Sparta skaper enda mindre i 2. omg.

Skal ikke analysere alle spillerne, men Prytz er god på dødballer, men blir rundet flere ganger (plasseringsevne og fart?), Hoås får en omgang uten å overbevise, Shabani spiller godt i midtforsvaret og resten bærer vel preg av tung treningsperiode. Alt i alt karakter G.

---------------------------

Marching on together!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 feb 07, 22:29

Nok i en treningskamp,mangler vi offansiv kreativitet og kraft 

Uten Brian West (ev. Ivorianerene) Har vi et angrep,som holder middels/dårlig adecco liga standar. Vuorinen,Hoås og Toth var et skuffende syn i angrep idag. Kvisvik kom inn i 2. omg. og tilførte litt kreativitet,men ellers var det meget dårlig offansiv midtbane også. Hullrommet etter Brenne er virkelig merkbart.

Må,bare si at jeg venter mer og mer på West og Ivorianerene nå. De er kanskje redningen fra bunnstrid igjen.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 21 feb 07, 22:47

JA det er skremmende dårlig hvor lite man får til fremover! Uansett hvem man prøver sammen på topp fungerer det ikke!! Trenger west med sin fart!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 21 feb 07, 23:59
Hvorfor ikke teste Toth og Tarik på topp? Et oppspillpunkt, og en bakromspiller/dribler. Så kan Hoås spille på høyrekant. Der vil han vinne langt fler hodeduller. Som midtspiss møter Hoås alltid to robuste fyrtårn som pakker han inn, mens på kanten vil han enklere kunne vinne dueller. Samtdig får han større rom å drible i på siden der.

---------------------------

Ære være plankebyen!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 feb 07, 00:10
Slike lokaloppgjør beskrev en bekjent av meg meget bra:

Lokaloppgjør er som jorden, de blir aldri rettferdige.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 feb 07, 00:15
Opprinnelig postet av kjell
Hvorfor ikke teste Toth og Tarik på topp? Et oppspillpunkt, og en bakromspiller/dribler. Så kan Hoås spille på høyrekant. Der vil han vinne langt fler hodeduller. Som midtspiss møter Hoås alltid to robuste fyrtårn som pakker han inn, mens på kanten vil han enklere kunne vinne dueller. Samtdig får han større rom å drible i på siden der.
Vourinen var den spissen som var mest plaserings vennlig i dag og den som viser best ballkontroll.Men det hjelper lite når kvisviken kun spiller på ramberg når Stadheim og Vourinen hele tiden kommer på løp.er greit og se Tarik som vi alle vet hvor står spille ræva idag og alikevel score et mål,Prydz sliter litt med farten idag men håper hans plaseringsvennlighet ordner det,har en utrolig venstre fot.Stadheim som Vourinen kommer på flere fine løp,synd at Kvisviken er helt blind.Men uansett så viser Hoås store svakheter,Toth er usynlig mens Vourinen virker frisk og prøver så godt han kan.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 feb 07, 00:21
Endret: 22 feb 07, 00:51

Opprinnelig postet av paco
Vourinen var den spissen som var mest plaserings vennlig i dag og den som viser best ballkontroll.Men det hjelper lite når kvisviken kun spiller på ramberg når Stadheim og Vourinen hele tiden kommer på løp.er greit og se Tarik som vi alle vet hvor står spille ræva idag og alikevel score et mål,Prydz sliter litt med farten idag men håper hans plaseringsvennlighet ordner det,har en utrolig venstre fot.Stadheim som Vourinen kommer på flere fine løp,synd at Kvisviken er helt blind.Men uansett så viser Hoås store svakheter,Toth er usynlig mens Vourinen virker frisk og prøver så godt han kan.

Kan du ikke like godt si at alle som har kommet til klubben etter Morgan var fantastiske, og dem som var der før  var ræva...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 feb 07, 00:33
Endret: 22 feb 07, 00:51

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Kan du ikke like godt si at alle som har kommet til klubben etter Morgan var fantastiske, og dem som var der før  var ræva...

hehe ja la oss skylde på direktøren,før så ga vi trenern ,altså Eggen skylda nå gir vi Direktøren skylda,noen må vi jo gi skylda!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 feb 07, 00:35
Skylder ikke på noen jeg. Bare lurer på om du er FFK supporter eller Morgan Supporter?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 feb 07, 00:37
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Skylder ikke på noen jeg. Bare lurer på om du er FFK supporter eller Morgan Supporter?
Elsker FFK og håper Morgan er rette person til og få oss opp av sumpa.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 feb 07, 00:46

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Skylder ikke på noen jeg. Bare lurer på om du er FFK supporter eller Morgan Supporter?
Elsker FFK og håper Morgan er rette person til og få oss opp av sumpa.

 Virker bare litt snodig at du begynte å skrive her inne etter at Morgan kom, tydeligvis også har ett bankende hjerte for Lyn. Kapper hode av Eggen og spillere som var her fra før , mens Morgan og nye spillere kun er fantastiske...... Merkverdig...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 feb 07, 02:43
paco er morgan selv

---------------------------

Frihet for Ultras!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 feb 07, 07:22
Endret: 24 feb 07, 21:12

Christian Halvorsen får jo mer og mer skryt fra både fredrikstadfk, ffksupporter.net og FB, dette er i fra gårdagenskamp.

fredrikstadfk.

Ungutten Christian Halvorsen kom inn som ventreback for en småskadet Anders Prytz i 2. omgang. Nok en gang viste han at han er en modig og offensiv spiller som tør å utfordre og bli med fremover.

FB.

 Det er en strekk i låret som jeg er litt forsiktig med, sier Prytz som overlot plassen til unge og freske Christian Halvorsen.
Og unge Halvorsen viste at han duger. Han matchet navnebror Ole Jørgen på farten, og var med på lange løp offensivt.
– Oppladningen var ikke den beste til kampen i dag, jeg har vært seks timer på fotballskole her i Østfoldhallen, og så fikk jeg beskjed klokken 13.45 om å møte opp, forteller Christian som legger til.
– Det gjelder å gripe sjansen når jeg får den, og det gjorde jeg vel i dag.

 

ffksupporter.net.


Verdt å nevne er det at Christian Halvorsen kommer inn for en småskadet Ander Prytz midtveis i andre omgang. Halvorsen gjør en god jobb, spesielt offensivt og er absolutt en spiller man bør holde under oppsikt. Kanskje kan han utfordre Prytz og Bertelsen allerede i år?

 

VG.

Og nå også fra treneren selv.



 Tror dere han blir tatt opp i a-lags stallen i år og blir backup for svensken, for vi har jo ikke så mange v-backer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 feb 07, 08:55
Endret: 22 feb 07, 08:55
Opprinnelig postet av ajg
paco er morgan selv
hehe du tok meg der,nå er jeg avslørt også.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 feb 07, 09:28
Bra med seier. men synd vi ikke er bedre. Har trua på at vi kan få det til framover. Er vi heldige med skader og slikt på la manga kan det ha mye å si for fortsettelsen. Syns det var dumt Vuorinen var så dårlig på kampen, hadde håpa han skulle bli vårt førstevalg på spissplass i år. Nå trur jeg ikke han blir det, han imponerer jo aldri i kamp. Vi trenger sårt West tilbake.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 feb 07, 11:26
Endret: 22 feb 07, 13:39

Opprinnelig postet av paco
Vourinen var den spissen som var mest plaserings vennlig i dag og den som viser best ballkontroll.Men det hjelper lite når kvisviken kun spiller på ramberg når Stadheim og Vourinen hele tiden kommer på løp.er greit og se Tarik som vi alle vet hvor står spille ræva idag og alikevel score et mål,Prydz sliter litt med farten idag men håper hans plaseringsvennlighet ordner det,har en utrolig venstre fot.Stadheim som Vourinen kommer på flere fine løp,synd at Kvisviken er helt blind.Men uansett så viser Hoås store svakheter,Toth er usynlig mens Vourinen virker frisk og prøver så godt han kan.

Så du kampen Paco? Hvem la passningen som Tarik scoret på? Hvem la passningen som Vourinen fikk på lissa på 5 meteren men som han bare rotet bort? Hvis du er ute etter å kritisere bør du ha peiling på hva du snakker om. Dessuten så er det å kalle seende mennesker for blinde noe som gjøres i barnehagene og i noen tilfeller i institusjoner for mentalt tilbakestående. I hvilken av de 2 stedene tilbringer du dagene Paco?  Litt sakelighet og en smule respekt for den jobben spillerne gjør er kanskje på sin plass!??!

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f