Husk meg
Brukernavn
Passord

Moteshow i torbyen idag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 15 feb 07, 14:48

Jeg mener at jeg leste her at 15 februar skulle det være moteshow i torvbyen,der de nye draktene skulle presenteres, men jeg har ikke lest noe mer om det. Er det noen som vet noe om dette?

---------------------------

CUPVINNER 06


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 15 feb 07, 21:26
Opprinnelig postet av TothNR1

Jeg mener at jeg leste her at 15 februar skulle det være moteshow i torvbyen,der de nye draktene skulle presenteres, men jeg har ikke lest noe mer om det. Er det noen som vet noe om dette?

Holters?

---------------------------

CUPVINNER 06


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 15 feb 07, 21:34
Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av TothNR1
Jeg mener at jeg leste her at 15 februar skulle det være moteshow i torvbyen,der de nye draktene skulle presenteres, men jeg har ikke lest noe mer om det. Er det noen som vet noe om dette?

Holters?

Det Sven Hagen sa til meg den gang var at FFK trolig skulle presentere draktene sammen med Umbro i løpet av uka før man dro til La Manga. Han sa også "rundt den 15. februar" og at det kanskje ble et "show (catwalk) i Torvbyen for å skape litt blest".

La Manga nærmer seg med stormskritt, så dette bør jo være like rundt hjørnet, men jeg vet ikke om planene har blitt endret eller når dette eventuelt er.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 15 feb 07, 22:32
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av TothNR1
Jeg mener at jeg leste her at 15 februar skulle det være moteshow i torvbyen,der de nye draktene skulle presenteres, men jeg har ikke lest noe mer om det. Er det noen som vet noe om dette?

Holters?

Det Sven Hagen sa til meg den gang var at FFK trolig skulle presentere draktene sammen med Umbro i løpet av uka før man dro til La Manga. Han sa også "rundt den 15. februar" og at det kanskje ble et "show (catwalk) i Torvbyen for å skape litt blest".

La Manga nærmer seg med stormskritt, så dette bør jo være like rundt hjørnet, men jeg vet ikke om planene har blitt endret eller når dette eventuelt er.

ok, takk for svar..;-)

---------------------------

CUPVINNER 06


jaja100

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 12

Lagt til: 15 feb 07, 22:33
hmm :)

---------------------------

yes i am.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340