Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 17 6

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 07, 12:37
cupgull, 8 plass på tabellen var fasiten på 2006 sesongen... tja skjedd litt da, noen nye spillere har kommet, noen spillere kommer.. Terje Høili har kommet tilbake, vi har fått ny trener..

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jan 07, 12:45
Opprinnelig postet av Bjørnen

FFK slet i bunnen i 2006. Hva har skjedd siden den gang?

 

Bortsett fra nok et - etter historieboka normalt - tap mot Moss, fint lite... FFK kunne ikke vunnet over Moss om det sto om liv. Hadde FFK møtt Moss i cupen 2006, ja så hadde aldri FFK vinni pokalen heller, så ærlig må vi kunne være. FFK har et gedigent Mossekompleks, og så lenge det skiller en divisjon mellom lagene takler jeg det helt fint. Liker selvsagt ikke å tape kamper, men fanken heller, jeg har aldri vært spesielt mot u-hjelp, og kan en seier over FFK være med på å heve selvtilliten til tapre mossinger, så ok for meg...

---------------------------

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jan 07, 18:00
Det mest idiotiske som jeg noen gang her sett er at en mosse spiller står å spytter etter FFK spiller..  Greit meg tempratur, men det finner en grense

---------------------------

http://keiko99.net


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 31 jan 07, 21:30

Stemmer det at VM har kontrakt ut 2008? Mener bestemt at det i FB sto at han var Bosmn-spiller til sommeren. Fikk høre fra en mossing på søndag at har kontrakt ut 200 og at FFK var villige til å betale kun 750.000,-.

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 12:42
Tror Vidar dukker opp jeg.

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 08 feb 07, 13:18

Opprinnelig postet av paco
Tror Vidar dukker opp jeg.

Det tror jeg og...

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 08 feb 07, 13:43
Spennende...

Ca når tror du denne handele går i orden, Paco?
Snart, eller nærmere seriestart?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 feb 07, 14:47

Slik situasjonen nå ser ut å være (innkjøp av Prydz) håper jeg virkelig at FFK iallefall klarer å sikre en spiller av vesentlig bedre kvalitet enn Tamas Sz.

Om V.M er rette person ( brukbar kvalitet samt lokal tilknytning)  ,eller om FFK finner et bedre alternativ er kanskje ikke det viktigste.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 14:52
Med Martinsen og Prydz så begynner det og hjelpe bakover,få en til fra balløya nå så blir det toppers.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 feb 07, 15:58
FFK har jo lagt inn bud på VM. Kontrakten hans går ut etter denne sesongen. Har også hørt VM har sagt han vil til FFK, så siste ord er helt sikkert ikke sagt i den saken der. Og Moss er en klubb som trenger penger, så vente il kontrakten hans går ut er nok uaktuellt for dem....

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 08 feb 07, 16:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har jo lagt inn bud på VM. Kontrakten hans går ut etter denne sesongen. Har også hørt VM har sagt han vil til FFK, så siste ord er helt sikkert ikke sagt i den saken der. Og Moss er en klubb som trenger penger, så vente il kontrakten hans går ut er nok uaktuellt for dem....

Dette stemmer meget bra, med hva jeg har hørt fra gutter i nær omgangskrets med VM.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 09 feb 07, 08:16
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har jo lagt inn bud på VM. Kontrakten hans går ut etter denne sesongen. Har også hørt VM har sagt han vil til FFK, så siste ord er helt sikkert ikke sagt i den saken der. Og Moss er en klubb som trenger penger, så vente il kontrakten hans går ut er nok uaktuellt for dem....

Dette stemmer meget bra, med hva jeg har hørt fra gutter i nær omgangskrets med VM.

 

Hehe! Da hadde vi vel solgt til TIL for noen uker siden...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 feb 07, 08:17
Bjørnen.. Det er kalt opp i nord så da er det greit at vidar for være i østfold og FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 09 feb 07, 08:30

Opprinnelig postet av keiko99
Bjørnen.. Det er kalt opp i nord så da er det greit at vidar for være i østfold og FFK

 

Vidar var interessert han. Sikkert enda et stikk i stoltheten deres, det. Dere tror liksom at dere er "fus" på alle talenter fra Østfold.

 

..men henter samtidig lassevis med middelmådigheter fra diverse bakgårder i fotball-Europa.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 feb 07, 08:36
vent å se så for vi se hvor han havner... jeg holder en knapp på at vidar kommer

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 09 feb 07, 08:42

Opprinnelig postet av keiko99
vent å se så for vi se hvor han havner... jeg holder en knapp på at vidar kommer

Jeg aner ikke. Men i løpet av sommeren vil mye være avgjort. LSK og Ålesund har vist interesse, blant andre. Jeg tror at FFK vil ligge i bunnen av TL størsteparten av sesongen og det er ikke akkurat et salgsargument overfor Vidar, som ønsker spill i TL. Hvis Moss ligger godt an halvveis i sesongen så kan det jo hende han signerer ny kontrakt med oss. Men vi er godt forspent med stoppere nå og vi har taket på dette med å finne erstattere, så sportslig sett vil det ikke bety så mye hvis Vidar forsvant. Vi skal opp uansett.

Men det er jo ikke sikkert at han svenskeduden er interessert i Vidar heller.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 feb 07, 08:58
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
vent å se så for vi se hvor han havner... jeg holder en knapp på at vidar kommer

Jeg aner ikke. Men i løpet av sommeren vil mye være avgjort. LSK og Ålesund har vist interesse, blant andre. Jeg tror at FFK vil ligge i bunnen av TL størsteparten av sesongen og det er ikke akkurat et salgsargument overfor Vidar, som ønsker spill i TL. Hvis Moss ligger godt an halvveis i sesongen så kan det jo hende han signerer ny kontrakt med oss. Men vi er godt forspent med stoppere nå og vi har taket på dette med å finne erstattere, så sportslig sett vil det ikke bety så mye hvis Vidar forsvant. Vi skal opp uansett.

Men det er jo ikke sikkert at han svenskeduden er interessert i Vidar heller.

 

FFK vil nok ikke ligge på bunnen slik som du tror, men det hadde vel overrasket meg om du hadde sagt at FFK ville ligge på toppen... uansett vi for se hvor vidar havner... forsvinner gjør han

---------------------------

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 09 feb 07, 09:01
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
vent å se så for vi se hvor han havner... jeg holder en knapp på at vidar kommer

 Hvis Moss ligger godt an halvveis i sesongen så kan det jo hende han signerer ny kontrakt med oss.  

Kan det hende? Har ikke VM uttalt at han ikke er interesert i å forlenge med Moss da? Det er vel heller et resonement fra supporterene det at han da kan komme til å forlenge?

Men for all del - alt kan jo skje.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 09 feb 07, 09:10
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
vent å se så for vi se hvor han havner... jeg holder en knapp på at vidar kommer

 Hvis Moss ligger godt an halvveis i sesongen så kan det jo hende han signerer ny kontrakt med oss.  

Kan det hende? Har ikke VM uttalt at han ikke er interesert i å forlenge med Moss da? Det er vel heller et resonement fra supporterene det at han da kan komme til å forlenge?

Men for all del - alt kan jo skje.

I så fall hadde nok Vidar blitt solgt til Tromsø nå nylig.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 feb 07, 09:18
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
vent å se så for vi se hvor han havner... jeg holder en knapp på at vidar kommer

 Hvis Moss ligger godt an halvveis i sesongen så kan det jo hende han signerer ny kontrakt med oss.  

Kan det hende? Har ikke VM uttalt at han ikke er interesert i å forlenge med Moss da? Det er vel heller et resonement fra supporterene det at han da kan komme til å forlenge?

Men for all del - alt kan jo skje.

I så fall hadde nok Vidar blitt solgt til Tromsø nå nylig.

 

Vidar havner garantert i FFK.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 17 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340