Husk meg
Brukernavn
Passord

Watson - midtbanespiller ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 okt 03, 09:33
Nå var det jo ikke så farlig, siden motstanderen gjorde flere personlige feil enn oss,men:

Er ikke Olof midtbane spiller? Har sjelden sett at det å spille spillere utenfor vandte posisjoner med hell. Som feks. Nils Johan Sembs utpregede bruk av spisser på midtbanen etc.

Jeg vil herved frata Olof all skyld for målet og oppfordre KTE å benytte han i den posisjonen han kjenner og er trygg i. Også der hvor han gjorde ett meget godt innhopp mot Hønefoss.

Noen som er enige, eller er spillerne mer fleksible enn jeg tror ?

:ffk::cool::ffk:

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 21 okt 03, 10:17
Endret: 21 okt 03, 10:18
Olof har spilt flere kamper som v.back. Noe han har mestret godt de fleste gangene. Problemet er vel at han innimellom blir noe for glad i ballen, og at han kan levere slike pasninger som den mot godset (3-2 målet) Men alle kan vel gjøre feil. Hva som er best for laget betyr jo mest, og hvis Eggen mener at Olof er det beste kortet vi for tiden har på v.back, vel så spiller Olof der. Vi støtter laget uansett:D:p:p

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 okt 03, 11:28
Opprinnelig postet av Frode
Jeg vil herved frata Olof all skyld for målet og oppfordre KTE å benytte han i den posisjonen han kjenner og er trygg i. Også der hvor han gjorde ett meget godt innhopp mot Hønefoss.


Etter det jeg har fått med meg så spilte Watson venstre back når han kom inn mot Hønefoss.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 okt 03, 11:56
Endret: 21 okt 03, 14:07
Får si som Håvar Lilleheie: Samma for meg så lenge godset (FFK) vinner :)

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 21 okt 03, 14:20
KTE vil nok "omgjøre" Watson til en offensiv back.. Czwartek er jo meget god offensivt på høyrekanten, så da vil han nok ha noe lignende på venstresida.. Innlegga til Watson er jo suverene!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 okt 03, 14:21
Var ikke ment som ett angrep på noen. Bare lurte på om andre hadde en mening om det å bruke spillere "out of position".

Jeg har lagt merke til at det ofte gjøres feil valg kanskje fordi spilleren har innlærte handlingsmønstre som vil kunne få fatale følger i pressede situasjoner hvis en midtbanespiller spiller i forsvar etc.

For all del, seier er seier og alt det der... Det er jo innlysende!

:ffk::cool::ffk:

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 okt 03, 14:27
Enig med deg "ideologisk" sett, Frode. Er selv motstander av at spillere spiller i posisjoner de ikke er vante med. Når det er sagt så har Watson vist seg som en habil venstreback noen ganger nå og er vel kanskje det beste alternativet i den posisjonen pr. i dag. I tillegg er konkurransen om en plass på midtbanen mye hardere. Han er definitivt best der, men der har vi også andre meget gode spillere. På venstreback derimot er det tynt. Vebjørn er grei, men ustabil og holder vel egentlig ikke høyt 1.divisjonsnivå. Jørgen Pettersen er høyrebeint og midtstopper primært, mens Stian Johnsen som også er et alternativ er ute med skade. Da er jeg egentlig enig med KTE i at Watson er det beste alternativet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 okt 03, 09:23
I et klubblag er det mulig å omskolere spillere. Det er det ikke på samme måte i et landslag.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 22 okt 03, 09:52
Det er ett godt poeng Funk 1. Og hvis Watson skal/vil omskoleres til venstreback er det jo ikke noe som er bedre enn kamptrening.

Jeg er helt klart positiv til offensive sidebacker, og da er Olof og Stian gode alternativer. Selv om jeg er spent på om de holder defensivt i tippeligaen. Håper på det selvsagt!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 22 okt 03, 10:14
tror olof passer bra som venstreback jeg, i hvert fall hvis utviklinga på hurtigheta hans fortsetter.

dessuten kom vel olof hit som venstre back? usikker her, men mener å huske at det ble skrevet at det var der han spilte mest i sverige.

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340