Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Moss (treningskamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 jan 07, 09:43

For 12 år siden spilte jeg innebandy for Fredrikstad.  Vi var i andre div, målet var opprykk til første.  Vi hadde mange treningskamper, tapte noen, den verste var 13-1 eller noe slikt mot Øreåsen som i Moss Avis fikk 2 midtsider etter kampene.  I serien tapte vi ikke en eneste kamp og gikk opp.  Og den beste seieren:

 

Vi møtte opp i Øreåsenhallen, det var rundt 150 på tribunen, noe som var 10 ganger så mange som var vanlig.  Før kampen stilte Øreåsenspillerne seg på linje og sang en hånende sang om oss med leende foreldre på tribunen.  Vi vant 12-1 eller noe slikt......

 

Vår gode trener Erik Hæren brukte treningskampene til å kartlegge både oss og motstanderne og var ikke opptatt av resultat.  Vi var derfor godt forberedt når serien startet både mht taktikk, men hadde ogsåp fått satt over og undertall spill, lavt og høyt press mm.

 

Flaut å tape mot Moss, men håper at Grönis så noe av hvor de defensive problemene ligger.

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 jan 07, 11:55
syns det er merkelig at de ikke gir mer enn igår når den nye treneren er med å ser på kampen. det hadde jo vært en god mulighet spes for juniorene å vise seg fra sin beste side. hørte halvorsen var ålreit igår. det er jo bra.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jan 07, 22:05
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes at Måss var et bedre lag enn FFK i går.

De hadde en plan for det de gjorde, et spillemønster. Det er forøvrig noe jeg har savnet under Eggens tid i Klubben. På tide med ny trener.... Håper Grønhagen klarer å tilføre oss mye der.

Måss var mer tekniske, beveglige, og hadde et sikrere pasningsspill. De angrep som et lag, i motsetning til oss, som kom mer sporadisk og tilfeldig framover på banen. Noen gode raid var det jo, men som sagt jeg savner et spillemønster som skaper trøkk mot motstadernes forsvarsrekke.

Kråkevingen var bedre enn oss som stilte med kun ti syngende.... :-(

 

 

Blir slik på treningskamper. Det som teller etter min menig er serie og cup-kamper.. gjorde en insats jeg også, men pga sår hals så ble det litt slapt fra min side... Satt rett bak Keiko99 hvis noen lurer på hvor jeg satt og hvem jeg er.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 22:13
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes at Måss var et bedre lag enn FFK i går.

De hadde en plan for det de gjorde, et spillemønster. Det er forøvrig noe jeg har savnet under Eggens tid i Klubben. På tide med ny trener.... Håper Grønhagen klarer å tilføre oss mye der.

Måss var mer tekniske, beveglige, og hadde et sikrere pasningsspill. De angrep som et lag, i motsetning til oss, som kom mer sporadisk og tilfeldig framover på banen. Noen gode raid var det jo, men som sagt jeg savner et spillemønster som skaper trøkk mot motstadernes forsvarsrekke.

Kråkevingen var bedre enn oss som stilte med kun ti syngende.... :-(

 

 

Blir slik på treningskamper. Det som teller etter min menig er serie og cup-kamper.. gjorde en insats jeg også, men pga sår hals så ble det litt slapt fra min side... Satt rett bak Keiko99 hvis noen lurer på hvor jeg satt og hvem jeg er.



Jeg var forhindra fra å komme på denne kampen, og jeg kan være glad for det.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jan 07, 22:58
Endret: 29 jan 07, 23:00

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg var forhindra fra å komme på denne kampen, og jeg kan være glad for det.

 

Syns da det var en relativt underholdende kamp. Halvorsen gjorde en solid insatts som venstre back. Heavy scora. Han kunne faktisk satt inn 1-2 også hadde det ikke vært for at mossekeeperen spente ben på ham... Lasse Staw gjorde flere konge-redninger, så er ganske enig med Keiko99 når han sier at Staw nærmer seg nivået til Rami. Det som gjorde utfallet var keeper-tabbene til Bråten i andre omgang... Deuten var kampen mellom PH og Kråkene nesten verd ingangspengene alene... spesielt pga at PH hadde taket på Kråkene mesteparten av kampen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 23:18
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg var forhindra fra å komme på denne kampen, og jeg kan være glad for det.

 

Syns da det var en relativt underholdende kamp. Halvorsen gjorde en solid insatts som venstre back. Heavy scora. Han kunne faktisk satt inn 1-2 også hadde det ikke vært for at mossekeeperen spente ben på ham... Lasse Staw gjorde flere konge-redninger, så er ganske enig med Keiko99 når han sier at Staw nærmer seg nivået til Rami. Det som gjorde utfallet var keeper-tabbene til Bråten i andre omgang... Deuten var kampen mellom PH og Kråkene nesten verd ingangspengene alene... spesielt pga at PH hadde taket på Kråkene mesteparten av kampen...



Jonek skriver dette i et tidligere innlegg :

Jeg synes at Måss var et bedre lag enn FFK i går.

De hadde en plan for det de gjorde, et spillemønster. Det er forøvrig noe jeg har savnet under Eggens tid i Klubben. På tide med ny trener.... Håper Grønhagen klarer å tilføre oss mye der.

Måss var mer tekniske, beveglige, og hadde et sikrere pasningsspill. De angrep som et lag, i motsetning til oss, som kom mer sporadisk og tilfeldig framover på banen. Noen gode raid var det jo, men som sagt jeg savner et spillemønster som skaper trøkk mot motstadernes forsvarsrekke.

Virker ikke som det var noe å skryte av fra FFK her. Og om underholdningsverdien er til stede her så bryr jeg meg faktisk ingenting om det når det gjelder treningskamper. Om vi taper eller vinner gir jeg også mer eller mindre blaffen i. Hovedsaken er som Jonek er inne på, jeg vil se et spillemønster i det hele. Og på det Jonek skriver så manglet visst FFK det i denne kampen, og jeg stoler på det Jonek skriver.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 jan 07, 08:10
Endret: 30 jan 07, 08:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg var forhindra fra å komme på denne kampen, og jeg kan være glad for det.

 

Syns da det var en relativt underholdende kamp. Halvorsen gjorde en solid insatts som venstre back. Heavy scora. Han kunne faktisk satt inn 1-2 også hadde det ikke vært for at mossekeeperen spente ben på ham... Lasse Staw gjorde flere konge-redninger, så er ganske enig med Keiko99 når han sier at Staw nærmer seg nivået til Rami. Det som gjorde utfallet var keeper-tabbene til Bråten i andre omgang... Deuten var kampen mellom PH og Kråkene nesten verd ingangspengene alene... spesielt pga at PH hadde taket på Kråkene mesteparten av kampen...



Jonek skriver dette i et tidligere innlegg :

Jeg synes at Måss var et bedre lag enn FFK i går.

De hadde en plan for det de gjorde, et spillemønster. Det er forøvrig noe jeg har savnet under Eggens tid i Klubben. På tide med ny trener.... Håper Grønhagen klarer å tilføre oss mye der.

Måss var mer tekniske, beveglige, og hadde et sikrere pasningsspill. De angrep som et lag, i motsetning til oss, som kom mer sporadisk og tilfeldig framover på banen. Noen gode raid var det jo, men som sagt jeg savner et spillemønster som skaper trøkk mot motstadernes forsvarsrekke.

Virker ikke som det var noe å skryte av fra FFK her. Og om underholdningsverdien er til stede her så bryr jeg meg faktisk ingenting om det når det gjelder treningskamper. Om vi taper eller vinner gir jeg også mer eller mindre blaffen i. Hovedsaken er som Jonek er inne på, jeg vil se et spillemønster i det hele. Og på det Jonek skriver så manglet visst FFK det i denne kampen, og jeg stoler på det Jonek skriver.

 

Rune Haugen har skjønt veldig mye. Han har skjønt hvem som er til å stole på når det gjelder det fotballfaglige.

Han velger å sette sin lit til trygge og sikre kilder. :-)

Prekæs, Rune!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 jan 07, 00:11

Nå vet jeg hvordan vi skal slå Måzzz i treningskamp!!!

 

Enerly må være til stede og se på selvfølgelig... de taper jo aldri når han er på plass. Hvorfor tenkte de ikke på det før kampen?? (Var han tilstede forresten?)

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jan 07, 00:25
Nei han var ikke der. la moss vinne da så for dem gledet seg over det da..

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jan 07, 00:50

Opprinnelig postet av keiko99
Nei han var ikke der. la moss vinne da så for dem gledet seg over det da..

Hehe, som sagt, for Moss er dette som å spille cupfinale. Vi tar det som en treningskamp. Det er tross alt det som er.  I en treningskamp tester man ut formasjoner og spillere. Det var en god del juniorspillere som fikk prøve seg..

Desuten er det vel ikke nødvendig å fokusere bare på det negative da. Det går faktisk ann å se hva som var positivt og etter min menig var det en god el som var faktisk det, som jeg skrev i et innlegg over...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 31 jan 07, 23:21
Opprinnelig postet av DeKjök

Flaut å tape mot Moss, men håper at Grönis så noe av hvor de defensive problemene ligger. 

Nettopp. Hvor mye klokere hadde Grönis blitt om hele forsvaret for en gangs skyld hadde spilt over evne? Bedre han får se hvor landet ligger, så vet han mer om hvilken jobb han har å gjøre framover.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 31 jan 07, 23:33
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av keiko99
Nei han var ikke der. la moss vinne da så for dem gledet seg over det da..

Hehe, som sagt, for Moss er dette som å spille cupfinale. Vi tar det som en treningskamp. Det er tross alt det som er.  I en treningskamp tester man ut formasjoner og spillere. Det var en god del juniorspillere som fikk prøve seg..

Desuten er det vel ikke nødvendig å fokusere bare på det negative da. Det går faktisk ann å se hva som var positivt og etter min menig var det en god el som var faktisk det, som jeg skrev i et innlegg over...

 

Derfor det kommer over 1000 tilsk når det koster 110 spenn! Fyrer musikk. Tråder på en million sider.

Bare en treningskamp....

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 01 feb 07, 11:34
Opprinnelig postet av Hjælmen
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av keiko99
Nei han var ikke der. la moss vinne da så for dem gledet seg over det da..

Hehe, som sagt, for Moss er dette som å spille cupfinale. Vi tar det som en treningskamp. Det er tross alt det som er.  I en treningskamp tester man ut formasjoner og spillere. Det var en god del juniorspillere som fikk prøve seg..

Desuten er det vel ikke nødvendig å fokusere bare på det negative da. Det går faktisk ann å se hva som var positivt og etter min menig var det en god el som var faktisk det, som jeg skrev i et innlegg over...

 

Derfor det kommer over 1000 tilsk når det koster 110 spenn! Fyrer musikk. Tråder på en million sider.

Bare en treningskamp....

 

Jepp hjælmen, sånn er det å spille mot Østfolds stolthet FFK!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 07, 11:36
Å vi vet vel at moss har hatt meget lange tråder om FFK også

---------------------------

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 01 feb 07, 15:31
Å poenget ditt er?

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 feb 07, 15:59
Opprinnelig postet av Hjælmen
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av keiko99
Nei han var ikke der. la moss vinne da så for dem gledet seg over det da..

Hehe, som sagt, for Moss er dette som å spille cupfinale. Vi tar det som en treningskamp. Det er tross alt det som er.  I en treningskamp tester man ut formasjoner og spillere. Det var en god del juniorspillere som fikk prøve seg..

Desuten er det vel ikke nødvendig å fokusere bare på det negative da. Det går faktisk ann å se hva som var positivt og etter min menig var det en god el som var faktisk det, som jeg skrev i et innlegg over...

 

Derfor det kommer over 1000 tilsk når det koster 110 spenn! Fyrer musikk. Tråder på en million sider.

Bare en treningskamp....

 

Stemmer. Det er interesse rundt laget vårt..Dere har vel knapt det som gjennomsnitt på seriekamper....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f