Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Moss (treningskamp)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 jan 07, 20:10
Jaja, da fikk de jo underholdningen sin i år også, MFK klarer lett en hel sesong på midten av adecco bare de får slå oss i treningskampen.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jan 07, 20:12

I følge den lille oppdateringa f-b ga,så var de to siste målene til Moss keepertabber

Lurer på hva som må til for å slå Moss i treningskamper!?!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 28 jan 07, 20:16

Moss skal ikke slås i treningskamper, det vil forstyrre balansen i universet og skape et sort hull hvor vi alle vil møte vår død.

Vi har jo sett at så lenge moss klarer å slå ffk på vinteren, så vil de ha en begredelig drittsesong.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 28 jan 07, 20:44
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Moss skal ikke slås i treningskamper, det vil forstyrre balansen i universet og skape et sort hull hvor vi alle vil møte vår død.

Vi har jo sett at så lenge moss klarer å slå ffk på vinteren, så vil de ha en begredelig drittsesong.

Mulig jeg ikke følger tankegangen din helt til ytterste konsekvens... men ellers er jeg helt enig. Moss skal ikke slås i treningskamper. Det er ikke derfor vi møter Moss, men for gi spillerne kamptrening, teste ut ting man har øvd på etc. Hadde dette vært en viktig kamp ville Rami voktet buret, og da hadde kanskje resultatet blitt ett annet, om vi skal tro på referatene. Og det får vi vel gjøre.

Moro at Vourinen scorer. Håper han fortsetter med det!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 28 jan 07, 21:19
Kampens eneste lyspunkt for min egen del var det korte, dog intense, munnhuggeriet mellom meg og Amin Askar under kampen

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 jan 07, 21:21
Endret: 28 jan 07, 21:22
Kampens lyspunkt for min del var mitt eget skudd fra 20 meter, som gikk 3 cm over tverrliggeren i supporterkampen. DET, var nære det.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 28 jan 07, 21:22
Opprinnelig postet av Martin_
Kampens lyspunkt for min del var mitt eget skudd fra 20 meter, som gikk 3 cm over tverrliggeren i supporterkampen. DET, var nære det.


Næh, not really

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 28 jan 07, 21:25

høg tufte faktor på pausekampen,men moro lell.

 

Synes det var bra med hannulainen som skåra.utover det synes jeg stadheim desverre sinker spillet for mye da alt skal kontrolleres av venstreben pluss kjæles litt før han løfter blikket. idag ihvertfall. Synes halvorsen gjør en ok figur. Dog spe i kroppen ennå.andre unggutta slapp ikke til så mye i kampen.Patrick var bra synes jeg. helt greit at braathen tabba litt. Da vet han hvor lite som skal til på dette nivået og skjerper seg.

 

alt i alt skuffende

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 28 jan 07, 21:25

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Martin_
Kampens lyspunkt for min del var mitt eget skudd fra 20 meter, som gikk 3 cm over tverrliggeren i supporterkampen. DET, var nære det.


Næh, not really

Synes nå "skuddet" mitt var nærmere er bare ikke så lett å få ballen rundt hjælmen... så satt den rett på han jeg

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jan 07, 21:53
syns synd på bråten.. alle målene skyldes han.

---------------------------

http://keiko99.net


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 jan 07, 23:04
Opprinnelig postet av keiko99
syns synd på bråten.. alle målene skyldes han.


Ja, jeg lurer på hvordan det hadde endt dersom Staw hadde stått kampen ut. De to første måla til Moss var rett og slett flaut å se gå inn! Men men, det var tross alt  bare en treningskamp. Noe må jo Kråkene kunne fortelle om til barnebarna sine om en del år også. De kan jo ikke akkurat snakke om ny stadion og cupmesterskap.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jan 07, 23:31
Endret: 28 jan 07, 23:31
Staw er en klasse keeper.. Om rami skulle forsvinne så ser det ut som at lasse faktisk er i stand til å ta den rollen. (Det  mener jeg)

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jan 07, 00:13
Kan noen som satt litt nærmere forklare meg hvorfor FFK`s scoring i 1 omg ble anulert ? Det ble jo tom split "FFK gutter våre veier" så ballen må jo ha vært i mål....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jan 07, 00:38
Endret: 29 jan 07, 00:39

fikk FFK annulert mål i 1 omgang??   hvor var jeg da?? ?? hehehe

 

grei gjennom kjøring i dag,moss fikk sin obligatoriske seier over FFK, mens ffk fikk sin obligatoriske første kamp mot moss, ikke så veldi overasket egentlig, siden moss tror det er cupfinale mens ffk har treningskamp.hehe ( alt som vanlig med andre ord...) hehe

 

litt laber innsatts fra ffk må jeg si, men ellers helt grei førstekamp for året.

 

Uansett, oppkjøringen og jobben med å gjøre spillerne kamp klare har begynt, med andre ord, vi nærmer oss avspark for Tippeligaen 2007!!! Jeg gleder meg!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 29 jan 07, 00:55
FFK fikk ikke annulert noe mål! Var bare dommerne som ikke fikk med seg at ballen traff hjulet INNI målet:)

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 29 jan 07, 00:56

Opprinnelig postet av Martin_
Kampens lyspunkt for min del var mitt eget skudd fra 20 meter, som gikk 3 cm over tverrliggeren i supporterkampen. DET, var nære det.

 

Full kontroll! Hadde du skutt 3 cm lavere kunne jeg tatt en publikumsredning!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jan 07, 01:21

Opprinnelig postet av Hjælmen
FFK fikk ikke annulert noe mål! Var bare dommerne som ikke fikk med seg at ballen traff hjulet INNI målet:)

 

Dvs at dommerene ikke fikk med seg at det ble mål med andre ord...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 02:08
Opprinnelig postet av keiko99
Staw er en klasse keeper.. Om rami skulle forsvinne så ser det ut som at lasse faktisk er i stand til å ta den rollen. (Det  mener jeg)


Hva får deg til å si at Staw tar keeperplassen etter Rami med glans ?? Staw har ikke vist TL-standard hittil spør du meg. Men at han kan bli god, bevares. Men sånn som han er pr.dags dato, så er han ikke det.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 jan 07, 08:07

Jeg synes at Måss var et bedre lag enn FFK i går.

De hadde en plan for det de gjorde, et spillemønster. Det er forøvrig noe jeg har savnet under Eggens tid i Klubben. På tide med ny trener.... Håper Grønhagen klarer å tilføre oss mye der.

Måss var mer tekniske, beveglige, og hadde et sikrere pasningsspill. De angrep som et lag, i motsetning til oss, som kom mer sporadisk og tilfeldig framover på banen. Noen gode raid var det jo, men som sagt jeg savner et spillemønster som skaper trøkk mot motstadernes forsvarsrekke.

Kråkevingen var bedre enn oss som stilte med kun ti syngende.... :-(

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 jan 07, 09:06

Helt enig med deg Jon.  Må innromme at Mossingane kjørte over oss både på banen og i sang. Eneste lyspunktet var egentlig kampen i pausa hvor Kråkevingen ble overkjørt takket vare vår glimmrende midtbane. Ja det var mål men Frank fikk ikke det med seg. Skal snakke med han til onsdag jeg ... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f