Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte: Trond Sollied og Martin Andresen så godt som klare for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 07 jan 07, 17:29

Han sier jo at de ikke har snakket med Sollied. Dette betyr at ryktet er avkreftet så vidt jeg kan skjønne. Bra jobbet!

Nå håper jeg på Semb.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 jan 07, 17:42
Opprinnelig postet av tubbs

Han sier jo at de ikke har snakket med Sollied. Dette betyr at ryktet er avkreftet så vidt jeg kan skjønne. Bra jobbet!

Nå håper jeg på Semb.

De har nok helt sikkert ikke snakket med sollied,men de kan jo ha snakket med agenten hans?

De har nok forespeilet hans agent et lokketilbud,tipper jeg

Men om det er realistisk å tro at han vil velge FFK?

Ut fra det de fortsatt svarer,så er Sollied en aktuell kandidat fortsatt. Hvis han ikke var det,så hadde de avvist Sollied,BLANKT! 

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 07 jan 07, 18:27
Da var dette avkreftet.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 jan 07, 19:07
jeg tar ikke noe for gitt i henhold til Solied før vi har ny trener på plass.

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 07 jan 07, 19:33
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Sier seg selv at ingen av disse kommer da,ehhh , hva tror dere Høili er da? Tett i hue, neppe, mannen tenker penger penger og penger igjen når det gjelder sine investeringer i FFK, litt med hjertet også da, men ikke nok til å hente Andresen eller TS.

Tror du VIRKELIG Høili tenker penger, penger, penger når det gjelder sine investeringer i FFK? Tviler sterkt på at Trygve Hegnar går ut i media i morgen og anbefaler folk å investere i fotballklubber for høy avkasting. Stort dårligere investeringer kan man ikke gjøre...

Du vet jo selv hva Høili og investorpoolen betalte for 50% av FFK som jeg kaller det, et ran kaller jeg den dealen.



Og det sier du med hvilken begrunnelse? Hvilke tippeligaklubber har i det siste klart å selge spillere til utlandet? Markedet i Norge er  riktignok hett, men eksporten av tippeligaspillere til utlandet for stor summer er bortimot fraværende. Se på de største stjernene fra 2 foregående år. Hæstad, Koren, Strømstad, Miller, Marius Johnsen, Winthers etc. De blir tvunget til å gjøre desperate avtaler med klubber på 2-3 nivå, eller er fortsatt uten klubb..
Høili er ikke i klubben for å tjene penger, men dersom det er mulig å begrense "tapet" ved f.eks å hente ut deler av et kjempeutbytte på en potensiell spiller som f.eks Tarik, ja så er det han og de andre investorene vel unnt.

Tror rett og slett det er en artig form for sponsing de driver med, der noe av belønningen vil være at de kan være med på å prege hvilke spillertyper vi henter (alder etc.9).

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jan 07, 19:34
Hvis dem ikke har snakket med Sollied ennå, da kan umulig FFK være interessert.......

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 07 jan 07, 19:39
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis dem ikke har snakket med Sollied ennå, da kan umulig FFK være interessert.......


Husk hva Morgan svarte på spørsmål om klubben hadde snakket med Espen Olafsen.. . . . .

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 jan 07, 19:47
Endret: 07 jan 07, 19:47
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis dem ikke har snakket med Sollied ennå, da kan umulig FFK være interessert.......


Snakke = prate
Email = kommunisere
Snakke med agent = IKKE å prate med Sollied

Det er MANGE måter å ikke lyve på men samtidig ikke fortelle hele historien. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 jan 07, 20:07
Endret: 07 jan 07, 20:08


Og det sier du med hvilken begrunnelse? Hvilke tippeligaklubber har i det siste klart å selge spillere til utlandet? Markedet i Norge er  riktignok hett, men eksporten av tippeligaspillere til utlandet for stor summer er bortimot fraværende. Se på de største stjernene fra 2 foregående år. Hæstad, Koren, Strømstad, Miller, Marius Johnsen, Winthers etc. De blir tvunget til å gjøre desperate avtaler med klubber på 2-3 nivå, eller er fortsatt uten klubb..
Høili er ikke i klubben for å tjene penger, men dersom det er mulig å begrense "tapet" ved f.eks å hente ut deler av et kjempeutbytte på en potensiell spiller som f.eks Tarik, ja så er det han og de andre investorene vel unnt.

Tror rett og slett det er en artig form for sponsing de driver med, der noe av belønningen vil være at de kan være med på å prege hvilke spillertyper vi henter (alder etc.9).[/quote]

 

Ja det er lov og være naiv sier jeg da.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 jan 07, 21:49
ffk-4ever vet du egentlig hvorfor er poolen startet?  Jo fordi uansett i hvilken dårlig situasjon klubben befinner seg så skal det finnes penger til å kjøpe spillere. Hvis det ikke hadde vært til poolen så hadde eventuell fortjeneste blitt brukt for driften av klubben og penger for spiller innkjøp hadde blitt en evig tema. Dette med poolen er en lur ide som gjør at klubben har mulighet til å hente spillere. Tror ikke Høili er interesert i å inkassere 5 millioner i eventuell salg av Tarek da.. Det er heller det at han og gjengen vil vare sikre at hele summen av Tarek`s (Tarek er kun eksempel) salg vil bli brukt for annskaffelse av nye spillere.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 jan 07, 21:52

Opprinnelig postet av Klokan
ffk-4ever vet du egentlig hvorfor er poolen startet?  Jo fordi uansett i hvilken dårlig situasjon klubben befinner seg så skal det finnes penger til å kjøpe spillere. Hvis det ikke hadde vært til poolen så hadde eventuell fortjeneste blitt brukt for driften av klubben og penger for spiller innkjøp hadde blitt en evig tema. Dette med poolen er en lur ide som gjør at klubben har mulighet til å hente spillere. Tror ikke Høili er interesert i å inkassere 5 millioner i eventuell salg av Tarek da.. Det er heller det at han og gjengen vil vare sikre at hele summen av Tarek`s (Tarek er kun eksempel) salg vil bli brukt for annskaffelse av nye spillere.  

Grei nok den Klokan, men de fikk den jo relativt "billig" da, er det jeg mener.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jan 07, 22:29
Endret: 07 jan 07, 22:30
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av tubbs
Tror vel også det egentlig. Men nå er det på tide noe skjer! Kan ikke noen snakke med Morgan og høre hva som skjer? Eventuelt få han til å avkrefte Sollid ryktet?

ffksupporter.net:
Trond Sollied IKKE klar for FFK!

 

Det er fortsatt forunderlig,at de ikke avviser Sollied som ny trener i FFK? Kan jo være at noe av ryktene stemmer? Sollied kan ha vært tilbudt 12 mill,og vil bestemme seg i slutten av Januar? Han har sikkert flere tilbud å tygge på?

Vi får bare vente å se nå folkens

 

 

Som flere andre her er inne på, så har nok ingen i FFK snakket med Sollid. Men selvfølgelig, hvis de fortsatt er interessert i ham, så har de nok forhørt seg hos agenten hans, og siden klubben enda ikke går ut å sier at Sollid er helt uaktuell, så er det kanskje fordi man enda ikke har fått noen tilbakemelding fra agenten.

Dersom det har vært kontakt med agenten, så tror jeg ikke det er med noe tilbud om kontrakt, men kun det man kan kalle for sonderinger hvor man kanskje røper at man er villige til å strekke seg langt for å få Sollid til FFK.

 

Personlig er jeg i tvil om det er verd å bruke veldig mye penger på en så dyr trener. På sikt tror jeg man får mere ut av pengene ved å bruke dem på en talentspeider, slik Rosenborg har gjort, sørge for at vi har et godt nok spillemateriell og bruke de trenerne vi har.

Dersom vi ikke forsterker stallen i alle ledd og spesielt i forsvaret, så er det ikke sikkert at Sollid kan skape et lag som vil ligge blandt de 3-4 beste i Norge. Men selvfølgelig så sier vel alle ja takk begge deler, dersom Høili åpner pungen til alt det klubben trenger for å nå toppen i Norge.

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 07, 22:50

Fra FBs forum

hva
Skrevet av: ffkgutt, 07-01-2007 21:28:34
hva er vitsen me og gå ut i avisa og bare snakke tull da bjørn..alle i fr.stad vet at sollied er klar. men kanskje du er den eneste som ikke har fått det me deg....sollied har skrevet under en 2 års kontrakt me oppsjon på 1 år til..men hvis du skaffer 4 mill til så får vi beholde han i 3 år..så gå ut og skaff spenn du...foressten så var stjernen jælig gode i dag..forstetter vi sånn så tar vi BØTTA hjem igjen...

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 07 jan 07, 22:54

jeg trur ikke akkurat han har rett. hadde ffk fått inn en mann som sollied hadde de vært så stolte at de hadde hatt pressekonferanse klokka 12 på kvelden hvis sollied hadde skrevet under kvart på 12.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 07 jan 07, 22:55
Opprinnelig postet av ffk-4ever


Og det sier du med hvilken begrunnelse? Hvilke tippeligaklubber har i det siste klart å selge spillere til utlandet? Markedet i Norge er  riktignok hett, men eksporten av tippeligaspillere til utlandet for stor summer er bortimot fraværende. Se på de største stjernene fra 2 foregående år. Hæstad, Koren, Strømstad, Miller, Marius Johnsen, Winthers etc. De blir tvunget til å gjøre desperate avtaler med klubber på 2-3 nivå, eller er fortsatt uten klubb..
Høili er ikke i klubben for å tjene penger, men dersom det er mulig å begrense "tapet" ved f.eks å hente ut deler av et kjempeutbytte på en potensiell spiller som f.eks Tarik, ja så er det han og de andre investorene vel unnt.

Tror rett og slett det er en artig form for sponsing de driver med, der noe av belønningen vil være at de kan være med på å prege hvilke spillertyper vi henter (alder etc.9).

 

Ja det er lov og være naiv sier jeg da.

[/quote]

Naiv fordi jeg tror Høili har hjerte i klubben, og investerer uten å ha tanke på å tjene penger?? Jaja, mén det du!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 07 jan 07, 23:01

Jeg føler forsatt at jeg ikke har blitt noe klokere ang. Trond S. For mye tullball. Vi får ta det som det kommer. I morgen er det jobb, så nå er det nattinatt.

PS. At Høili har hjerte på rett plass er jeg ikke i tvil om, det banker godt for FFK.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 07 jan 07, 23:36
Denne byen er gal!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 08 jan 07, 00:55

Jepp. Fotballgal.

 

Verdens beste galskap!


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jan 07, 07:02

Hei.

Litt info som kanskje dere har moro av å vite.

Onkelen min som er FFK-supporter jobber på stanstead i London. I går kveld så han Sollied sammen med en fyr han ikke kjente igjen, drikke kaffe på stanstead. Det artige er at han "ukjente" hadde en ryggsekk med FFK-logo.

Onkel er relativt fotballinteressert, og var sikker på det var sollied han så.

Kan godt hende det ikke betyr at han er klar eller noe, men tviler på at det var en ren tilfeldighet..

Så da vet dere det! Håper ikke dette skaper mer frustrasjon i plankebyen.

---------------------------

Fugla til vi dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jan 07, 07:15
Endret: 08 jan 07, 07:21

Når en kanarifugl kommer å forteller at onkelen hans kanskje så Trond Sollied på Stanstead med en ukjent fyr med FFK-logo på ryggsekken, ja da har vel ryktebølgen nådd nye høyder. Den FFK-logoen er jo så pen at hvem som helst kan finne på å smelle den på en ryggsekk. Det kan være Morgan, men det kan også være Vivi Haug som ville selge strikketøy, Hjælmen på autografjakt, Tronds bror Birger som er ihuga FFK-patriot eller Beckham som har funnet et nytt motetøy.

Mulighetene er mange!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3