Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte: Trond Sollied og Martin Andresen så godt som klare for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 06 jan 07, 21:20
Opprinnelig postet av paco

fakta og fakta,tar jeg feil i at sollied ikke kommer så stryk meg fra dette forumet

Jeg synes du har sagt ved flere anledninger at du skulle gi deg i dette forumet


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 06 jan 07, 21:23

Opprinnelig postet av HBL
Det er for j..... mange rykter i denne saken. Hvis det er noen som kan komme med noefakta om dette, så kom med det NÅ. Kommer noen av dem eller kommer ikke noen av dem. På tide å avslutte dette rykte greiene, følelsene går i berg og dalbane.

Rett ovenfor har du noe konkret, direkte fra Morgan. De har ikke kontaktet Sollie!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 jan 07, 21:29

Opprinnelig postet av Holters
Sms fra Morgan Andersen:
- Vi har ikke kontaktet Sollied ennå og de to vi har er meget bra.

 

Dette blir vel akkurat det samme som når det gikk rykter om at Simen var klar for Lillestrøm....lenge før han i virkeligheten var klar offesielt. Ryktene sa jo den gangen,at han var solgt for 8 mill til Lillestrøm. Det var vel en Kamerat til Solbakken som var kilden da. Dette ble kontant avvist den gangen også. I ettertid så ser vi at ryktene stemte.

Egentlig veldig rart at ikke Morgan har tatt en telefon til Sollied enda?

Jeg begynner faktisk å tro på ryktene,etter den sms`n Holters. Han må vel forhørt seg med Sollied NÅ, om han har noe interesse å snakke med FFK i det hele tatt?En telefon er vel nok?Listen med aktuelle kandidater er jo klar. Sollied har heller ikke gått ut i media og avkreftet noe av spekulasjonene som har svirret i avisene noen dager allerede?

Du trodde vel ikke at du skulle fått dette svaret på sms Holters?: Sollied har skrevet under!

He he he....morro med rykter

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 jan 07, 21:34
Endret: 06 jan 07, 21:36
Opprinnelig postet av oleberg

ER så mye dumme rykter ute og går her. Er det virkelig noen som tror at Trond Sollied skal trene FFK?

Er det virkelig noen som tror at Martin Andresen skal til FFK? 

Hallo? Sollied skal vel ha 5-10 mill i årslønn. Martin Andresen koster vel 8-12 mill minst. Hvem skal betale dette da?

 

Ryktene er vel ikke dumme. Jeg finner dem spenndende og fantasieggende.

 

Jeg vet ikke om det er riktig, men jeg har inntrykk av at jeg tilhører de mest optimistiske i forhold til ryktene om Martin A og Trond S. Og jeg har beina godt plantet på jorda. Hva jeg tror er at det er fullt mulig at Trond S kan se på FFK som en spennende klubb å trene, sportslig sett, og at han vil vurdere seriøst et tilbud herfra. Hvorvidt han vil velge FFK vil bero på antagelig en rekke faktorer, hvorav lønn bare er én av dem. Sportslige utsikter og familiære hensyn teller antagelig også en hel del. Det samme gjelder for Martin A. Det er ingen grunn til at han ikke skal kunne vurdere et tilbud fra FFK, og synes at det høres spennende ut å signe for plankeklubben. Hvorvidt han vil gjøre det er en helt annen sak.

 

Det er en ting jeg liker godt ved Morgan A, og det er evne hans til å tenke stort. Ikke stå med lua i hånda og unnskylde at vi bare er et dustelag som allernådigst legger beslag på en plass i bunnen av TL. 

 

Hva det handler om nå er hvordan FFK (og andre klubber) satser på kommende sesong(er), ikke hva statistikken forteller om de siste fem, ti eller femti årene. FFK har vinden i ryggen for tiden. Her råder optimisme og handlekraft. Klubben har tatt mange riktige beslutninger i det siste, både sportslig og administrativt, og er i rene penger nå en av de store klubbene i Norge, bare RBK er klart større. Men det tar tid før vi fans venner oss til tanken på at FFK er på vei tilbake til toppen. Vi har lett for å bli stående med lua i hånda og tenke at Martin Andresen og Trond Sollied selvfølgelig ikke bryr seg om en liten filleklubb som FFK. Og det tror jeg er feil. FFK er absolutt en klubb disse kan være interessert i - ikke på grunn av hva FFK har vært de siste (ti-)årene, men pga hva FFK er i ferd med å bli nå.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 jan 07, 21:40
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av oleberg

ER så mye dumme rykter ute og går her. Er det virkelig noen som tror at Trond Sollied skal trene FFK?

Er det virkelig noen som tror at Martin Andresen skal til FFK? 

Hallo? Sollied skal vel ha 5-10 mill i årslønn. Martin Andresen koster vel 8-12 mill minst. Hvem skal betale dette da?

 

Ryktene er vel ikke dumme. Jeg finner dem spenndende og fantasieggende.

 

Jeg vet ikke om det er riktig, men jeg har inntrykk av at jeg tilhører de mest optimistiske i forhold til ryktene om Martin A og Trond S. Og jeg har beina godt plantet på jorda. Hva jeg tror er at det er fullt mulig at Trond S kan se på FFK som en spennende klubb å trene, sportslig sett, og at han vil vurdere seriøst et tilbud herfra. Hvorvidt han vil velge FFK vil bero på antagelig en rekke faktorer, hvorav lønn bare er én av dem. Sportslige utsikter og familiære hensyn teller antagelig også en hel del. Det samme gjelder for Martin A. Det er ingen grunn til at han ikke skal kunne vurdere et tilbud fra FFK, og synes at det høres spennende ut å signe for plankeklubben. Hvorvidt han vil gjøre det er en helt annen sak.

 

Det er en ting jeg liker godt ved Morgan A, og det er evne hans til å tenke stort. Ikke stå med lua i hånda og unnskylde at vi bare er et dustelag som allernådigst legger beslag på en plass i bunnen av TL. 

 

Hva det handler om nå er hvordan FFK (og andre klubber) satser på kommende sesong(er), ikke hva statistikken forteller om de siste fem, ti eller femti årene. FFK har vinden i ryggen for tiden. Her råder optimisme og handlekraft. Klubben har tatt mange riktige beslutninger i det siste, både sportslig og administrativt, og er i rene penger nå en av de store klubbene i Norge, bare RBK er klart større. Men det tar tid før vi fans venner oss til tanken på at FFK er på vei tilbake til toppen. Vi har lett for å bli stående med lua i hånda og tenke at Martin Andresen og Trond Sollied selvfølgelig ikke bryr seg om en liten filleklubb som FFK. Og det tror jeg er feil. FFK er absolutt en klubb disse kan være interessert i - ikke på grunn av hva FFK har vært de siste (ti-)årene, men pga hva FFK er i ferd med å bli nå.

Meget godt innlegg

For mange her inne følger jantelovens leveregler

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 jan 07, 21:46

Etter å ha blitt ringt opp av en person for ca en time siden, som var 100% sikker på at Trond S. var klar. Utførte jeg en rask ringerunde hos mine kilder. Trond S. er IKKE klar for FFK . Han skal holde seg i utlandet for en hver pris, visst nok.

Det er det jeg vet. Men 100% sikker kan man ikke være.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 06 jan 07, 21:49
Hvorfor går ikke Morgan ut å avbekrefter disse ryktene i avisen e.l. istedenfor å sende en melding til Holters???..Er ikke noe klokere i dene saken. Får vel bare sitte på denne berg og dalbane turen jeg da. Er spent på hva som skjer i denne saken.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 jan 07, 21:50

Hyggelig sagt av deg, benkesliter`n. "Janteloven" oppsummerer mye av poenget mitt, ja.  

 

Opprinnelig postet av paco

fakta og fakta,tar jeg feil i at sollied ikke kommer så stryk meg fra dette forumet

 

Men det håper jeg da virkelig ikke. Du skaper alt for mange festlige debatter. Dessuten er dine udokumenterte rykter (eller gjetninger) såpass ofte riktige at det er vanskelig å ignorere dem.

 

Uansett håper jeg du tar feil ang Sollied. Hva jeg tror om saken er jeg ikke helt sikker på selv.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jan 07, 21:53

Opprinnelig postet av HBL
Hvorfor går ikke Morgan ut å avbekrefter disse ryktene i avisen e.l. istedenfor å sende en melding til Holters???..Er ikke noe klokere i dene saken. Får vel bare sitte på denne berg og dalbane turen jeg da. Er spent på hva som skjer i denne saken.

Han har vel andre ting å gjøre enn å ta kontakt med media i tid og utide hver gang det kommer et rykte han må avkrefte. Hvis dem spør han derimot blir det noe annet.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 06 jan 07, 21:55

 

Nå er jeg jaggu spent her jeg ævv.. Får meldinger fra både fjern og nær om at Sollied har skrevet under i kveld.. Venter i spenning..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 jan 07, 21:58
Endret: 06 jan 07, 22:02
Opprinnelig postet av HBL
Hvorfor går ikke Morgan ut å avbekrefter disse ryktene i avisen e.l. istedenfor å sende en melding til Holters???..Er ikke noe klokere i dene saken. Får vel bare sitte på denne berg og dalbane turen jeg da. Er spent på hva som skjer i denne saken.

Jeg kontaktet Morgan, og da får jeg svar.

Det er slik media gjør det også. Man hører rykter, kontakter Morgan og får et svar. Et svar som dette, altså "Vi har ikke snakket med Sollied", er ikke spennende nok for media å trykke.

Faktisk var det ikke spennende nok til at jeg skrev en kort nyhetssak.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jan 07, 22:01
skal morgan gå ut i media nå kl 22 på en lørdagskveld ! mannen er vel kansje hjemme med sin familie

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 06 jan 07, 22:03
Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av HBL
Hvorfor går ikke Morgan ut å avbekrefter disse ryktene i avisen e.l. istedenfor å sende en melding til Holters???..Er ikke noe klokere i dene saken. Får vel bare sitte på denne berg og dalbane turen jeg da. Er spent på hva som skjer i denne saken.

Han har vel andre ting å gjøre enn å ta kontakt med media i tid og utide hver gang det kommer et rykte han må avkrefte. Hvis dem spør han derimot blir det noe annet.

Ok. skjønner hva du mener FFK1903, men det er jo en stor sak som opptar mange store FFK hjerter. .

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 jan 07, 22:04
Endret: 06 jan 07, 22:04

paco;

Ja det burde han. Det står i avtalen hans med FFK at han skal bruke 20% av arbeidstiden sin på å gå ut i media og avkrefte rykter.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 06 jan 07, 22:05

Jeg fikk telefon fra en som aldri er inne på nettet så og si. Han hadde hørt at Trond S. hadde skrevet under en 3-års kontrakt for 12 millioner kroner, og at Terje Høili hadde hostet opp 8 av dem. Det er sikkert det alle dere har hørt også. Mine kilder som jeg antar er pålitelige, sier at dette rykte vrøvl.

 

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jan 07, 22:06
nå blir det spennende,kansje sollied dukker opp

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 jan 07, 22:06
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Jeg fikk telefon fra en som aldri er inne på nettet så og si. Han hadde hørt at Trond S. hadde skrevet under en 3-års kontrakt for 12 millioner kroner, og at Terje Høili hadde hostet opp 8 av dem. Det er sikkert det alle dere har hørt også. Mine kilder som jeg antar er pålitelige, sier at dette rykte vrøvl.

Artig, jeg fikk også en telefon om nøyaktig det samme for ca. en time siden.

Jungeltrommene er sterke i Fredrikstad.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jan 07, 22:10
Det var den telefonen jeg også fikk. Så nå begynner jeg bli betenkt...

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 06 jan 07, 22:12
Så hvis Sollied kommer, er det sikkert lettere å få Martin Andresen hit.  Er man fra østlandet er det ikke alle som trives med 7 fjell rundt seg.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jan 07, 22:14
har holdt dere lenge på pinebenken nå,sa for et par uker tilbake at det kom et stort trener navn så tidligere i kveld har jeg prøvd og avvise dette,men nå er folk nyfikne som helvete her så gratulerer ffk,dette kan bli et stort år.nå må jeg en tur til byen så ha en god kveld å en forrykende start på det nye året


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3