Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte: Trond Sollied og Martin Andresen så godt som klare for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 09 jan 07, 18:27

Var en bra samtale da!

http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/09/488354.html

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 jan 07, 18:30

Opprinnelig postet av djpete
Synes ting tyder på at de sakte, men sikkert sirkler inn Aune og Haugen. Mulig dette har vært meningen hele tiden, men at man vil folk skal modnes litt med tanken før de går ut offisielt med det. Hmmmm...

 

Hmmm...du sier noe der,ja.

Kanskje bedre å bruke penger på noen meget gode spiller,enn en svindyr trener

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 07, 18:54
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av djpete
Synes ting tyder på at de sakte, men sikkert sirkler inn Aune og Haugen. Mulig dette har vært meningen hele tiden, men at man vil folk skal modnes litt med tanken før de går ut offisielt med det. Hmmmm...

 

Hmmm...du sier noe der,ja.

Kanskje bedre å bruke penger på noen meget gode spiller,enn en svindyr trener

 

De har penger ikke, noe Terje Jensen sa til Radio Fredrikstad i dag, de kan ikke velge fra øverste hylle, det er derfor de tester spillere slik de om dagen.

Pengene man har å kjøpe for , er millionene av Simen Brenne.

Rart de uttaler at de skal satse, når det ikke finnes penger til kvalitetspillere og en annen ting, budsjett til 100. millioner, hvorfor kan man ikke ta noen penger derfra?

Lurer bare på hva Terje H mente med å gå inn tungt økosnomisk, når de leter etter kvantitet av spillere?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 jan 07, 19:19
Endret: 09 jan 07, 19:22
Opprinnelig postet av Patrioten

 De har penger ikke, noe Terje Jensen sa til Radio Fredrikstad i dag, de kan ikke velge fra øverste hylle, det er derfor de tester spillere slik de om dagen.

Pengene man har å kjøpe for , er millionene av Simen Brenne.

Rart de uttaler at de skal satse, når det ikke finnes penger til kvalitetspillere og en annen ting, budsjett til 100. millioner, hvorfor kan man ikke ta noen penger derfra?

Lurer bare på hva Terje H mente med å gå inn tungt økosnomisk, når de leter etter kvantitet av spillere?

 

Enig med deg Patrioten. Her er det noe som ikke henger på greip

Her skal vi bli blandt de 4 beste i serien,og så kan vi ikke velge fra øverste hylle?

Veldig rart at FFK har forhørt seg med Sollied også. Hvis det er sånn at de har så lite penger? Trodde de at han driver veledighet for fattige Norske fotballklubber?

Hvorfor har Bjørkøy tro på satsingen til FFK? Han tror til og med at vi tar hjem flere pokaler de neste årene?

Sitat Bjørkøy: "Mye av grunnen for at jeg velger å forlenge kontrakten er at ambisjonene for meg og laget stemmer overens, og at de er skyhøye. Jeg er overbevist om at vi skal få et bra lag og hente hjem flere pokaler."

Høyli/Investorer spytter vel inn penger,hvis FFK får napp på en spiller han også vil se i FFK-drakt.

 

PS.  Ikke lurt å blafre med alle pengene du har,hvis du ønsker å få kjøpt billig

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 jan 07, 19:23
begynner ikke dette å skli litt langt unna emnet for tråden?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 jan 07, 19:24

Opprinnelig postet av djpete
Synes ting tyder på at de sakte, men sikkert sirkler inn Aune og Haugen. Mulig dette har vært meningen hele tiden, men at man vil folk skal modnes litt med tanken før de går ut offisielt med det. Hmmmm...

 

Det passer vel ikke helt. Mener du det bare var et spill for galleriet at de tok kontakt med Sollied?

 

Saken er vel heller at man vurderer Aune og Hauge til å være komptetente trenere, og at det kan være like greit å gi dem en reell sjans fremfor å satse på en usikker trener uten kjennskap eller tilknytning til FFK. 

 

Jeg tror det hele tiden har vært meningen å finne den beste kandidaten man kan finne, verken mer eller mindre. Men det er ikke gitt at det finnes noen bedre kandidater enn Aune og Haugen som både er interessert og ledige på markedet.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 jan 07, 20:08
Vi kan jo ikke stoppe denne tråden enda? Martin andresen er jo på vei til FFK he he he he.....

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 jan 07, 20:59
Endret: 09 jan 07, 21:04

Martin Andresen er en seriøs fotballspiller, han kommer selvsagt aldri til å vurdere å kaste bort én dag av sin karriere i en lavmåls amatørklubb som FFK. Kun spillere som sikter mot å rykke nedover har noe i denne patetiske bakgårdsklubben å gjøre. FFK er elendige, og gud forby den naive tosk som tillater seg å sveve i skyene og bare for ett øyeblikk tro noe annet.

Trond Sollied fikk seg nok en god latter da han ble kontaktet av FFK. Han måtte vel straks sjekke kalenderen for å se om det var 1. april. Men han fikk da i alle fall med seg nok en urfestlig historie han med tiden kan fortelle barnebarna sine.   

 

Mon tro hva de truet Bjørkøy med for å få ham til å signere for nye fire år? Ja ja, det beviser i alle fall at han ikke har ambisjoner. Så han passer vel kanskje inn da.

 

Se, nå skinner sola!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 07, 11:37

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 jan 07, 13:12

Opprinnelig postet av keiko99
Bare for å slå fast om Martin Andresen rykte som gikk..

 

Vet ikke hva du vil fastslå?

Men man vet jo aldrig,før ting er et fakta

På Brann-forumet går det rykter om FC København og FFK

http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5573&PHPSESSID=02794689c350cecb2aa3bc41fe4b239a

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 07, 13:34
tråden du viser til er akkurat lik den jeg viser til nemlig at Martin har signert for brann

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 jan 07, 13:49

Opprinnelig postet av keiko99
tråden du viser til er akkurat lik den jeg viser til nemlig at Martin har signert for brann

 

Hvor leser du at MA har signert?

Brenne var vel også i samtaler med FFK om ny kontrakt før han forsvant til LSK.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 10 jan 07, 14:00
Endret: 10 jan 07, 14:01

Opprinnelig postet av keiko99
tråden du viser til er akkurat lik den jeg viser til nemlig at Martin har signert for brann

 

Det står ingenting i den tråden/linken om at M. Andresen har signert for ny kontrakt med Brann. Det står at han er i dialog om forlengelse av kontrakten.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 jan 07, 14:43

Det er stor bekymring for at MA skal forlate Brann. Det kan ha å gjøre med samarbeidsproblemer Mjelde/MA.

Kanskje ikke uten grunn? Ingen røyk uten ild.

Er det lov å håpe at FFK har gitt MA et fristende tilbud?

BA 18/12-06 Les også debatt!

http://www.bt.no/blogg/index.php?act=art&aid=616&id=1

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 jan 07, 15:15

Erik Moe letter litt mer på sløret:

– Martin har ett år igjen av kontrakten med Brann. Han er ikke innstilt på å bli en Bosman-spiller, sier Moe.

I så fall må Andresen enten forlenge kontrakten med Brann, eller bli solgt.

– Det har skjedd en del nytt i ledelsen i Brann. Martin ønsker å avvente og se hva som skjer og hvordan opplegget blir fremover, før han bestemmer seg. Vi har bedt Brann om å få avvente situasjonen til over nyttår, sier Moe.

Martin Andresen har tidligere gjort det klart at han forventer videre satsing fra Brann-ledelsen. Forlengelser med enkeltspillere, samt overganger i vinter, kan få mye å si for kapteinens valg.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article70513.ece

 

Dahl sier at han selv ikke har fått snakket med Andresen i det siste.

- Bauta

– Jeg tror han er på ferie. Han har iallfall ikke vært i Bergen på en stund. Om han er her eller i utlandet er jeg faktisk ikke sikker på. Men han skal uansett begynne opptreningen litt tidligere enn de andre, siden han fikk to uker mer ferie enn resten av spillerne, svarer Dahl.

– Frykter du at Brann kan komme til å miste Martin?

– Det blir litt feil av meg å svare på en slik spekulasjon. Jeg tror ikke klubben står og faller med en spiller, men Martin er jo en veldig viktig spiller. Han er landslagskaptein, det må vi ikke glemme. Selvfølgelig ønsker vi å ha ham med videre. Han er jo en bauta, svarer Dahl.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article70896.ece

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 jan 07, 17:07
Endret: 10 jan 07, 17:07

Da er det klart! FFK er ikke ute etter Brann-stjerner pr. idag.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1609384

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 07, 17:09
Ja det var akkurat slik jeg tenkte meg

---------------------------

http://keiko99.net


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 jan 07, 12:09
Endret: 13 jan 07, 12:58

Jeg sitter bare og venter på at Lars Bohinen blir presentert som et eller annet i FFK jeg nå...Hværtfall som et rykte ellerno...

 

Hehe..


Moderator: Det er vel på tide å stenge denne tråden nå. Og Bohinen kan diskuteres et annet sted på forumet.

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340