Husk meg
Brukernavn
Passord

Generalforsamling i Plankehaugen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jan 07, 22:47
Etter å ha vært tilstede på dagens generalforsamling i Plankehaugen, må jeg si at mitt tidvis positive syn på Morgan ble ytterligere forsterket. Han fremstod som saklig og ærlig, og ikke minst åpen. Han gav oss et større innsyn; i klubbens drift, visjoner, enkeltsaker og ikke minst politikken rundt klubben, enn det noen andre tidligere har gjort, iallefall som jeg har overvært.

Han var tydelig på at det foregikk en politisk maktkamp (ikke sitert ordrett), og at dette var, evt hadde vært, en litt kinkig situasjon å ta tak i/forholde seg til. Det er vel egentlig noe alle som følger klubben har vært klar over, men som ingen innad i systemet tidligere har vært ærlige på.

Vi fikk, iallefall noen av oss et litt endret syn på Brenne-saken, der Morgan fremstillte Brenne som en "jævlig real" og "lojal", såfremt man kan kalle noen som vil bort fra vårt kjære FFK dét, fyr.

I motsetning til vår alles kjære Moklebust, snakket han om det vi ønsket å bli fortalt om, nemlig hva som skjer i klubben i nuet, og fremtidsvisjonene, og veien frem til de. Han gav ikke formaninger om hvordan vi jobbet, men skrøt av jobben som var gjort. Kort sagt, la seg ikke opp i saker han ikke har noe med:-) Dersom min magefølelse i forhold til Myklebust var negativ etter først møte, er min magefølelse på Morgan forsterket ytterligere etter første "personlige" møte. La oss da bare håpe at magefølelsen stemmer like bar denne gang som forrige.

Ble ellers litt skeptisk til det som en gang virket som en meget god avtale med Værste i forhold til ny stadion, virket som om den avtalen koster klubben veldig mye penger, i motsetning til hva som ble prediket den gang avtalen skulle befestes ved stemmeurnene på medlemsmøte. hmmm, betenkt på det gitt. Det er sjelden noe  som fremstår som nesten gratis, er nærmere gratis, enn nesten gratis Uten altfor mye info innabords, fremstod det faktisk ganske mye dyrere enn nettopp det.....nesten gratis.

At mannen er et arbeidsjern er jeg iallefall ikke i det minste tvil om, og at han får ting gjort er jeg like sikker på. La oss håpe at alt er til klubbens beste, så får media fortsette rollen som drittkaster, frem til det er dem og ikke Morgan som fremstår uten troverdighet.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 03 jan 07, 22:54
er helt enig med hva du skriver her og har den samme følelsen .

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 jan 07, 23:03
enig jeg også. syns f-b gjør alt for å trekke frem noe dritt om det som skjer med ffk om dagen. etter at morgan kom så har de bare dratt frem masse dritt. syns de bør være flinkere til å sette pris på klubben i byen vår.

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 03 jan 07, 23:44

Jeg må innrømme at jeg var en av skeptikerne da Morgan sensommers trådte inn i vår rødhvite kirke, men etter kveldens generalforsamling føler jeg meg som en nyfrelst Morganer. Hans åpenhet og respekt for PH står i sterk kontrast med forgjengerens formaninger og pekefingeri. Det er mange måter å sette seg i respekt på, og det gjorde absolutt vår nye mann med stil. 

Jeg sitter igjen med en følelse av at FFK nå vil fremstå tydeligere, mer selvkritiske, mer ærlige, mer innvolverende og ikke minst mer profesjonelle etter Morgans inntreden. Jeg vil derfor også rose de som faktisk hentet Morgan til klubben, og håper for all del at de gir ham tillit til å arbeide på sin måte. En person som Morgan vil nok alltid være en yndet hoggestabbe blandt media, supportere og sikkert også spillere i tiden som kommer, så derfor håper jeg at hvertfall noen har evnen til å stille seg spørsmålet: "Er Morgan her for å føre FFK nærmere målet, eller for å ødelegge klubben?" Svaret gir seg selvsagt selv. La oss takke Morgan for at han så det som "en plikt å jobbe for FFK" som han selv sa det.

Lykke til Morgan, og takk for en flott presentasjon.

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 jan 07, 23:55

Opprinnelig postet av djpete

hmmm, betenkt på det gitt. Det er sjelden noe  som fremstår som nesten gratis, er nærmere gratis, enn nesten gratis Uten altfor mye info innabords, fremstod det faktisk ganske mye dyrere enn nettopp det.....nesten gratis.

Bra innlegg og resymè, men jeg fikk ikke helt tak i hva konklusjonen din var på kostnadene ved den nye stadion; ble den mye dyrere enn tidligere sagt? Eller "nesten" gratis, altså billigere?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 jan 07, 00:02
Tok litt av ja:-) Mye dyrere mente jeg enkelt og greit å si

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jan 07, 17:40

Jeg kan hjelpe dj å forklare................ myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeee  dyrere.  Men det hjelper ikke å vare etterpåklok nå. Det er bare å brette opp skjorta og jobbe hardt hvert år for å få klubben i +.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jan 07, 18:03
Jo og en ting til. Fint at han tok opp saken med Brenne da. I og med at jeg kjenner Simen og har vært en av dem få som ikke har vært så negativt mot ham etter overgangen fra FFK (bortsett at jeg synes det var trist å miste en så god spiller og lokalgutt da) er jeg glad at det kom opp en del ting som viser litt andre ting vedrørende hele overgangen. Regner med at det er en del som har forandret mening om gutten etter i går.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 07, 18:18
Opprinnelig postet av Klokan

Jeg kan hjelpe dj å forklare................ myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeee  dyrere.  Men det hjelper ikke å vare etterpåklok nå. Det er bare å brette opp skjorta og jobbe hardt hvert år for å få klubben i +.  

Mener å ha hørt at FFK sitter i gjeld med 40 millioner?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 jan 07, 00:05

Glemte en ting da jeg skrev om stadion og økonomien. Da jeg skrev om å brette opp skjorta da mente jeg ikke bare på dem som jobber der mer hver og en av oss som er glad i denne klubben da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340