Husk meg
Brukernavn
Passord

En intens kamp idag

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 20 okt 03, 17:35
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Kan forøvrig ikke huske å ha sett noen av de involverte kasterne hverken i Ulsteinvik, Haugesund, Alta eller på noen av de andre fjernere bortekampdestinasjonene, så de kan neppe kalles spesielt ivrige, ekte supportere.


Synes vel at man kan kalle seg ekte supporter selv om man ikke er på absolutt alle kampene i løpet av en sesong, eller?
Personlig var jeg ikke på noen av de 3 bortekampene du nevner her men anser meg selv som en god og ivrig supporter alikavel.

Så til det om kasting av gjenstander mot dommer/spillere, HELT UAKSEPTABELT UANSETT.

---------------------------

Signatur:

max 250 tegn


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 03, 18:45
Heretter så lar vi papirrullene bli igjen hjemme, ok ?? Dette bør ikke gjenta seg.

sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 20 okt 03, 19:07
Jeg støtter alle som er mot kasting av ting på banen. Det er elendig pr både for supporterne og ikke minst for klubben.. La oss skape skikkelig stemning i Moss UTEN gjenstander på banen!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 20 okt 03, 21:45
Det er ikke kasterullene som er problemet, de skaper bare farge og stemning. Problemet er at rullene skulle kastes ved innmarsj og da inn mot sidelinjen på banen. At noen ikke skjønner dette og heller kaster rullene under kampen på dommer og spillere er naturligvis helt uakseptabelt. Ingenting skal inn på banen under matchen, det burde si seg selv. Se hvordan det ble med kasteruller mot Sandefjord, var jo helt flott det! :)

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 20 okt 03, 22:06
Her tror jeg alle skal tenke seg litt om. Det var sinnsykt å være i Drammen å banke godset. Men jeg blir bare så sinnsykt provosert av dere tullinger som kastet ruller mot spillere og dommer. En skal tenke på at dette for konsekvenser for klubben i våre hjerter. FFK. Du kan banne på at det kommer en henvendelse fra NFF på hendelsen til FFK. Og da synes jeg vedkommende som kasta skal betale bota, og holde seg langt langt vekk fra fotballarenaer på en god stund.

Det er mange som vet hvem det var, og jeg håper plankehaugen har litt selvjustis og eksluderer slike medlemmer. Hvis vedkommende er medlem da, det vet jeg ikke.

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 20 okt 03, 23:10
Opprinnelig postet av ajg
Må visst gjenta meg selv:


det eneste jeg har sagt var at jeg synes det var litt morsomt når det kokte slik, og gjenstandene hagla mot dommeren. det er flere enn jeg som er enig i at det var til å trekke på smilebåndet av...

)


Merkelig at du da skrev dette litt før da: "dette viser at du er en typisk "vanlig publikummer" mens de som gjør dette er ordentlige supportere (dette er ekte supporterkultur) sånt må man tåle.. og dommern ber jo om dette sjøl når han står rett foran oss og dømmer hårreisende feil, da må vi ha lov til å reagere."

Du sier her rett ut at du forsvarer de som gjorde det, og skjønner at man reagerer på denne måten. det er noe helt annet!

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 okt 03, 23:23
Costanza skrev først at han syns det var pinlig... tror ingen av de hardbarka, syngende supporterne synes det var spesielt pinlig der og da... dommern måtte heller føle det pinlig.. supporterne hadde det bare morsomt..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 okt 03, 23:44
ajg... Tidligere har du påstått at jeg har angrepet deg personlig, og derfor har jeg med vilje unngått denne tråden. Nå klarer jeg ikke mer, men jeg aner ikke hva jeg skal si.

Det finnes ikke ord.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 21 okt 03, 10:28
Huff da, ajg.
Kanskje du har en voksen i nærheten som du kan snakke med?

---------------------------

Marching on together!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3