Husk meg
Brukernavn
Passord

Ifølge TV2 truer flere med å dra fra klubben!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 28 des 06, 21:22

ja, ja tv2.

 

det er i hvert fall bedre å produsere søplete sportsnyheter enn søplete nyheter.

---------------------------

med ffk til champions league!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 des 06, 21:32
Opprinnelig postet av Fjedjik

Jeg ønsker å kommentere noen av innleggene her. Både i denne tråden og andre tråder som omhandler FFKs interne stridigheter blir det hele tiden avvist som "en ikke reell problemstilling". TV2 blir beskyldt for å koke suppe på en spiker, Fredriksstad Blad blir beskyldt for å forsøke å sverte Morgan Andersen.

I FFKs administrasjon, jeg bruker navnet ffks administrasjon uten å bry meg om skiller mellom klubb og asa, er det store interne uenigheter. Dette svekker FFK`s handlingskraft og omdømme. Jeg synes det er viktig at media formidler disse stridighetene slik at mannen i gata får greie på hva som foregår. For de som har sitt daglige virke i FFK er slike "daglige" konflikter demotiverende. Tv2`s sak i kveld handlet ikke om spillergruppa og jeg tror ikke at spillere pr dags dato ønsker seg vekk pga stridighetene. Derimot vet jeg at flere personer knyttet til klubben teller på knappene.

Da jeg kjenner saken kun fra en side skal jeg være forsiktig med å bedømme hvem som har rett og hvem som har feil. Det jeg allikevel ønsker å si er at Morgan Andersen er omstridt i egen klubb allerede etter noen få måneder. Det kan godt være at han er nødt til å rydde opp og foreta en del upopelære tiltak, men at det er konflikter innad i FFK er hevet over enhver tvil.

blir fint og se hvem som snakker usannheter her etterhvert,det du sier er bare bløff og det viser seg tydelig at du ikke har snakket med noen i ffk systemet

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 28 des 06, 21:41

Tror det er viktig å skille snørr og bart her. Den som har mest å tape på at absolutt alt kommer frem i dagens lys, er etter min mening Eggen. Morgan har gang på gang vist at han står kjepprakt i hard vind, Eggen har gang på gang vist at han blir sur og barnslig hvis ikke alle finner ham sjarmerende. Eggen har også feilet å stille et slagkraftig lag 3 år på rad.

 

Det at enkelte er sure og grinete kan like godt være et sunt tegn fra FFK`s ganger, de har i en årrekke vært plaget av at mennesker som ikke har sitt daglige virke i klubben har bedrevet lobbyvirksomhet. Alle bedrifter har misnøye når det kommer en ny sjef, spesielt hvis det kommer en som krever umiddelbar endring. MA er en erfaren mann i media, og skal man se fakta i øynene er det ingen som har funnet noe å ta ham på enda. Fasit er at han gjorde Lyn til en helvetes mye bedre klubb når han dro enn den var når han kom.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 28 des 06, 22:20

Det var på tide at FB synliggjorde hvor galt FFK skuta har vært styrt de siste to åra. Klubben gikk fra å være pølsebod til storklubb, med samme ledelse. Det måtte gå gå gærent. Syntes det er merkelig at det tok så lang tid, jeg fikk greie på dette tidlig på sommeren. Underskuddet var årsaken til vingeklipping av Eggen, sparking av Kværneng og 2 til i styret og sannsynligvis årsaken til at det har blitt utrolig stille på Harry H.

Innlegget i dag bør være nok til å stoppe kritikerene av ovenevntes avgang.

Det var ikke første gang en av ovenevnte mistet totalt kontrollen, historien har bare ikke kommet til media. Talla da var var mye mer  gærne enn de 11 mill vi så i dag.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 des 06, 22:28
2+2 er gjerne 4 sier nå jeg, dette er ikke siste som er sagt eller skrevet i denne saken, tror nok tv2 vet mere enn oss ja.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 28 des 06, 23:12
Hvis folk er så fordømt kritiske til TV2, hvorfor er alltid dete forumet de kjappeste til å formidle tv2 nyheter.. virker jo som TV2 har et rimelig godt seergrunnalg her... Synes vi må tåle litt pepper... FFK er jo på ingne måte en harmonisk klubb, så da må vi tåle litt pepper....og Fredrisktad er vel strengt tatt ikke kejnt for å stå "en for alle - alle for en" det har vel vært krangling og gnisninger nærmest fra dag en i Tippeligaen (Vi husker vel Høili og høye spisser) Håper nå at ting skal årne sæ, og det kan de... men frykter at dette går på første klasse tilbake til 90-tallet...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 28 des 06, 23:39

Opprinnelig postet av Marty_h
At det er uenigheter er det nok ingen tvil om ,men det er det vel i de fleste bedrifter. Jeg personlig tror at Morgan har blitt ansatt for å rydde opp i endel udyktighet, så at han blir upopulær enkelte steder må man regne med. At metodene hans er riktige vet ikke jeg og det har jeg heller ikke tenkt til å spekulere i

Tror du har mye rett i dette.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 des 06, 23:46

Jeg plukket opp en litt morsom beskrivelse av Morgan Andersen på bastionen.no som jeg synes er litt passende i grunn:

den mannen skaper og vedlikeholder relasjoner som da han spilte håkkej - dumpe "pøkken" i rundvant, storme etter og krøsstakkkkle - og håpe på at noe positivt skjer...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 des 06, 00:25
Det må nevnes at det var TV2`s Ida-Marie Vatn som laget denne reportasjen. Som den sarpingen hun er - ønsker hun nok å lage ugreie for storebror Fredrikstad


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3